Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast jun 25 '09
Ja dat geloof ik ook direct.
Ik snap die mensen ook niet die in de poolcirkel in een wak springen in hun nakendeniksie.
Emuca
Emuca jun 25 '09
Onder het motto van: goed voor de doorbloeding?
Emuca
Emuca jun 25 '09
Onder het motto van: goed voor de doorbloeding?

Oeps... grapje...
gast
gast jun 25 '09
Ja dat zeggen ze ja....nou ik doe het wel op een andere manier wink
Islandlady
Islandlady jun 25 '09
Syl wij zijn veel te veel verwend met het water hier. Ik ga in de "winter" niet eens de zee in hihi..

Maar goed! laatste loodjes op de rots! Koffer van de jongens is gepakt. Mijn kleding ligt op bed en zal ik zo in de koffer slingeren. Realiseerde me net dat ik hier dus NOOIT meer slaap en zal wonen. Raar idee maar voelt wel erg goed.
Die kist komt al om 3 uur aan dus met een beetje mazzel vertrekken we een uurtje eerder.... naar Curacao! Om vervolgens door te vliegen naar Amsterdam!

Was het maar vast morgenochtend 9.55 am!

Fijne avond allemaal en tot in Nederland smile
admin
admin jun 25 '09
Goeie reis, Bea!
Emuca
Emuca jun 25 '09
Inderdaad. Have a safe trip! smile
Islandlady
Islandlady jun 25 '09
Dank jullie wel! Komt wel goed smile
gast
gast jun 25 '09
Hé Bea, tot straks dan hè. Als ik je voorbij zie komen zal ik wel even naar je zwaaien.
Nou pakse verder.
Ja we zijn heel erg verwend hier ja smileWaar hebben we dat aan verdient wink
Eruan
Eruan jun 25 '09
Zozo jeetje Laraprinta, dat is een hele lijst! Ik hoop dat ze je in het slaapcentrum wel kunnen helpen dat je in ieder geval beter zal slapen.

Wat jammer Maryssa!

Hele goede reis Islandlady.

Wow Emmy, ze zijn niet heel snel eigenlijk. winkOf ze vinden het zo goed dat ze het nog eens aan het lezen zijn... tongue

Ik ben weinig online waarschijnlijk deze week en afgelopen dagen... Ik heb proefwerkweek en heb het gevoel dat ik op het randje loop, ik moet hoge cijfers halen, ben erg druk en heb nog plenty dingen te doen. Vandaag een 4 terug voor engels, en gisteren een 4 voor spaans, dus het gaat echt heerlijk. NOT.
Sorry ik ben een beetje gefrustreerd, het gaat gewoon niet zo als ik het wil.
Sorry...
Emuca
Emuca jun 25 '09
Ik ben vanaf morgen bijna 2 maanden afwezig (H)...
gast
gast jun 25 '09
Oh dat is balen Annik frown
Succes met de rest van je toetsen.

Larapinta; het is een vaststelling van iets dat als symptoom zich voordoet bij je. Laat het niet je leven regeren maar doe iets aan datgene wat die symptomen veroorzaakt; de onbalans.
En de beste manier om weer de balans te hervinden is alles loslaten en je lichaam het werk laten doen. Neem daar de tijd voor! Het heeft ook tijd gekost om het zover te laten komen.
Het zal zeker niet makkelijk zijn om alle dingen waaraan je je dacht te moeten houden in dit leven om die los te laten. Maar bekijk alles wat je lijkt te dwingen of het ook daadwerkelijk iets is wat van jouzelf is.
Sterkte de komende tijd.
Eruan
Eruan jun 25 '09
Ga je op vakantie? smile

Dankje gast! smile
Emuca
Emuca jun 25 '09
Ik ga vakantie houden en alles op een rijtje zetten. smile
Eruan
Eruan jun 25 '09
Fijne vakantie, en veel succes! smile
Doe het rustig aan... smile
admin
admin jun 26 '09
Lekker gezwommen gisterenavond, goed bericht gehad maar daar kom ik nog op terug, even afwachten of het waar is.....
Ben momenteel wat weinig hier maar het is ook zo'n mooi weer! Kaat zit graag buiten.

Knuf voor iedereen die er 1 kan gebruiken
Emuca
Emuca jun 26 '09
Tot over ongeveer 2 maanden iedereen! smileEen fijne vakantie voor iedereen! wink
admin
admin jun 26 '09
Goeie reis, Emmy!

Fijne vakantie!
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Hele fijne vakantie Angel! Dat heb je verdiend. Lekker genieten van de zomer. cool
admin
admin jun 26 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Tot over ongeveer 2 maanden iedereen! smileEen fijne vakantie voor iedereen! wink

Een hele fijne vakantie Emmy!! En kom maar weer gezond terug hoor!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki