Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 26 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ik hoop echt dat je het je lukt om er door te komen, ik gun het je ontzettend.

Ook van mij alle goede wensen en fingers crossed dat je erdoor komt Maryssa!!!
admin
admin jun 26 '09
Ann_ik - da;s mooi dat je een goed gevoel erover hebt!! Altijd beter dan dat je zelf denkt dat het niet is gelukt. En ga je ook lekkerder het weekend in, want ja, het is morgen zaterdag smile
admin
admin jun 26 '09
Quote:
@ Larapinta Hoe gaat het vandaag? Is er al nieuws over de school voor Jorinda? Duim duim duim.

Nee frownen vandaag verder ook niet waarschijnlijk, want op het antwoordapparaat om kwart over drie stond dat ze een personeelsuitje hadden smirk
Dus hopelijk maandag meer nieuws, maar kan ook zijn dat ik zelf bel maandagochtend hoor!! Net als vanmiddag, maar ja, toen was de school dus al dicht.
admin
admin jun 26 '09
Lieve allemaal ,,,

Bea is goed geland, ze is nu bij haar zus in de buurt van Amsterdam en is erg moe. Zal aan het tijdsverschil liggen en de emoties spelen op dit moment een spelletje met haar.

Zo gauw ze weer even de spirit heeft, zal ze weer een berichtje plaatsen.
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Quote:
Nee en vandaag verder ook niet waarschijnlijk, want op het antwoordapparaat om kwart over drie stond dat ze een personeelsuitje hadden Dus hopelijk maandag meer nieuws, maar kan ook zijn dat ik zelf bel maandagochtend hoor!! Net als vanmiddag, maar ja, toen was de school dus al dicht.

Dat is ook wat zit je in spanning en blijkt dat ze op personeelsuitje zijn! Nou inderdaad bel ze zelf maar op maandag ik vind het niet netjes.

Jij ook bedankt dat is lief dat je je vingertjes gekruist houdt smileIk laat wel weten hoe dat verder gaat in de studio.

Ha wat fijn dat Bea goed geland is! Ik hoop dat ze lekker bij kan slapen en kan uitrusten van alle turbulentie in haar leven en zich kan voorbereiden op een nieuw begin.

Hey Heidel hoe is het nu met jou? Kun je die vage opmerking een beetje van je afschudden?
admin
admin jun 26 '09
Nee nog geen vakantie lena, maar op woensdag ben ik altijd vrij, vandaar.
Verder wel wat last van twee vervelende stalksters, gewoon negeren net als met strontvliegen dan gaan ze vanzelf weg.

Balen Larapinta, hopelijk hoor je maandag wat!

Succes Maryssa! klinkt leuk!

Ook voor jou veel succes Ann!
admin
admin jun 26 '09
Wederom mail.....misschien maar een paar brede knapen langssturen.......
gast
gast jun 26 '09
Weet je ook waarom ze je stalken Karin.
Lijkt me vreselijk irritant iig.
Ik hoop voor je dat ze net als die strontvliegen snel weg zijn.....
admin
admin jun 26 '09
Oh ja, maar dat moet nog even wachten.....word vervolgd.
admin
admin jun 26 '09
Meannn ... gestalkt worden, ben er huiverig voor geworden. Heb een ex die dat deed. Ja dééd gelukkig. Hopelijk ben je snel van ze verlost, Karin!! Twee virtuele armen om je heen, misschien helpen ze ...
Lena
Lena jun 26 '09
of een nieuw email adres...maar ja dan weet je ook niet meer wat ze bezig houdt dus wat is wijsheid..
negeren zoveel als je kan?
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Dat is naar, Karin. Ik hoop dat het snel stopt als ze merken dat je niet reageert. Kun je de afzenders niet blokkeren? Sterkte meid..is echt niet leuk
Muin
Muin jun 27 '09
Dat is heel erg vervelend Karin. Strontvliegen kan je niet negeren. Eerst het stront weghalen en dan blijven die vliegen vanzelf uit je buurt. Een lastige klus maar het moet gebeuren, niet? Maar je staat er niet alleen voor. Vraag om hulp en je zal geholpen worden, zegt mijn intuïtie.

Vanmiddag heb ik afspraak met een makelaar. Hij heet Alexander en hij vindt het erg als je hem Alex noemt. crazyIk ben momenteel op huizenjacht en hij laat mij vanmiddag een paar woningen zien.

Vanochtend heb ik een K.. bericht gekregen en ben momenteel heel erg misselijk.
Ik word heel snel misselijk wanneer ik boos ben.
Hoe gaan jullie om met negatieve energie?
corinaloots
corinaloots jun 27 '09
Hallo
ik weet niet of ik hier ook aan mag meedoen
maar ik voel me nu al 2 dagen,
niet lekker pijn en steken in mijn bovenbuik
en niet lekker in mijn vel zitten
hoop dat het snel voorbij is dan kan ik ook genieten van het mooie weer, wat er aan komt
groetjes en liefs Corina
admin
admin jun 27 '09
Quote:
Hoe gaan jullie om met negatieve energie?

Op sommige dagen ga ik daar makkelijker mee om dan andere dagen. Ligt ook een beetje aan hoe ik mezelf geaard voel. Probeer in ieder geval me niet mee te laten sleuren in de negativiteit en een gesprek met mijn partner is altijd heel verhelderend en hij helpt me ook altijd weer er bovenop. Lichamelijk klachten kan ik er wel van hebben, maar die duren nooit lang.
Sterkte!!

