Loading...
nl

Een vage vorm van emotie

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Origineel bericht van: Lena10

dan blijft deze informatie dus alleen beschikbaar voor gelijkgestemden net als jij? maar dat geeft niet hoor,ingijpen in wat gaat komen zal niet altijd de bedoeling zijn toch?
maar soms verward het me wel,omdat ik dacht dat er ook mensen zouden zijn die wel andere mensen zouden helpen in dit gebeuren.

Ik ben het wel met je eens. Ik vind het nogal een erg egoïstische instelling. Daar zitten zeker geen engelen achter omdat zij er zijn voor anderen en dus ook zeker andere mensen helpen met dit gebeuren.

Ik vraag me af, wie hier achter zitten en met welk doel zij sommige mensen op de hoogte stellen en anderen niet. Komt op mij absoluut onzuiver over.
Lena
Lena mrt 27 '09
het heeft voor mij ook te maken dat je in veel artikelen oproepen ziet aan de zgn lichtwerkers vandaar de verwarring,want als je zou weten dat je tot deze groep mensen behoord zou je er ook aan mee kunnen werken,dat mensen die nog niet zover zijn voor hen een leidraad te kunnen zijn.

en ja dan krijg ik ook weer moeite met de term lichtwerkers frown
sefewet
sefewet mrt 27 '09
Het ding is, ik krijg geen straf ofzo maak je maar geen zorgen.

Alleen het gaat juist veranderen allemaal als alles gezegd wordt.
De dingen kunnen altijd beter en erger, maar het is beter dat men er zelf helemaal achter komt met dit. Dus dat het nu, om het zo te noemen neutraal blijft. Dat is dus de rede, wat ik bedoel van hiermee krijg ik ook problemen mee.

Maak jullie geen zorgen hierom, het komt allemaal goed (een tip ga naar wat ik gezegd heb zoeken, of probeer hetzelfde te zien).
Dan gaan jullie snappen wat ik bedoel.

en maak je geen zorgen, dit is niks van lichtwerkers. Het heeft ook geen duistere bronnen tongue.
Lena
Lena mrt 27 '09
Origineel bericht van: sefewet


en maak je geen zorgen, dit is niks van lichtwerkers. Het heeft ook geen duistere bronnen tongue.


gelukkig dat idee had ik al wink
desiderata blijft een mooie tekst.
gast
gast mrt 27 '09
Origineel bericht van: Hans
Het zal wat kruim kosten, maar het resultaat zal de moeite waard zijn.



Wat versta jij onder kruim?
gast
gast mrt 27 '09
admin
admin mrt 27 '09
Het kruim is onder meer:

het verschuiven van macht - dat is nu sterk gekopeld aan bezit of inkomen

het verschuiven van de betekenis van geld: nu centraal, straks slechts een hulpmiddel

het verschuiven van de focus: mu ieder voor zich, straks meer vanuit een onderlinge band

Voor diegenen die hechten aan de oude vormen en daar geen afstand van kunnen nenen, voor hen breken zware tijden aan.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 27 '09
Hmmm.. Ik krijg hier een beetje een naar gevoel over confused
Lena
Lena mrt 27 '09
Origineel bericht van: gast


mooi cadeautje smile
gast
gast mrt 27 '09
Waarom?
Zou toch mooi zijn als wie je bent niet meer af hangt van de hoeveelheid geld je hebt of welke status je hebt.
Van mij mag dit wel veranderen hoor.
Lena
Lena mrt 27 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hmmm.. Ik krijg hier een beetje een naar gevoel over confused


kun je het omschrijven?
Natalie1986
Natalie1986 mrt 27 '09
Oh ik doelde niet op jouw verhaaltje over het kruim.

Ik krijg gewoon een naar gevoel over heel het verhaal bij elkaar.
admin
admin mrt 27 '09
het is een geweldige verbeteing als straks de stofwolken zijn opgetrokken
Daarom vrees ik het niet, integendeel, wat mij betreft mag het beginnen.
Even qua tijd: de transformatie zal zijn van 2011-2017 en het settelen in de nieuwe situatie duurt tot 2050.
Wel is de start al gemaakt op enkele aspecten, zoals geld....
gast
gast mrt 27 '09
Ik denk op wel meer aspecten, Hans.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 27 '09
Kijk mijn gevoel is als er wat gebeurt wat je kan redden moet je dat zeker doen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je het verteld.
Maar sefa (geloof ik) mag dan niks vertellen. Ja kweet niet ik heb er dubbele gevoelens over tuurlijk mag je niet alles zeggen dat weet ik ook wel. Maar als je er mensen mee kan redden moet je het zeker zeggen.
admin
admin mrt 27 '09
We moeten alleen datgene 'redden' wat van belang is.

En ja, Gast, er zijn al meer bewegingen en aspecten.
In het hele zonnestelsel gebeuren rare dingen, niet alleen op aarde.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Origineel bericht van: sefewet

Alleen het gaat juist veranderen allemaal als alles gezegd wordt.


Ik vraag me af of dit zo is. Ik geloof liever in een selffulfilling prophecy van de nieuwe wereld zoals dat hier op Merudi is opgeschreven, want dan wordt het tenminste werkelijkheid omdat de mensen die het lezen er ook naar gaan leven.

Als het echt zo fragiel is, dat het niet kan staan vanuit zijn eigen kracht, geloof ik er ook niet in dat het goed is.

Geloof in de intentie en niet in de uitwerking. Precies de reden waarom Merudi gewoon werkt zoals het nu werkt. Dat doe ik niet zelf, dat doet de intentie erachter wink.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki