Loading...
nl

Jod-figuur

Pisces
Pisces mrt 28 '09
Ik heb mijn horoscoop nagetrokken en nu blijkt dat ik twee Jod-figuren (vingerwijzing Gods) hierin heb staan. Er is nergens duidelijk iets terug te vinden over wat het inhoudt en precies betekent?

Kan iemand me hier misschien meer over vertellen?
Delen:
admin
admin mrt 28 '09
Wat een geweldige vraag! Ik heb exact hetzelfde: twee Jods en wil dolgraag weten wat het te betekenen heeft!

Wie kan hier iets zinnigs zeggen?
admin
admin mrt 28 '09
Pisces
Pisces mrt 28 '09
Dank Hans, dat maakt het in ieder geval al wat duidelijker smileHerkenbaar...en voor jou?
admin
admin mrt 28 '09
Ja, het is een vraag van lang geleden. Nu je deze stelde heb ik meteen even gezocht. Zeer herkenbaar. Ik ga morgen mijn horoscoop erbij pakken en de betekenis uitvogelen.
En die moeilijke opdrachten herken ik wel. smile
Pisces
Pisces mrt 28 '09
Ja, ik ook en dan nog .. Buitenbeentje .. problematische situaties .. plotse wending van het leven.. patstellingen, ga maar door .. (zucht .. het leven is zwaar ;-))

Succes met verder uitvogelen.. ga ik ook doen !
admin
admin mrt 29 '09
Ik heb het JOD-deel uitgewerkt. Een belangrijke aanvulling op mijn horoscoop. Bijzonder herkenbaar. En ook nog eens erg actueel. Ik citeer uit die site:

"De interpretatie van een Jod in een geboortehoroscoop duidt een leven dat verloopt volgens een bepaald patroon voor een bepaalde periode tot dat het gevestigde patroon abrupt wordt onderbroken en de geborene noodzaakt het leven in een nieuwe richting te vervolgen. Meestal is het wel zo dat de geborene gedurende enige tijd een voorbereiding heeft genoten.
Dus het komt onverwacht maar niet ongelegen winkEen complete onvoorbereide promotie in het gekozen beroep, een langdurige hobby wordt noodzakelijkerwijs een nieuwe bron van inkomsten, de betaalde baan moet ingeruild voor vrijwillig werk, etc. "

Bedankt voor de vraag, Celt.
Pisces
Pisces mrt 29 '09
Hans, goed dat je je horoscoop hiermee hebt kunnen uitbreiden.

Op het werkvlak is dit ook herkenbaar .. vaak heb ik van baan moeten wisselen i.v.m. reorganisatie, dus stabiliteit was er nooit echt. Heb weer een jaarcontract gekregen met het uitzicht dat het niet verlengd gaat worden. Dus ik heb me er al op ingesteld dat een "langdurige hobby" noodzakelijkerwijs een nieuwe bron van inkomsten gaat worden.

Ga jij iets verder doen met je kunst misschien? Succes met je Jod-figuur smile
admin
admin mrt 29 '09
Celt,

Of het in de kunst zit? Weet ik niet. Ik ben werkzaam als financieel medewerker in een ICT bedrijf. Leuk werk, daar niet van. Daarnast ben ik erg bezig met pensioenen. Beide dus nogal materie-zaken.
Juist die afwisseling, materie-creativiteit-spiritualiteit geeft een zekere balans. Heel belangrijk voor mij.
Mijn vermoeden is echter dat mijn levenstaak meer met alles rond 2012 te maken heeft. De kunst kan hierbij zijdelings meespelen, al ben ik er een tijdje minder mee actief.

Jij ook succes met je Yod!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420