Hey Marleen,
Weet je dat kinderen ook al paranormaal beschaafd zijn!? Bv. een kind zegt er zit een spook in mijn kast, je kunt dit weg wuiven ,maar je kan het kind bv ook aanleren om te proberen niet bang te zijn. Door het weg te wuiven en te zeggen er zit niks in de kast kan het kind zijn paranormale gevoelens wegstoppen omdat mama en/of papa zegt dat er niks is!
Dat houdt dus voor jou in dat je nooit te jong bent om paranormaal beschaafd te zijn!
Ik heb zelf geen kinderen maar weet wel als ik ze mag krijgen dat ik er serieus mee om zal gaan!
Ik was 22 maart met mijn broers dochtertje(july word ze 2)mijn schoonzus en haar moeder bij de kapper. Voor haar eerste haarknip. (ojee, dit wordt ingewikkeld)
MIJN OPA is al een paar jaar overleden!!!
Toen begon de dochter van mijn broer iedereen bij langs te gaan, en wees met haar vingertje; mama, tante Ria, en oma, toen wees ze naar een lege stoel en zei Opa...., je kan dit zien als opa en oma altijd samen horen en ze daar waarschijnlijk aan dacht, of was mijn opa er echt bij om te zien hoe zij voor het eerst geknipt werd!?
Ik weet het niet, maar ik laat wel alle wegen open!
Dit was niet je vraag of het antwoord wat je zou willen, maar had het gevoel om dit aan jou te moeten vertellen.
Conclusie: juist als je jong bent ben je opener (ofzo,hoe je het ook speld of spelt(weet het nie meer
>/cry.gif" alt="" title="cry" height="15" width="15" />" title="" src="graemlins/cry.gif" /> ))
Dus je bent nooit jong genoeg!?
Tips: Ga er over lezen, en wees absoluut niet bang!
Suc6 ermee.