Loading...
nl

Profielplaatjes wat vinden we ervan?

Richie Richard
Richie Richard mei 15 '09
prachtig eigenlijk.. die glitters..
Eruan
Eruan mei 16 '09
Mooi hoor jorine! Heb je hem zelf gemaakt?
Nymira
Nymira mei 16 '09
Het is mij nu eindelijk ook gelukt een nieuw profielplaatje neer te zetten, het wilde eerst niet...Nims even gevraagd en bleek daarbij ook de ctrl f5 knop te moeten gebruiken..

Dit plaatje voelt nu meer eigen omdat het een mandala is die ik ong. een half jaar geleden gemaakt heb....
Cialara
Cialara mei 16 '09
Dank jullie wel!

Ik heb hem gewoon in microsoft paint gemaakt (een oud programmaatje eigenlijk!).

Wel een leuk idee Maryssa, om er een sierraad van te laten maken en het dan op je hart te dragen! Daar ga ik eens over na denken...

Ik vind die van Nymira ook erg mooi. Mooie kleuren. Hoe heb jij die gemaakt?
Nymira
Nymira mei 16 '09
Hoi Jorine,

Dank je....ik heb hem eerst met potlood getekend en daarna ingekleurd met gelpennen....alleen wel jammer dat het goud er niet zo goed uitkomt..
Ik vind die van jou ook erg mooi....mn door de kracht van de vorm en de speelsheid & eenvoud daarvan...het lijkt wel een soort zen-tekening !
Maak je meer van dit soort creaties ?
Cialara
Cialara mei 16 '09
Nee, eigenlijk niet. De speelsheid en eenvoud komen door dat ik het "eventjes snel" heb gedaan, in m'n hoofd zit er al een heel schilderij. Ik schilder wel veel hoor, dus dan gaat het wat makkelijker.

Ik vind het wel een hele bron van inspiratie voor nieuwe schilderijen (ik zie ze al helemaal voor me!) Lijkt me heerlijk om me daarin uit te leven met doek, verf, zand en steentjes... maar eerst nog even een andere serie afmaken waar ik mee bezig ben. 't is iets voor de toekomst.
Eruan
Eruan mei 17 '09
Nymira jij hebt ook een erg mooie! Mooie kleuren ook!

Jorine, je bent wel handig dan met paint! Dat lukt mij nooit zo... tongueGaaf idee om schilderijen met natuurmaterialen te maken. smile
admin
admin mei 17 '09
Lijkt mij ook heel leuk om te doen! Knutselen vind ik zaalig maar helaas te weinig tijd, kan niet alles tegelijk.

Heb je foto's Jorine?
Cialara
Cialara mei 18 '09
Ja hoor, heb wel foto's, op mijn Hyves (kijk maar bij mijn profiel). Ik gebruik ook vaak afval uit huis zoals bijvoorbeeld oude sopdoekjes of aluminum folie. Komen ze tenminste niet op die toch al zo grote hoop afval terecht wink
Nymira
Nymira mei 18 '09
dank je Anniek...maak jij ook creatieve dingen ?
Jorine, ik wist niet dat jij een website had...even gekeken en vond het erg mooi gemaakt! ...vanwege de natuurlijke vormen en kleuren die je gebruikt , apart ook....die vorm komt vaak terug, een wat langwerpige vorm, soms lijken het wel beestjes , vooral die ene..moest ik denken aan 2 rupsjes...eigenlijk kun je er alles bij verzinnen ...
Cialara
Cialara mei 18 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Nymira jij hebt ook een erg mooie! Mooie kleuren ook!

Jorine, je bent wel handig dan met paint! Dat lukt mij nooit zo... tongueGaaf idee om schilderijen met natuurmaterialen te maken. smile


Ik vind die van jou ook mooi, ook nieuw hè? Grappig, dat jij een nieuwe hebt, Bart heeft ook al een nieuwe... en allemaal een bolletje ha ha. grin
Cialara
Cialara mei 18 '09
ja, dat is het leuke van abstract
Eruan
Eruan mei 18 '09
Ik vind zelf tekenen en schilderen erg leuk, maar ook kleien om het zo maar even te noemen, schrijven, foto´s bewerken, eigenlijk zo´n beetje vanalles...
Mijn Ava is een bewerkte foto van een kaarsje... smileMaar dankje! Ik ga zo ook even op je website kijken... smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '09
ik wilde toch even bart zijn profielplaatje in het groot laten zien. Wat een prachtig plaatje!
Eruan
Eruan mei 22 '09
Wouw! Megamooi!
admin
admin mei 22 '09
Thanks smileIn het groot komt het erg mooi uit !
admin
admin mei 22 '09
Zeker een mooi plaatje? Is het van jezelf?
Want ik zie er wel tekst staan linksonder.
Ik wil niet vervelend doen maar ....
admin
admin mei 22 '09
Nee, het is niet van mezelf Hans, maar daarom vind ik het plaatje niet minder mooi smile
Cialara
Cialara mei 22 '09
Ik vind hem ook mooi, is het een zeepbel of zoiets?
admin
admin mei 22 '09
Ja, het is een zeepbel idd.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki