Loading...
nl

Profielplaatjes wat vinden we ervan?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Ik zie dat veel mensen een profielplaatje hebben en gebruiken, en sommige vind ik erg mooi! Daarom een topic om er iets over te zeggen smile. Voor het geval je het nog niet weet, een profielplaatje is het plaatje dat steeds links van de berichtjes staat. Als je hem wilt aanpassen of kiezen, kun je dat doen via het bewerken van je profiel onder het menu "Mijn Instellingen". http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/editbasic.html

Het viel me namelijk op dat Koenewoen een nieuw plaatje heeft, en ik vind hem erg leuk!

Misschien leuk om het volgende ook meteen te beantwoorden:
"Waarom kies jij voor bepaalde plaatjes?"
Delen:
koenewoen
koenewoen apr 7 '09
Ik heb inderdaad een nieuwe avatar!
Een tijdje geleden heb ik eens aan een vriendin (emmy) gevraagd om een tekening voor mij te maken! En dit is het resultaat ik vindt hem super mooi, daarom gebruik ik hem als avatar.
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Nims houdt wel van danseresjes he winkhaha

Nou ik heb mijn profielplaatje gekozen omdat ik helemaaaal weg ben van uilen en dit wel een heeeeel mooi uiltje vind
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Koen heeft inderdaad wel een heeeel mooi avatar ja!!
Emuca
Emuca apr 7 '09
Mijn avatar is een soort mini-mij. xD

Fijn dat je hem leuk vind Koen. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Ja dit keer weer een nieuw plaatje. Weer een leuk danseresje, want ik houdt van dansen op house-partys. Daar word ik vrolijk van!
Cialara
Cialara apr 7 '09
Mijn avatar is eigenlijk een schilderijtje dat ik zelf heb gemaakt. Het bestaat uit vele lagen "test en oefen werk" en plots zag ik er deze dame in. Ik zie mezelf ook als veel test en oefenwerk en door het geheel zie ik mezelf.
admin
admin apr 7 '09
Ook mijn avatar is een schilderij uit eigen productie.
Emuca
Emuca apr 7 '09
Wat zijn we allemaal toch creatief met z'n allen. smile
koenewoen
koenewoen apr 7 '09
Ja er zitten hier echte kunstenaars op het forum!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Ik wou dat ik zo creatief was.
koenewoen
koenewoen apr 8 '09
Jij kan anders ook wel mooie tekeningen maken hoor!!!
Jou tekening mogen er ook zijn!
Als ik eentje zou maken daarentegen....
Helma
Helma apr 8 '09
Ik heb al een tijdje een foto van mezelf hier staan, toen ik een jaar of drie was: ik heb jarenlang mezelf als kind gemist, en er leeft ook niemand meer die me iets over mijn jeugd kan vertellen. Toch weet ik inmiddels, dat het kind in mij oke is in de basis, en het voelt heel goed om mezelf hier te zien zoals ik toen daar, in de tuin, bij mijn geboortehuis, was! Door het onderzoek van de afgelopen maanden in mijzelf, weet ik ook dat er in mijn bewustzijn een erg blij kind zit.
Beschermengel
Beschermengel apr 8 '09
Leuke foto hoor Phoenix! ...ik vindt het net een voorpagina van de libelle van vroeger, daar had je ook altijd van die mooie kinderfoto's op.


Ja mijn Avatar....ik probeer mijzelf een beetje uiting te geven .. blushmijn naam dan ...en ik verander nogal is omdat ik dan weer een mooiere zie.. smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 8 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Wat zijn we allemaal toch creatief met z'n allen. smile


Die van mij is gewoon gejat van het net winkPast bij mij en voelt goed.

Als ik mijn tekencapaciteiten inzet, daar wordt niemand vrolijk van grin
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Angel of Death
Wat zijn we allemaal toch creatief met z'n allen. smile


Die van mij is gewoon gejat van het net winkPast bij mij en voelt goed.

Als ik mijn tekencapaciteiten inzet, daar wordt niemand vrolijk van grin



Valt toch wel mee zeker?:P


Mijne.. hmm ja.. Ik heb het eigenlijk al een vrij lange tijd.. Dat gastje.. Is Sora, van een spel dat ik jaren geleden gespeelt heb. Sora is de keyblade master. Een sleutel dat alles opent, van sloten tot harten. Hij is de guardian of the realm of light.. Ik denk dat dat mij aansprak, iemand die wilt vechten voor iets, ook al heeft deze persoon door dat, veel verloren.
En tja.. Denzil, mijn nickname hea wink
Cialara
Cialara mei 15 '09
Ik heb een nieuw profielplaatje, mijn impressie van wat Hans mij vertelde...
admin
admin mei 15 '09
Ja, mooi Jorine.
Leuk dat het je inspireert. smile
admin
admin mei 15 '09
Mooi Jorine ! smile
Maryssa
Maryssa mei 15 '09
Ik vind hem ook erg mooi, Jorine. Komt in me op dat je van dat ontwerp een mooi hangertje zou kunnen laten maken bij een juwelier / edelsmid en die op je hart dragen aan een kettinkje.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki