Hoi mensen,
Ik had een gedachte, maar misschien ben ik cynisch of heb teveel gezien wat eigenlijk toch niet helemaal klopt maar.. het valt me vaak op dat paranormaal beurzen mediums/paragnosten enzovoort zitten die "mediteren" om contact te krijgen met hun driehonderd helpers die toekijken vanaf Gene zijde. Al die energieën wachten tot mediums zich uiteindelijk open stellen vanaf hun luie zitstoel, voor al die Goddelijke boodschappen die het aardse licht zullen gaan aanschouwen. Vaak hoor je algemeenheden en soms gaan de boodschappen wel ergens dieper op in, maar krijg je weer van al die prietpraatjes erom heen.
Vaak hoor je dat je zelf je eigen levenscreator die door alles heen moet kijken, los moet laten, een edelsteen moet gebruiken om te zuiveren, een bos wierook moet laten opstijgen tot de hemelse sferen en eens een flinke aura-reiniging moet laten doen om al dat karma wat je heb opgebouwd uit je systeem te laten halen om uiteindelijk dat hemelse licht te zien waarvoor je al die levens die je tot nu toe hebt geleidt toch zal moeten kunnen aanschouwen?
Geloof me, ik weet waar ik over praat, want ik heb zelf op beurzen gezeten en heb ook dit pad gelopen.
Ik heb het idee dat als je zo ver bent, dat je "onderwezen" wordt op een bepaalde manier, door jezelf open te stellen door je gedachten en het goede te willen doen en dat God/Jezus de enige is die hier macht op heeft en die kracht is dan ook in jezelf te vinden. Niet door beurzen of therapieën af te lopen, maar door werkelijke overgave! New age is zeker gestoeld op de bijbelse ideeën, maar het slaat nogal door allemaal. Ik ben geen geloofsfanaat of wat dan ook, ieder zijn eigen manier van doen. Daarnaast Ik wil ook niemand overtuigen van mijn denkbeelden, maar hoe denken jullie over al dit?