Quote:
ik weet niet of ik hier ook aan mag meedoen

Tuurlijk, waarom niet?? Je bent lid van het forum, dus mag je op alle topics reageren als je daar behoefe toe voelt.
Je zegt dat je niet lekker in je vel steekt en dat het buikpijn veroorzaakt. Het helpt vaak om de oorzaak te vinden en daar een weg in proberen te zoeken en nooit vergeten dat er ook heel veel mooie dingen in het leven zijn! Al is dat niet altijd even makkelijk.
Beterschap!!

Met mij gaat het wel redelijk vandaag hoor. Druppels voor de ontsteking in het oor gaan vast vandaag hun werk doen, ben ik van overtuigd!! Verder erg moe vandaag, maar dan vanmiddag maar even lekker de ogen dicht ... dat mag ik vandaag mezelf toestaan! Heb ik besloten grin

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jun 27 '09
@ Muin: Slecht nieuws ontvangen valt niet mee. Sterkte ik hoop dat je dag ook mooie dingen mag opleveren. Spannend de huizenjacht! Wie weet kom je jouw paleisje vandaag tegen..Dan jouw vraag over negatieve energie. Mij helpt het om mantra's te gaan zingen dan wordt de spanning en negativiteit om me heen minder of verdwijnt zelfs. Mezelf een reiki behandeling geven helpt ook goed heb ik gemerkt.

@ Larapinta: Rustig aan maar met je oortje hoor! En slapen helpt altijd is een heel goed medicijn. Rust lekker uit!

Ik mis vandaag mn vriend erg. Het is zo gezellig met hem samen! Ik hoop dat hij er snel weer is want voel me een beetje geamputeerd zo ook al is er een "lijntje" en kan ik het voelen als hij aan me denkt. Ik ben aan het opruimen in huis en ga misschien vanavond naar het filmhuis voor een mooie film. Straks even kijken welke ik ga zien.
Muin
Muin jun 27 '09
Een paleisje?
Geef mij maar een plekje onder de zon..
Een grote tuin wil ik. grin
Het liefst leef ik gewoon in mijn tuin LOL
Ik heb geen haast, ik heb nog een paar maanden de tijd.
En die makelaar Alexander heeft mij maar 2 woningen laten zien.
Ééntje vlakbij de gevangenis in Scheveningen. Lekker is dat.
En die andere net achter de duin (Vogelwijk of zoiets).
En toen kreeg hij last van diaree. frownTja..van die warmte hé.
Morgen gaan wij nog 4 woningen bekijken in Kijkduin.
Ik begrijp het niet. Moet ik naar Brabant of zo voor een grote tuin? confused

Je hebt gelijk Maryssa. Mantra zingen helpt altijd en Reiki ook. Doordat ik teveel in mijn emotie zat, heb ik er niet aangedacht. Ik heb veel kruidenthee gedronken. Maar krijg nu een beetje hoofdpijn (spanningshoofdpijn denk ik). Probeer nu een aantal dingen van me af te zetten. Het komt goed.

Kan je jouw vriend bellen Maryssa wanneer je hem mist? Anders ga je toch gewoon een weekendje naar Londen. Romantisch hoor, samen zijn in een andere omgeving.

In ieder geval wens ik jou veel plezier vanavond. Weet je al welke film?

Quote:
Probeer je in ieder geval niet mee te laten sleuren in de negativiteit.

Larapinta, dit advies neem ik zeker mee. Gek genoeg maar ik heb die negativiteit zelf gecreëerd. Sterkte en beterschap. Veel rust nemen helpt altijd maar het weer helpt ook niet echt mee. Het is heel erg warm vandaag. Ik zou graag in een ijsbak willen liggen.

Corinaloots, heb je vaker last van pijn en steken in jouw bovenbuik? Of is dit de eerste keer? Beterschap in ieder geval en als het nog langer dan 2 dagen aanhoudt dan kan je beter even de huisarts bellen, denk ik.
gast
gast jun 27 '09
Tja, een huis met grote tuin in het westen van het land valt ws niet mee. Tenzij je een aardige bak met geld hebt wink
Ik weet niet hoeveel je wilt of kunt uitgeven voor een huis.
Zit je echt aan Den Haag gebonden of kun je ook in de omgeving kijken?
admin
admin jun 27 '09
Quote:
Ik begrijp het niet. Moet ik naar Brabant of zo voor een grote tuin?

Tja, het ís een beetje uit de buurt voor jou, maar in Groningen krijg je voor weinig giga veel grond om je huis laughIn de randstad is de mogelijkheid natuurlijk superbeperkt, of je moet bakken met geld meenemen {spreek uit ervaring, ben zelf een geboren westerling, maar woon nu in de zaligheid van rust en ruimte!!!

Liefs,
Marjan
Muin
Muin jun 27 '09
Dank jullie wel Gast en Marjan smile

Ik heb mijn oude huis vorige maand voor 4 ton verkocht. Waar ik nu woon is het huis van mijn ex vriend. Ik ben hier blijven wonen vanwege de kids maar ze wonen nu in Nieuw Zeeland. Zijn (pleeg) ouders komen hier in september wonen omdat hij zijn huis niet wil verkopen. Ik hoef niet weg maar ik wil zelf weg. De vijver is net aangelegd en ik heb toch 6 kooikarpers daarin gedaan. Sindsdien komt een reiger regelmatig in mijn tuin..Voor mijn nieuwe woning wil ik niet hoger dan 6 ton. Ik wil in Den Haag wonen omdat mijn vriendinnen en kennissen hier wonen. De combinatie van bossen, duinen, zee en strand spreekt mij wel aan. Lukt het niet binnen een maand dan ga ik verder kijken.
Er zijn heel wat mantragroepen en milieugroepen in Den Haag en omgeving. Niet verkeerd toch? tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki