Zo, mijn eerste dag op het werk zit er weer op. Pfff
, ik had met de bedrijfsarts 2x2 uur afgesproken, maar ja, mijn naaste collega voor het roosteren zit met een burn out thuis. Dus veel komt nu op mij neer
. Hoewel ik wel steun krijg hoor, van de locatiemanager. Heb met haar dinsdag een overleg. Komt dus goed.
Was dus vanmorgen al om kwart over negen aan het werk, koffie gedronken met mijn collega/vriendin die er ook was, daarna door tot half één. Toen naar het gesprek met de psychologe voor Hielke bij het autisme team noord nederland [doe ik ook niet meer hoor, vertellen hoe Hielkes ontwikkeling etc etc etc is geweest......meannnn heb ik nu al wel tig keer verteld
]
Daarna was ik om kwart voor drie weer op het werk. Gauw wat afgemaakt, en werk doorgestuurd via mail naar mijn privé adres. Was om tien over vier weg op het werk, en om kwart voor vijf thuis
.
En ik moet 2x2 uur per week werken, dat lukt dus niet
.... Maar goed, op een pijnlijke rug en armen na, vermoeid, voel ik me wel lekker dat ik weer wat kan gaan doen op het werk
.
Tis er ook wat onrustig, want ook thuiszorg groningen ligt onder zwaar vuur ... dus alle banen staan op de tocht en het is pas in juli bekend wie het veld moeten gaan ruimen, gedwongen ontslagen dus. En het kan tot nu toe iedereen treffen. Maar goed, vertrouwen en afwachten, meer kunnen we toch niet doen
.
Morgencohtend rooster voor augustus in concept maken en voor één uur doormailen. Dan om 14u gesprek op waarschijnlijk de nieuwe school van Jorinda in Veendam, en tja, we blijven dus bezig
En nu heerlijk op de bank, ieder zijn/haar eigen ding hier in huis, we ontspannen weer een beetje
Liefs,
Marjan