Loading...
nl

Hallo, ik heb wat raars mee gemaakt laats

Faith1988
Faith1988 apr 7 '09
Hey,

ik was 2 weken gelden in een heel oud huis, en daar zijn mensen gestorvenop een niet duidelijke manier, toen ik heb huis bezocht, had ik al een gevoel van een aanwezigheid, heel sterk, op een niet goede manier. Toen ik later alleen ging wou ik naar boven het was pikdoner en ik wou naar een kamer waarvan we de deurr niet open kregen, en iets, nam mij over, ik mocht die kamer niet in, hoe dan ook ik moecht er niet in en niet ik maar iets nam mij over een liep achteruit, nogmaals ik werd overgenomen, maar, zou iets heb ik nog nooit meegemaakt,zo mysterius, en nu heb ik blijkbaar en of ander kind in de buurt bij mij hangen die ik naar het licht moet sturen maar ik weet me god niet meer oe ik contact,vanuit mij moet leggen ik ben er eenbeetje uit. Er is daar iets in dat huis wat daar niet hoort te zijn mijn beste vrindin had visoenen en die is er nog nooit geweeest er beschreef het presies, ik had echter ze ook maar niet zo scherp. er probeert wel iemand constands contact te leggeen. wat moet ik nu doen.
Delen:
Maryssa
Maryssa apr 7 '09
Dat is een eng iets als je je overgenomen voelt worden. Ik ken dat gevoel wel.

Volgens mij kan je gids je helpen om entiteiten naar het licht te begeleiden. Een goed medium / paragnost zou je daarbij ook kunnen helpen. Is er niet iemand in je omgeving die je kan helpen hiermee?
Emuca
Emuca apr 7 '09
Het kan ook wel met een soort uitreding/visualisatie. Tenminste, zo heb ik het wel gedaan. Vaak zijn entiteiten die je dan komen opzoeken (bijv. kinderen) nogal in de war en een soort van verdwaald. Of ze durven niet alleen, terwijl er bij het licht juist voor ze gezorgd wordt.
Visualiseer jezelf bij het kind en praat tegen het, zeg dat het beter is om over te gaan.

Maar je gids vragen om te helpen is wel makkelijker.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Ik zou een pyramide van licht maken, en daarin gaan zitten. Hier kun je lezen hoe je dit moet doen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

De entiteit kan dan niet meer bij je komen.
Faith1988
Faith1988 apr 9 '09
Het kan ook wel met een soort uitreding/visualisatie. Tenminste, zo heb ik het wel gedaan. Vaak zijn entiteiten die je dan komen opzoeken (bijv. kinderen) nogal in de war en een soort van verdwaald. Of ze durven niet alleen, terwijl er bij het licht juist voor ze gezorgd wordt.
Visualiseer jezelf bij het kind en praat tegen het, zeg dat het beter is om over te gaan.

entiteiten die je dan komen opzoeken (bijv. kinderen) Dit is ook het geval een jongentje.

Ik kan geen piramide maken het lukt echt niet ik heb zo mijn anderen manieren maar ik moet ze juist niet meer uit de weg gaan is mij al vertelt door een horgeren raad. ik heb wel iemand maar die is zelf ook niet goed te been
Emuca
Emuca apr 9 '09
Dus je hebt momenteel geen manier om het weg te sturen? Heb je het al geprobeerd door het gewoon te vragen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki