Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan jun 23 '09
Hea, dat is minder Heidel, maar misschien hoopt ze dat je gauw terugkomt zodat ze meer geld vangt?
Een beetje eng is het wel, maar het komt vast goed. smileAls we langer dan 2 dagen niets van je horen bellen we de politie wel... wink

Ja hoor Islandlady, natuurlijk kijk ik uit... smileIk heb namelijk nog niet het gevoel dat ik nu al dood wil.
Succes nog met de koffers.

Ik voel me nog steeds goed vandaag, op school was het leuk, en ik ben nu een beetje Enya verslaafd en begin te zweven op haar muziek, ben nu niet helder in mijn hoofd maar voel me vliegerig. wink
Muin
Muin jun 23 '09
Een zweverige dag voor mij. Love is in the air maar twijfels ook. confused
Eruan
Eruan jun 23 '09
Lekker Muin, alleen die twijfels zijn wat minder...
Al die twijfels altijd ook, en nog vaak op het verkeerde moment ook... wink
Muin
Muin jun 23 '09
Twijfels zijn signalen. Signalen vertellen mij dat er veel meer is dan wat ik heb waargenomen.
admin
admin jun 23 '09
Zo, mijn eerste dag op het werk zit er weer op. Pfff tired, ik had met de bedrijfsarts 2x2 uur afgesproken, maar ja, mijn naaste collega voor het roosteren zit met een burn out thuis. Dus veel komt nu op mij neer shocked. Hoewel ik wel steun krijg hoor, van de locatiemanager. Heb met haar dinsdag een overleg. Komt dus goed.
Was dus vanmorgen al om kwart over negen aan het werk, koffie gedronken met mijn collega/vriendin die er ook was, daarna door tot half één. Toen naar het gesprek met de psychologe voor Hielke bij het autisme team noord nederland [doe ik ook niet meer hoor, vertellen hoe Hielkes ontwikkeling etc etc etc is geweest......meannnn heb ik nu al wel tig keer verteld sleep]
Daarna was ik om kwart voor drie weer op het werk. Gauw wat afgemaakt, en werk doorgestuurd via mail naar mijn privé adres. Was om tien over vier weg op het werk, en om kwart voor vijf thuis cool.
En ik moet 2x2 uur per week werken, dat lukt dus niet blush.... Maar goed, op een pijnlijke rug en armen na, vermoeid, voel ik me wel lekker dat ik weer wat kan gaan doen op het werk smile.
Tis er ook wat onrustig, want ook thuiszorg groningen ligt onder zwaar vuur ... dus alle banen staan op de tocht en het is pas in juli bekend wie het veld moeten gaan ruimen, gedwongen ontslagen dus. En het kan tot nu toe iedereen treffen. Maar goed, vertrouwen en afwachten, meer kunnen we toch niet doen crazy.
Morgencohtend rooster voor augustus in concept maken en voor één uur doormailen. Dan om 14u gesprek op waarschijnlijk de nieuwe school van Jorinda in Veendam, en tja, we blijven dus bezig wink

En nu heerlijk op de bank, ieder zijn/haar eigen ding hier in huis, we ontspannen weer een beetje laugh

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jun 23 '09
Gatver Heidel wat een naar spook om zo vaag te doen. Wat was het voor mens en hoe kwam je aan haar? Zijn er vrienden bekenden van jou die ook naar haar toegaan? Wat zijn hun ervaringen met deze wazige zweefdoos?

Het lijkt me dat als je werkt als paranormaal therapeut en je bent etisch bezig je niet mensen bang gaat maken op de vage manier die je beschrijft. Dan zeg je juist niets of als je echt iets mag zeggen probeer je op een andere manier iemand te waarschuwen. Mijn gevoel zegt dat dit mens niet klopt. Maar probeer haar te checken na te gaan of ze ok is of ze aangesloten is bij ..ehm huppelepup van paranormale therapeuten.

Sterkte lieve Heidel, paniek levert je niets op dan blijf je malen. Dus research doen. Leg er zelf eens een kaartje op of bel een bekende van je die je 100% vertrouwd en die zich ook bezighoudt met het paranormale.

Liefs en sterkte,

X
Maryssa
Maryssa jun 23 '09
Quote:
Ik voel me nog steeds goed vandaag, op school was het leuk, en ik ben nu een beetje Enya verslaafd en begin te zweven op haar muziek, ben nu niet helder in mijn hoofd maar voel me vliegerig.

Ja Enya op je MP3 dan hoef je niet meer te fietsen maar zweef je naar school haha. Probeer ook Moya Brennan eens zij was ooit zangeres van Clannad ook heerlijke zweefmuziek. winkFijn dat je je zo goed voelt Anniek.
Lena
Lena jun 23 '09
@maryssa
Sterkte lieve Heidel, paniek levert je niets op dan blijf je malen. Dus research doen. Leg er zelf eens een kaartje op of bel een bekende van je die je 100% vertrouwd en die zich ook bezighoudt met het paranormale.

ja heidel laat los...wat heb ik hier een hekel aan
deze zgn uitlatingen zo vaaaaaaaaagggggg tongue
een betrouwbaar iemand zal nooit iets meegeven wat jij niet kunt dragen.....
Cialara
Cialara jun 23 '09
Hoi Heidel,

Ik geef Lena helemaal gelijk; niet te vertrouwen zo iemand! Een echt betrouwbaar paranormaal medium zal nooit ongevraagd dit soort dingen zeggen! Laat het los!

Liefs Jorine
Richie Richard
Richie Richard jun 23 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Leuk dat ouders het altijd doen, of hebben gedaan Denzil. !!

Dat hoor je mij niet zeggen. In dit geval niet.. Ik vertrouw ze gewoon niet. Naar mijn gevoel zijn mijn ouders niet te vertrouwen. Dit is 1 van mijn meest handige 'gavens' ik zie heel makkelijk of ik voel heel makkelijk of ik een bepaalde persoon kan vertrouwen. Ik heb er nooit naast gezeten. Ik 'vertrouw' dus ook volledig op mijn gevoel.

Het stomme is, dat mijn ouders dit allang hadden moeten merken, want ik heb het al vaak gezegd, dat ik ze niet durf te vertrouwen. Maar ze doen er niets mee. Natuurlijk, kom het hard aan als ik dat zeg, maar ik wil net zoals geen ander een goeie band hebben met mijn ouders, en daarvoor moet je de problemen onder ogen zien, dit is er een van.

Mijn ouders weten niets over mijn gedachten, sterker nog ze kennen the real me, niet. Ze weten niet dat ik een Wiccan ben. (Ze denken namelijk dat ik katholiek ben, ben namelijk Rooms Katholiek opgegroeit + ik ben gedoopt..)
Ze weten niet dat ik een filosoof over het leven ben.
ze weten wel mijn interesses in techniek, maar niet mijn interesses over leven en dood.. Over culturen en religies..

Dat is erg toch of niet dan? Ze weten nauwelijks wat van mij af. En ik durf het niet te vertellen omdat ik ze niet durf te vertrouwen. Het stoort mij gigantisch. Want als je bij iemand terecht moet kunnen, zijn het wel je ouders. En dat kan ik nauwelijks.
Cialara
Cialara jun 23 '09
Vertrouwen moet wel wederzijds zijn Denzil. Als jij hen in vertrouwen neemt en hen (stukje bij beetje) verteld wat je Echt bezighoud dan kan dat vertrouwen weer langzaam groeien!

Maar andersom versterkt dit ook...en dan kom je alleen maar in een negatieve spiraal terecht. En dat wil je denk ik ook niet.

Dus vraag hen om jou te vertrouwen en leg uit dat je dit ook graag bij hen wil doen. Je moet dan eigenlijk weer een beetje opnieuw beginnen denk ik.
Richie Richard
Richie Richard jun 23 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Vertrouwen moet wel wederzijds zijn Denzil. Als jij hen in vertrouwen neemt en hen (stukje bij beetje) verteld wat je Echt bezighoud dan kan dat vertrouwen weer langzaam groeien!

Maar andersom versterkt dit ook...en dan kom je alleen maar in een negatieve spiraal terecht. En dat wil je denk ik ook niet.

Dus vraag hen om jou te vertrouwen en leg uit dat je dit ook graag bij hen wil doen. Je moet dan eigenlijk weer een beetje opnieuw beginnen denk ik.

Maar ik vraag me dan af, waar het mis is gegaan.. Want het was echt van het ene moment naar het andere. Echt plots van.. Ai, ik kan ze niet meer vertrouwen. En ik ben zeker dat dit niets met mijn pubertijd te maken heeft.. Aangezien ik hier nauwelijks mentaal mee te maken heb.
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Ik voel me lekker vandaag. Ga vandaag zonnebaden en lezen op mn balkon. Verder me voorbeiden op het sollicitatiegesprek morgenochtend bij een jeugdzorginstelling.
Cialara
Cialara jun 24 '09
Zo, alles klaar smileEn straks met kinderen en vriendjes van de kinderen naar het strand! Auto is al volgeladen.... nu nog die 5 kinderen er bij en we kunnen.

Heerlijk als ze met zoveel zijn; dan hoef ik ze niet zelf te vermaken en kan ik heerlijk mijn boekje lezen of kletsen met de familie wink
admin
admin jun 24 '09
Veel plezier op het strand!
Wel goed insmeren, de zonkracht is maximaal!
Ik mag lekker werken vandaag, veel collega's hebben al vakantie....
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Wow Jorine want klinkt dat goed lekker naar het strand zalig! Ik hoop dat jullie een superdag hebben!

Hans ik hoop dat je na het werk nog wat zonnestraaltjes mee kunt pikken! Geeft altijd wel een aparte sfeer hè als er veel mensen op vakantie zijn en jij moet werken met nog een paar anderen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
admin
admin jun 24 '09
Gaat wel lukken; ik ga op tijd naar huis, en dan vanavond BBQ in de tuin!
Emuca
Emuca jun 24 '09
Nog maar 2 nachtjes en mijn ultieme vakantie begint! Bijna 2 maanden rust! :3
gast
gast jun 24 '09
Genieten jullie er maar flink van. De zomer is zo kort in Nederland......
admin
admin jun 24 '09
Quote:
Maar ik vraag me dan af, waar het mis is gegaan.. Want het was echt van het ene moment naar het andere. Echt plots van.. Ai, ik kan ze niet meer vertrouwen. En ik ben zeker dat dit niets met mijn pubertijd te maken heeft.. Aangezien ik hier nauwelijks mentaal mee te maken heb.

@ NiMs
Zou het niet goed zijn om sámen met je ouders te kijken waar het is misgegaan. En wat hun gevoel was/is en het jouwe? Ik zou wel een opening zoeken om ze weer toe te kunnen laten tot wie je nu werkelijk bent. Of het wat oplevert kan ik natuurlijk ook niet zeggen, maar ik weet wel dat je ooit niet voor niks je ouders hebt uitgekozen. Meestal is het doel dat je van elkaar leert in dit leven. Tenminst, zo bezie ik het.
Laat je me weten hoe jij hierover denkt?

Quote:
Ik voel me lekker vandaag. Ga vandaag zonnebaden en lezen op mn balkon. Verder me voorbeiden op het sollicitatiegesprek morgenochtend bij een jeugdzorginstelling.

Hey!! Heel veel succes morgen!!! En hoe ga je je voorbereiden? Kan dat überhaupt wel? Ik laat een gesprek vaak op me afkomen en vertrouw op mezelf..... Voor wat voor job ga je solliciteren bij die jeugdzorginstelling??

Quote:
Ik mag lekker werken vandaag, veel collega's hebben al vakantie....

Wat voor werk doe je, Hans? Dat je alleen in de middag werkt en vanavond lekker kan BBQen?? Hahaha, veel plezier vandaag hoor!

Jorine, hoop dat het lekker was op het strand en je niet teveel bent verbrand.

Wij zijn net naar de nieuwe school van Jorinda gegaan en vrijdagmiddag horen we meer. 80% Kans dat ze op deze school terecht kan ... Steken jullie een kaarsje voor haar op dat het goed gaat komen?? Dan kan zij ook écht vakantie vieren!!

Liefs,
Marjan
Pagina's: « Vorige ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki