Loading...
nl

Net zo netjes....

Bononikita
Bononikita aug 4 '06
Omdat ik bij foto's lezen een bericht heb neergezet vind ik het ook wel netjes om mij even voor te stellen.

Ik ben Angelique, 33 jaar, heb een prachtige dochter van 6 jaar en woon al ruim 11 jaar samen. Ik werk als secretaresse parttime en geniet lekker van het leven.

Ik ben de trotse eigenaresse van 2 friezen, een ruin van 18 jaar en een merrie van 1 1/2 jaar, mijn dochtertje heeft een lieve shetlander. Thuis hebben we nog 2 honden, een rottweiler en een schotse terrier en 2 poezen.

Zoals jullie kunnen zien houden wij erg van dieren.

Groetjes Angelique
Delen:
mause
mause aug 4 '06
hoi bononikita, welkom hier. en net zo als jij ben ik ook gek op dieren. op het moment hebben we alleen nog een duitse herder een poes en een konijn. maar we hebben veel meer gehad. zoals cavia's, slangen, anolissen, vogelspin, grondeenkhoorns en nog een kat. de meeste dieren zijn er nu niet meer, overleden. wel heb ik nog regelmatig een zielige duif of vogel die verzwakt is. kan het niet over mijn hart verkrijgen om niet te proberen om ze er weer boven op te helpen. trouwens de meeste dieren die we hebben en hebben gehad, waren dieren waar mensen van af wilden of die zielig waren. nou genoeg over de beesteboel. heel veel plezier hier.
LPChip
LPChip aug 4 '06
Hoi Bononikita,

Welkom op het levensforum. :)Als je vragen hebt, horen we het graag. Als je antwoorden hebt horen we het ook graag. :D
Bononikita
Bononikita aug 5 '06
Hoi Allemaal,

jeetje ik vind het echt bizar wat ik allemaal lees hier op dit forum, zelf heb ik een foto geplaatst van de shetlander van mijn dochtertje welke waarschijnlijk drachtig schijnt te zijn. Maar helaas nog geen reaktie op gekregen, misschien is dit te moeilijk ?????

Ik heb de foto geplaatst bij foto lezen : ...... ik vind het heel jammer dat er nog geen reakties op zijn.

gr. Angelique
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
Hoi angelique,

Welkom hier! Ik hoop dat je foto gelezen wordt, maar zoals je het ziet is dat nogal een populaire bezigheid hier op het forum ;).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki