Loading...
nl

Hoe zien anderen mij?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '09
Origineel bericht van: gast
Quote:
Afhankelijk van met wie ik spreek, ziet iemand mij totaal verschillend. Zelfs op energetisch vlak, ziet iedereen mij weer anders en heb ik gemerkt dat er altijd getoond wordt, wat de ander wil zien.

Hoe dat precies werkt, weet ik niet, maar dat het zo werkt is mij wel opgevallen door hoe mensen steeds verschillend op mij reageren .

Heeft niet iedereen dit?

Ik vroeg me af hoe dit voor jullie is. Merk je dat anderen je steeds anders zien, of zijn jullie heel constant?

En als je kijkt naar andere mensen, in hoeverre zijn die constant, of wordt je nog wel eens totaal verrast door een kompleet ander gezicht van iemand?
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Nee ik heb zelf ook dat de ene keer zien mensen mij als heel afstandelijk. Iemand anders zegt weer juist van niet. Terwijl ik me gewoon hetzelfde gedraag als bij degene die mij als afstandelijk ziet.
Maar mediums zeggen over het algemeen wel hetzelfde, dat ik meer voor mezelf moet opkomen en wat vaker nee mag zeggen haha.
Ik zelf vind dat de meeste mensen wel heel constant zijn. Ik wordt niet zo snel echt verrast van iemand anders meestal krijg ik wel een gevoel bij iemand die vroeg of laat ook wel klopt als je diegen beter leert kennen.
Emuca
Emuca apr 6 '09
De indruk die mensen van mij krijgen als ze me voor het eerst spreken/zien is vaak heel anders dan wanneer ze me goed kennen. Vaak zien ze enkel een masker, waar ze pas door kunnen breken als ze me echt gaan benaderen.
Zelf sta ik tegenover andere vaak niet zo snel voor een verrassing. Ik heb mensen vrij snel door.
Maryssa
Maryssa apr 6 '09
Ik vind het nooit leuk om te merken dat er nogal op uiterlijk wordt beoordeeld. Als ik helemaal opgetut naar een winkel ga word ik anders behandelt dan dat ik make-up loos en in een oude spijkerbroek en slobbertrui naar binnen ga.

Ik ben de laatste jaren beter in balans en merk dat mensen qua eerste indruk me nu meer zien zoals ik ben. Eerder werd ik door onbekenden als arrogant gezien terwijl ik dat helemaal niet ben. Nu zien ze me als iemand die met iedereen praat, spontaan is maar ook wel verlegen, stoer, temperament heeft, van een grapje maar ook van diepgang houdt.

Voor mij heeft het gezelschap waarin ik verkeer ook wel te maken met welke kant ik van mij het meest laat zien. Maar ik ben dan nog steeds mezelf. Laatst zat ik onverwachts ineens aan de bar met een groep Hells Angels. Ik merkte dat ik me stoer en stevig opstelde omdat er anders over mijn grenzen zou worden gegaan.

Voor wat betreft anderen heb ik meestal wel een beeld bij de eerste ontmoeting. Vaak blijkt die wel te kloppen maar ik sta wel open voor het feit dat iemand uiteindelijk totaal anders kan zijn dan ik in eerste instantie dacht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki