Loading...
nl

Forum gesloten, 1 april!!

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 2 '09
Een aantal van jullie hebben al gemerkt dat het forum gisteren gesloten was. Voor de mensen die het nog niet doorhadden, dit was een 1 april grap! Heb veel leuke reacties gehad en veel hadden hem al door. Toch waren er nog steeds een paar mensen die er goed in getrapt waren. Het toppunt was een vriend die me opbelde om te vragen wat er allemaal gebeurd was haha.

Ik hoop dat jullie niet erg geschrokken zijn en ben benieuwd wat jullie gedaan hebben vandaag, zo een dagje zonder Merudi wink.
Delen:
koenewoen
koenewoen apr 2 '09
Jaja, ik was er ook ingetrapt!!! blush

Was eigenlijk wel verschoten hoor.

Maar ik ben heel blij dat merudi er weer is.

Heb dan maar uit pure noodzaak, met enkele vrienden een pintje weest gaan drinken. Maar het was ook aangenaam!
Maryssa
Maryssa apr 2 '09
Jeetje ben wel blij dat het een grap was! Toch wel een gemis geen Merudi! laugh

De dag ben ik wel doorgekomen wilde eigenlijk gaan picknicken in het park maar daar was het nog net iets te koud voor. Dus weer lekker op een terrasje neergestreken.
liesanne
liesanne apr 2 '09
hoi NiMs

Ik wilde juist vanmorgen een berichtje te plaatsen: dat ik van plan ben hier af en toe weer even mee te doen, en dat ik lang genoeg heb uitgewaaid.....maar toen was Merudi weg.... cry
Ik zag jou, als doorgedraaide engelmens al opgenomen in de psychiatrie.... eek
Totdat de kinderen uit school kwamen en met allerlei grappen me wezen op 1 april....bleek ik toch weer niet helemaal in het NU te zijn, hè.. Maar ik kreeg langzamerhand door dat het om een grap moest gaan en nu kan ik gewoon weer mijn berichtje plaatsen. En gelukkig zijn alle berichten niet weg. Kan ik ook weer rustig slapen……

geen kikkers meer gelukkig.... laugh, het is 2 april.

Merudi: with or without you, I can't live...... grin

liefs!
gast
gast apr 2 '09
Hé Liesanne, fijn dat je er weer bent laugh
(hier is het nog wel eventjes 1 april, maar bovenstaande is geen grap wink)
Helma
Helma apr 2 '09
Hoi Liessane, leuk je hier ook te lezen!

Ik vond het een k*tgrap, eerlijk gezegd. Vooral omdat de namen van de andere moderatoren er voor werden gebruikt.

Na een lange, gefrustreerde dag op het werk had ik tegen vijven eindelijk tijd om in te loggen en dan zie je dat! Ik zat hier met tranen in mijn ogen, totdat mijn kids me wezen op 1 april: een grapje dus. Maar toen nog dacht ik: als het een grap was van jou alleen Nims, had je de anderen er niet bij betrokken. Het duurde dus lang voordat ik echt overtuigd was van 1 april. Ik was gisteren ook nog verder helemaal geen aprilgrappen tegengekomen.

Maar goed, dat zegt allemaal weer iets over mij natuurlijk.
admin
admin apr 2 '09
1 april, altijd leuk. smile
Heb uiteindelijk ook nog en geintje uitgehaald en scoorde meteen!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. wink
Beschermengel
Beschermengel apr 2 '09
Ik was alert.. tongue.............omdat ik er verleden jaar wel ingelopen was smilemaar het was wel even wennen zonder Merudi laugh
Emuca
Emuca apr 2 '09
Ik had het na minuut 1 al door! Helaas mensen, deze engel des doods trapt niet overal meer in. tongue
Natalie1986
Natalie1986 apr 2 '09
Straks zal je zien komt er haast niemand meer terug smile

Omdat ze denken dat het geen grap was.

Eigenlijk zou dat wel grappig zijn als er 1 dag geen mensen meer komen. Gewoon om hen terug te pakken tongue
admin
admin apr 2 '09
Boycot? wink

Ja, het had ook ietsje anders gekund:

Een scherm "definitief uit de lucht" en dan een link: "klik hier voor meer info"
En dan een scherm: "1 april !!!",

En vervolgens gewoon het forum te tonen als altijd.

Niet iedereen heeft een 1 april grap door cq kan dat waarderen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 2 '09
Het had altijd anders gekund smile.

Toch is het wel zo, dat als je iets moet missen, je ineens het weer een stuk meer waardeert wink. Ik had ineens tijd over gisteren tongue.
admin
admin apr 2 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik had ineens tijd over gisteren tongue.


Nou, ik had geen tijd over. tired

Nogal wat leden hebben via andere kanalen en media de berichtgeving voortgezet. smile
Vooral hyves blijkt een handig alternatief.....

En ik zie vandaag opvallend weinig nieuwe berichten. Geen inhaaleffect?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 2 '09
Ik denk dat iedereen nog even moet bijkomen van de "schrik" wink
Beschermengel
Beschermengel apr 2 '09
Quote:
Eigenlijk zou dat wel grappig zijn als er 1 dag geen mensen meer komen. Gewoon om hen terug te pakken


Hoe bedoel je dat ?
Helma
Helma apr 2 '09
Oh, ik dacht juist dat je je misschien verveelde Nims. En door een bommetje te gooien misschien een poging ondernam om het forum op stelten te zetten? laugh
Want als je het forum oersaai of zoetsappig vindt worden, mag je het gerust zeggen hoor! shocked
Maar let wel, dit zijn aannames die ik doe mensen: ik fantaseer maar wat! grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 2 '09
Nee hoor, dit was alleen maar een 1 april grap, met verder geen agenda's smile. Vind het prima zoals het nu gaat!
Cialara
Cialara apr 2 '09
Ik dacht al dat het een grap was, maar ik baalde wel!
Lena
Lena apr 3 '09
ik was goed wakker smile
liesanne
liesanne apr 9 '09
Origineel bericht van: gast
Hé Liesanne, fijn dat je er weer bent laugh
(hier is het nog wel eventjes 1 april, maar bovenstaande is geen grap wink)


gelukkig...... wink

ik ben misschien niet écht weggeweest blush
en vind het toch wel fijn om af en toe weer even aanwezig te zijn en jullie híer te ontmoeten... grin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki