trouwens het etiket engelmens heeft nog steeds geen verklaring van bv in een woordenboek
dat wil niet zeggen dat deze term er nooit in zal komen te staan.......
Merudi ook niet.
Maar als zelfs zwaffelen het woordenboek haalt, maak ik me over engelmens niet zo'n zorgen
.
maar voor nu snap ik echt wel dat je jezelf bepaalde eigenschappen of gaves toedicht en dat je hier een nieuw woord voor bedenkt,misschien vind ik het gewoon ongelukkig gekozen en daarom ik ook niets van herkenning kan vinden in....
Het is precies juist gekozen
.
medemens is een erg mooi woord........
Ja, maar die heeft een hele andere definitie en eigenschappen.
Mijn buurman is een medemens, maar zeker geen engelmens.
en als er dan zoveel engelmensen zijn hier, die mensen via een duw of wat dan ook kunnen helpen op hun levenspad ,dan zou je nu ook kunnen vaststellen waarom gebeuren er niet meer alleen maar goede dingen in deze wereld........
Omdat de engelmensen veruit in de minderheid zijn. Zij kunnen alleen maar aanzetten tot. Maar als iedereen meegaat, gebeuren er inderdaad alleen maar goede dingen.
ik denk dat jullie al die antwoorden ook niet hebben,vaak wel overeenkomsten in gevoel of woord of voorspellend,maar tot nu toe zie ik ook een hoop lariekoek en weet de een het nog mooier te brengen dan een ander in de spiritule wereld.
Er zit veel troep in de spirituele wereld ja, maar ik merk dat dit best wel zichtbaar wordt op dit moment en de echte meesters staan op.
De lariekoek die jij ziet, is een signaal voor jou om er iets tegen te doen.
Waarom alleen maar klagen zonder zelf de handjes uit de mouwen te steken?
De nieuwe wereld komt er wel, maar heus niet vanzelf. Het wordt tijd dat iedereen gewoon meehelpt.
dus als je weet wat voor mij een goede site hierover is dan hoor ik het graag.
http://www.merudi.net
dat wil niet zeggen dat er hele lieve goede helpende enz mensen op deze aarde gelukkig rondlopen .
misschien wel engelen wie weet,maar ik denk zelf dat ze zich nooit zo zichzelf voorstellen.......
en dat zal ook ongewijfeld de bedoeling ook niet zijn.....
Juist wel, want welk signaal komt nu beter aan? Die van een engel, of die van jan huppel om de hoek.
Het gaat om het doorgeven van de booschap, en niet om de boodschapper.