Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 26 '09
Origineel bericht van: Karin
Lekker gezwommen gisterenavond, goed bericht gehad maar daar kom ik nog op terug, even afwachten of het waar is.....
Ben momenteel wat weinig hier maar het is ook zo'n mooi weer! Kaat zit graag buiten.

Knuf voor iedereen die er 1 kan gebruiken

Nou, ben benieuwd naar je goede berichtje hoor!!! smileDaar ben ik altijd voor in ....
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Ik voel me moe heb slecht geslapen door de warmte. Straks word ik gebeld voor een telefonische screentest. Ik wil graag vrijwilligerserk gaan doen en voor blinden en slechtzienden luisterboeken in spreken. Pfoe je moet best aan wat eisen voldoen. Even afwachten of ik door deze ronde heen kom. Daarna volgt een screening in de geluidsstudio.
admin
admin jun 26 '09
Succes Maryssa!
admin
admin jun 26 '09
Maryssa, ik sluit me graag bij Hans aan, my fingers are crossed.
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Wat lief dank jullie wel!Ik heb net een pittige tekst telefonisch mogen voordragen en ben door! Binnenkort lezen in de studio en dan kijken of ik ook die ronde overleef.Leuk! Heb er wel zin in.
admin
admin jun 26 '09
Yippie! Mooi Maryssa. Lijkt me zowel leuk als dankbaar om te doen. Ik vond het ook heerlijk om voor kinderen boeken voor te dragen. Succes in de studio!
Eruan
Eruan jun 26 '09
Super Maryssa! Ik hoop enorm voor je dat je er door komt!

Emmy nogmaals een fijne vakantie! smile

Ik heb vandaag wiskunde en Nederlands gehad, wiskunde ging op de een of andere manier weer bijna vanzelf zonder dat ik het voor die tijd goed snapte. smileBij Nederlands ging het geloof ik wel goed, alleen het was een geleide samenvatting en dat zijn nogal vage teksten en vragen.
Ik voel me vandaag in ieder geval weer wat positiever. smile
gast
gast jun 26 '09
Je weet maar nooit waar het toe zalleiden, Maryssa. Misschien wordt je wel ontdekt voor de radio of tv wink
Eruan
Eruan jun 26 '09
Straks is ze dan ineens nieuwslezeres bij 3fm! wink
daar heb je wel goed over nagedacht gast! winkHet zou nog echt kunnen ook...
admin
admin jun 26 '09
Dan moeten we zorgen voor een Merudi-T-shirt. smile
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Dat is lief dank jullie wel hoor! Hahha een Merudi shirt.. ik trek hem wel aan hoor! winkhihi

De 10e juli staat er een afspraak in de geluidsstudio in Grave. Heb er wel zin in. Als ik daardoor heen kom krijg ik een inwerktijd van 2 maanden en word dan gecoacht. Daarna beoordeling en DAN echt aan de slag. Ze doen het wel grondig maar dat is alleen maar goed.

@ Gast ja zou kunnen maar ik blijf liever op de achtergrond hou niet zo van in het middelpunt staan. Verlegen troela hier. smile

@ Anniek Wat fijn dat het voor je gevoel wel aardig ging! Ga je dan ook na afloop antwoorden vergelijken met je klasgenoten? Na kletsen over wat er zo makkelijk was en wat heel moeilijk was, vond ik altijd heel gezellig, lekker met zn allen in het zonnetje. Was aparte sfeer altijd. Lekker relaxen nu of moet je voor morgen nog voorbereiden?

@ Larapinta Hoe gaat het vandaag? Is er al nieuws over de school voor Jorinda? Duim duim duim.

Lena
Lena jun 26 '09
Origineel bericht van: Karin
Lekker gezwommen gisterenavond, goed bericht gehad maar daar kom ik nog op terug, even afwachten of het waar is.....
Ben momenteel wat weinig hier maar het is ook zo'n mooi weer! Kaat zit graag buiten.

Knuf voor iedereen die er 1 kan gebruiken

heb je al vakantie karin?
Lena
Lena jun 26 '09
fijne vakantie emmy,maar blijf benieuwd naar je boek smile
Lena
Lena jun 26 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Maryssa, ik sluit me graag bij Hans aan, my fingers are crossed.

zou toch een leuke baan zijn... wink
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Hey Lena,

Het is een vrijwilligersfunctie maar is leuk om daar ook nieuwe mensen te leren kennen. Wie weet via via naar betaald werk.
Lena
Lena jun 26 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Ik voel me vandaag in ieder geval weer wat positiever. smile

succes met de laatste loodjes... smile
Eruan
Eruan jun 26 '09
Het klinkt wel super leuk hoor Maryssa, echt een mooie job geloof ik.

Ja ja voor morgen moet ik me heeeel hard voorbereiden... winknee hoor, want morgen is het zaterdag. laugh
ja dat nakletsen is altijd erg leuk, altijd spannend. smile
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Tja blushals je in de WW zit verdwijnt het besef van dagen soms hahaha. Maar lekker weekend dan hoor Anniek! grin
Eruan
Eruan jun 26 '09
Haha, ik besefte toen ik net klaar was vandaag ook niet dat het weekend was. winkHet was pas dat iemand zei dat het morgen zaterdag was toen ik vroeg wat we morgen hadden, dus dat overkomt iedereen... wink

Dankje Maryssa. smileIk hoop echt dat je het je lukt om er door te komen, ik gun het je ontzettend.
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Quote:
Dankje Maryssa. Ik hoop echt dat je het je lukt om er door te komen, ik gun het je ontzettend.

Dank je wel lieverd smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420