Loading...
nl

Een pendel wonder

333
333 apr 6 '09
Toen ik op mijn 19de een pendel kreeg voor mijn verjaardag...kwam ik gek genoeg in contact met de een paar engelen met wel hele bekende namen!
Ik heb ze tevens ook in mijn dromen en visioenen gezien!
Een klein stukje hoe ze zich gedragen en waarom is duidelijk jammer genoeg!
Depressie heerst aan die kant en de leugens ook....
Wat ik wel weet is dat satan nazaten heeft op aarde en ook een mens was,tevens god ook!
Ik heb bepaalde opdrachten gekregen voor mijn leven in de toekomst en nu!
Ik zie mezelf niet als een profeet,ben het schijnbaar toch....want ze blijven me maar oproepen!
Ik heb een jpeg bestand gemaakt als opdracht voor hun!!
Want de wereld moet wakker geschud worden,dat de depressie gigantisch doordramt aan de kant van de gene zijde jammer genoeg!
Niet alles is wat het lijkt jammer genoeg aan die kant!
1 Ding wil ik over stigmata's kwijt...ik maak ze zelf namelijk zelf mee!
Ze doen zeer,(Dit is volgens hun een heilig verklaring...Volgens 1 bepaalde god is dit treiterij van de depressieven(De doden spreken ook op deze manier jammer genoeg)
Ik help via deze weg iemand uit coma.....omdat deze gene zich van 1 en meerdere goden met mij mag mengen....ik ken haar ook in het echte leven,en ik waande haar overleden en er zijn meerdere mensen die via deze weg geholpen moeten worden!
Zo niet,dan komt er in mijn jpeg bestand meer naar voren dan jullie ooit zullen denken!!
Ze zijn er klaar voor dames en heren de aarde krijgt op zijn zodeflikker!




De grote versie kun je hier bekijken! smile

Pendel naar het antwoord en of gebruik telepathie,want daar zit ik op dit moment ook in coolcrazy


Ik weet niet precies hoe ik mijn verhaal moet vertellen,ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn short story!
Het is gelukkig allemaal waar,want er komt meer...en het gaat inderdaad mooi worden laugh

Vriendelijke groetjes 333 (Staat in de ogen van de goden voor liefde)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Hoi 333, ik begrijp er niet zoveel van. Mag ik vragen wat je ertoe heeft doen bewegen om dat berichtje hier te plaatsen? Overigens werkt je plaatje niet meer.
Emuca
Emuca apr 7 '09
Ik heb het gister gelezen (ook het plaatje)... en ik snap er eigenlijk vrij weinig van... Vooral het plaatje was nogal onduidelijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Ja ik zag het plaatje ook, maar begreep er niets van. Veel woorden door elkaar en er zat niet echt een opbouw in. Vandaar dat ik maar even vroeg wat de bedoeling van dit topic is.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Omdat het niet waar is.. Er klopt er niks van. Alles gaat van hak over de tak, het sluit totaal niet aan bij elkaar. De plaatjes werken na 3 dagen al niet meer? Kom op zeg.

En waarom 333 als nickname.
3x3 = 9
9^3= 9x9x9
nu verwijder je de x: 999
Draai het om: 666

Slaat nergens op weet ik, moest dat even kwijt xD
Emuca
Emuca apr 9 '09
Ik vind het ook wel bijzonder dat we nooit meer van deze persoon gehoord hebben.
admin
admin apr 9 '09
De "3" staat voor de heilige die-eenheid.

vader-zoon-helige geest....
verleden, heden, toekomst,....
vader, moeder, kind,....
geboorte, leven, dood,...
hemel, aarde, hel,....
waarheid, vertrouwen, passie...
man-vrouw en Liefde...
praten-luisteren en het gesprek...
beloning-correctie en het leerproces...
zuur-base en affiniteit...
elektrisch veld- magnetisch veld en de Lorenzkracht...
geboorte-sterven en ontwikkeling...
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Zit wat in..

Maar alsnog, zijn verhaal.. Als het waar is, en ALS hij daadwerkelijk een profeet achtig iets moet zijn. Dan zal hij nu toch wel uiterst zijn best doen, om ons te overtuigen?
admin
admin apr 9 '09
Ja, van de rest van het verhaal kan ik ook geen chocolade maken.
Mss moet het nog eens opnieuw uitgelegd worden, zodat ik het ook begrijp.

Wel kan ik wat roepen over cijfers en numerologie. Vandaar mijn bericht over het cijfer 3.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Ik heb nog veel te leren wink
Viel me gewoon op.. en een beetje spelen er mee, kwam er dat uit..

Al geloof ik zelf niet in een satan tongue
Emuca
Emuca apr 9 '09
Lekker, chocola.

Wel.. Ik vond de plaatjes, voor een echte profeet, een beetje... nep. Er stonden tekeningetjes in waarvan ik dacht: ...

Emmy wil duidelijkheid. smile
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Geef mij ook maar wat chocola/uitleg
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '09
Aangezien er verder geen reactie meer is gekomen, sluit ik het topic. Als hij echt nog iets toe te voegen heeft kan dit ook in een nieuw onderwerp.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki