Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Dat zou geweldig zijn als Jorinda wordt toegelaten. Ik duim voor jullie! Gelukkig is het zo vrijdag en hoef je niet heel erg lang te wachten. Succes!

Quote:
Hey!! Heel veel succes morgen!!! En hoe ga je je voorbereiden? Kan dat überhaupt wel? Ik laat een gesprek vaak op me afkomen en vertrouw op mezelf..... Voor wat voor job ga je solliciteren bij die jeugdzorginstelling??

Dank je wel! Het is een functie als secretaresse. Ik bereid me voor door de vacaturetekst en mijn brief nog maals te lezen. Na al die sollicitaties wil ik wel weer scherp hebben wat de bijzonderheden zijn en wat ze vragen. Ook even loeren op de site om er wat slimme vragen uit te kunnen gooien. Verder nog even de antwoorden op standaardvragen bekijken. (dingen als "Waarom moeten we u nemen?" pffff of nog zo'n orginele "wat zijn uw positieve en negatieve eigenschappen?" Ach en het is maar een kennismakingsgesprek van maar 15 minuten (!) achterlijk kort ik doe er langer over om er te komen. Maar goed daarna is er een 2e ronde en gaan ze dieper op zaken in. Morgenochtend om 10:10 heb ik mn gesprek, ik laat wel weten hoe het was. smile
admin
admin jun 24 '09
Ik beloof je niet dat ik aan je denk morgen blushZelf moet ik morgen naar het vermoeidheidscentrum in Lelystad samen met Jorinda en Ron. Duurt tot half één minstens....
Maar ik ga vanavond wel een kaarsje voor je branden als Kracht die je morgen zal verlichten!!

Liefs,
Marjan
Heidelroos
Heidelroos jun 24 '09
Jaaaaaaaaaaaaaa.. loslaten..
Ik heb er niet voor betaald hoor wink
Ze was op een inzichtsavond van mijn zussie en euhm, we moesten voor elkander tekenen wink

Jaaaaaaaaaaaaa.. Maryssa, spannend..
Héél spannend..
Vijftien minuten kan ik alleen maar van dromen..
In mijn werk drie keer veertig minuten en met een beetje pech nog een proefdag ahahaha..

Succes meissie... (K)
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Ha Heideltje, Gelukkig maar dat je het mens niets betaald hebt. Wat een wazige tante! Heb je het je zus verteld? En wat vond zij er van? Hoe schatte zij deze dame in?

Nou ik vind die 15 min ook een beetje een belediging. Een gevoel van even het type zien vooral uiterlijk en oppervlakkig gericht. Haha Heidel ik ben juist vaak degene die wil meelopen. Als de sfeer me ergens niet bevalt wil er niet werken. Heb daar in het verleden iets te veel last van gehad sickDank je wel voor je succes wens, ik laat het wel weten. smile
admin
admin jun 24 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Wat voor werk doe je, Hans? Dat je alleen in de middag werkt en vanavond lekker kan BBQen?? Hahaha, veel plezier vandaag hoor!

Ik werk op de financiele administratie van een groot ICT bedrijf. Ik werk full time, hoor, niet parttime. Maar ik ga wel op tijd naar huis met dit mooie zomerweer (voor mijn doen, dan). smile
Heidelroos
Heidelroos jun 24 '09
Origineel bericht van: gast
Maar ja, wie ben ik wink

Een rechtdoorzee gast? wink
Lena
Lena jun 24 '09
Origineel bericht van: gast
Genieten jullie er maar flink van. De zomer is zo kort in Nederland......

zal ik doen wink
Lena
Lena jun 24 '09
Origineel bericht van: Hans
Wat voor werk doe je, Hans? Dat je alleen in de middag werkt en vanavond lekker kan BBQen?? Hahaha, veel plezier vandaag hoor!

Ik werk op de financiele administratie van een groot ICT bedrijf. Ik werk full time, hoor, niet parttime. Maar ik ga wel op tijd naar huis met dit mooie zomerweer (voor mijn doen, dan). smile

op het werk ook op merudi wink
gast
gast jun 24 '09
Maryssa; succes met de solicitatie.

Heidel; was het meer oefenen wat jullie op elkaar deden? Met andere woorden; was het nog onervarenheid van degene die de uitspraak gedaan heeft.

Wel lekker als je op je werk ook nog op internet kan wink

Ben nog steeds aan het zoeken bij mezelf wat voor werk ik zou kunnen gaan doen als mijn man met FLO gaat. Kan niets verzinnen.....
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Dank je wel Gast. smile

Ehm.. kun je niet iets met dieren gaan doen qua werk? In dat pension werken waar jouw diertjes zijn geweest tijdens je vakantie?
admin
admin jun 24 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Hans

op het werk ook op merudi wink
Yep! wink
Emuca
Emuca jun 24 '09
Waarom oh waarom wordt mijn kamer altijd zo'n troep als ik het opruim?
gast
gast jun 24 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Dank je wel Gast. smile

Ehm.. kun je niet iets met dieren gaan doen qua werk? In dat pension werken waar jouw diertjes zijn geweest tijdens je vakantie?

Nee, zij neemt geen personeel aan helaas. Ze heeft nu wel één persoon die haar helpt dus voorlopig heeft ze niet nog iemand nodig. Zou idd wel leuk zijn om iets met dieren te doen. Misschien in combinatie met mijn fotografie. Dier-reportages maken ofzo. En misschien ook baby's want mensen zien liever mensen op foto's dan dieren (althans daar hebben ze in de regel meer voor over)
Cialara
Cialara jun 24 '09
Zo, hèèèèèèèè, dat was ff lekker op dat strand, ben alleen wel helemaal gezandstraald!! Het waaide flink en het stoof dus ook behoorlijk, maar niet getreurd samen met de familie hebben we met behulp van parasollen en schermpjes toch nog heerlijk bij ons hokje gezeten... en de kinderen??? Welke kinderen????

Het was gezellig smile

@ Maryssa; succes hoor morgen! Wel erg kort inderdaad... ik vind het ook belangrijk om de sfeer te kunnen proeven, maar ben er al achter dat dat meestal toch niet goed lukt. Heb ook wat nare ervaringen wat dat betreft! Daarom ben ik nu lekker thuisblijfmoeder wink

@ Larapinta; ook jij veel sterkte morgen en vrijdag!

@ Hans; heee da's toevallig, mijn man werkt ook bij een ICT Bedrijf... in Delft winken die hebben daar van het werk een BBQ vanavond (da's nog beter, voor hem dan hahaha, hoeft ie niet af te wassen wink)

@ Gast; dat werk dat komt wel goed joh, gewoon een beetje om je heen blijven kijken, misschien dat je iets met fotograferen kan doen? Ik zag dat je hele mooie foto's hebt gemaakt al smile
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Dank je Jorine. smile

Ik zie het voor me met al die schermen en parasols dat was inderdaad een hard windje vandaag! Mijn parasol waaide ook bijna weg. Klinkt als een heerlijke dag samen met je familie! Ik kijk morgen wel tijdens de sollicitatie; ik zet mn antennes uit.Dat lijkt me ook heerlijk thuis met de kindjes en dan bijvoorbeeld vrijwilligerswerk erbij doen.
Cialara
Cialara jun 24 '09
Nou als je kindjes hebt dan komt het vrijwilligerswerk al snel op je af hoor! Op school zoeken ze altijd vrijwilligers, en dat is ook erg leuk om te doen!

Morgen ga ik dus helpen met het zomerfeest van de kleinste op de peuterspeelzaal smile
Emuca
Emuca jun 24 '09
Ik heb zin om vanavond buiten te gaan zitten met een kaarsje...
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Quote:
Nou als je kindjes hebt dan komt het vrijwilligerswerk al snel op je af hoor! Op school zoeken ze altijd vrijwilligers, en dat is ook erg leuk om te doe

Een zomerfeest dat klinkt goed en met dat mooie weer wordt het vast heel leuk! Het lijkt mij ook heel erg leuk om mee te helpen op school. Kijk ik best wel naar uit een gezinnetje. Soort van nesteldrang. Gelukkig heeft mn vriend dat nog veel meer dan ik. laugh
Cialara
Cialara jun 24 '09
smile
Emuca
Emuca jun 25 '09
Ik ben moe. Zodra ik mijn ogen dichtdeed zag ik een droom. En aangezien ik nogal vaak wakker wordt per nacht... *gaap*

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki