Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 22 '09
Hoofdpijn is poep. Ik voel het gewoon op komen zetten. Bah!
Muin
Muin jun 22 '09
Ja Angel, als het niet goed met de ontlasting gaat, kan je ook hoofdpijn van krijgen. Hoofdpijn is niet poep maar niet kunnen poepen. confused

Lieve Maryssa, ik heb alleen Reiki 1 gehad. Maar mijn handen zijn volgens velen geschikt voor healing (magnetiseren of Reiki) maar ik doe er zelf niets mee. Ik gebruik mijn handen de laatste tijd meer voor yoga oefeningen en bidden. Mensen vinden mijn handen heel erg mooi. Jammer dat ik geen bijpassende voeten heb. Ze zijn een beetje raar.. mijn voeten.

Ik durf te wedden dat je mooie voeten hebt. Klopt dat? Ze zijn in ieder geval goed verzorgd. wink
Richie Richard
Richie Richard jun 22 '09
Ik voel me lusteloos op dit moment.. Ik wil iets.. maar het is niet mijn doel.. Ik kan er ook niet op concentreren.. De dag verliep ook raar als je het mij vraagt.. Alsof ik gewoon niet aanwezig was.
Daarbij heb ik de afgelopen 2 nachten de raarste dromen ooit gehad.. Al weet ik niet meer wat het was.. Ik weet wel dat het flink raar was.. Gewoon niet te begrijpen..

Ik heb geen idee wat ik moet doen nu.. Echt totaal niet.. Ja werken, en dan?
Ik wou laatst een DJ set, nu heb ik iets van.. Nehh toch maar niet.. waarom zou ik..
En het zelfde met echte top speakers..
Ik weet gewoon niet meer wat ik wil..

Ook loop ik al 2 dagen met een koppijn van jewelste. Ook heb ik ongelovelijke last van mijn kuiten. Mijn schouderbladen zitten zo goed als vast.. En mijn polsen knakken op elke beweging.

Ik voel me ook dromerig.. En als iemand met mij praat, geef ik van die typische verwachte antwoorden, waar ik totaal niet bij na denk. Wat ik normaal gesproken wel doe..

Ik vind het nu echt vreemd hier.. Zit totaal niet lekker in mijn vel..
Maryssa
Maryssa jun 22 '09
Quote:
Ik durf te wedden dat je mooie voeten hebt. Klopt dat? Ze zijn in ieder geval goed verzorgd.

Mooie voeten..ehm nee ik vind ze niet mooi. Ik heb hele kleine, brede voeten met een hoge wreef. Teennagels zijn wel vaak gelakt. Omdat ik zo'n hoge hakken fan ben heb ik veel last van eelt dus dat is een hele klus om bij te houden en daar heb ik niet altijd zin in haha. crazy

Ik let altijd op handen, wat leuk dat je mooie handen hebt. Yoga en bidden dat is bijzonder om ze voor te gebruiken. Wie weet komt dat healing deel later wat actiever in beeld voor jou of misschien ook niet en dan is het ook goed. Jij maakt die keuzes die goed voelen voor jou. Waarom vind je je jouw voeten raar Muin?
gast
gast jun 22 '09
Ik voel me heerlijk doorzichtig vandaag. Heb niets te verbergen....wat is het leven toch heerlijk als je het werkelijk kunt leven smile
Islandlady
Islandlady jun 23 '09
Origineel bericht van: gast
Ik voel me heerlijk doorzichtig vandaag. Heb niets te verbergen....wat is het leven toch heerlijk als je het werkelijk kunt leven smile

Wees jij maar lekker doorzichtig hahahahahahahahahaha......

Daar aan de overkant ook zo grauw en grijs? Is zelf een beetje frisjes hier.
Islandlady
Islandlady jun 23 '09
Wel mijn dag vandaag!
D-day dus! vanmorgen om 9 uur moesten we bij de 'courthouse' zijn en daar stonden we dus op de trap te wachten... het is af en toe echt niet normaal hier. Rechter zat even door het verzoekschrift het het convenant te bladeren en sprak toen de echtscheiding uit. U kunt over 3 weken papier ophalen om het bij het gemeentehuis te laten registreren.... duhhh..... Haha we hebben nog even koffie gedronken samen en toen weer ieder zijn ding doen. Raar maar het voelt gewoon ontzettend goed!
Vandaag dus best een rare dag gehad eigenlijk.
Morgen en Woensdag nog hier en donderdag vliegen we. Ben al langzaam begonnen met koffers te pakken. Niets voor mij maar ja... je moet wat he tongue. Heb niet eens een gevoel van 'weemoed' dat ik hier na donderdag niet meer terug zal keren. Afgerond en klaar om een nieuw leven te beginnen, deels met de kindjes en vooral met mijzelf!

Slaap lekker voor diegene die nog niet slapen en een fijne dag voor diegenen die straks wakker worden smile

Liefs
gast
gast jun 23 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: gast

Wees jij maar lekker doorzichtig hahahahahahahahahaha......

Daar aan de overkant ook zo grauw en grijs? Is zelf een beetje frisjes hier.

Haha, dat is dan van de afgelopen dagen komen overwaaien wink
Het was hier erg lekker (niet te warm) vandaag met zon en af en toe een wolkje.
Er is gelukkig nog een lekker windje.
Morgen zal het wel weer minder grauw zijn bij jullie.
gast
gast jun 23 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Wel mijn dag vandaag!
D-day dus! vanmorgen om 9 uur moesten we bij de 'courthouse' zijn en daar stonden we dus op de trap te wachten... het is af en toe echt niet normaal hier. Rechter zat even door het verzoekschrift het het convenant te bladeren en sprak toen de echtscheiding uit. U kunt over 3 weken papier ophalen om het bij het gemeentehuis te laten registreren.... duhhh..... Haha we hebben nog even koffie gedronken samen en toen weer ieder zijn ding doen. Raar maar het voelt gewoon ontzettend goed!
Vandaag dus best een rare dag gehad eigenlijk.
Morgen en Woensdag nog hier en donderdag vliegen we. Ben al langzaam begonnen met koffers te pakken. Niets voor mij maar ja... je moet wat he tongue. Heb niet eens een gevoel van 'weemoed' dat ik hier na donderdag niet meer terug zal keren. Afgerond en klaar om een nieuw leven te beginnen, deels met de kindjes en vooral met mijzelf!

Slaap lekker voor diegene die nog niet slapen en een fijne dag voor diegenen die straks wakker worden smile

Liefs

Hé dat is toch mooi dat je niet zo'n slepende echtscheiding krijgt. Daar schiet niemand iets mee op. Ik denk dat die rechter allang blij was dat jullie er zelf goed uit zijn gekomen, mijn vorige buurman was ook rechter en die vond al die echtscheidingen van Antillianen maar niets want die moest hij alles voorkauwen enzo, die regelen helemaal niets zelf.
Lekker dat je nu effies naar Nederland gaat en dan helemaal een frisse nieuwe start kan maken op st. Maarten.
Geniet vooral van de komende tijd en als het even tegen zit; dat gaat ook weer over.
Islandlady
Islandlady jun 23 '09
Dank je wel lieve Syl.
Dit was een zogeheten flitsscheiding op de Antillen. Ooit binnen een week een scheiding uitgesproken (een bekend iemand) en deze binnen 2 weken oef zou ik zo bekend zijn?

Dit is goed zo en slepende echtscheiding had ik helemaal geen zin in. Niet goed voor de jongens en niet goed voor mij ook.
Heb echt de kracht in mijzelf teruggevonden vorige week!
Ga zeker genieten van familie vrienden en andere omgeving en dan inderdaad nieuwe start!

Ayo Dushi
admin
admin jun 23 '09
@ Syl, topic is gesloten dus dan maar even hier...Hap.. laughwink

Heerlijk bijpraatavondje met mijn dochter gehad, natuurlijk als ik vroeg naar bed wil wil madammeke kletsen.
"Jij bent toch wel fijner om mee te praten mam, 1 procent meer dan andere mensen". "tegen jou kan ik alles zeggen"....wat een compliment en wat een vertrouwen, heerlijk.
Emuca
Emuca jun 23 '09
Ik heb maar mwah geslapen. De hoofdpijn is blijven hangen en zeurt nu een beetje aan mijn hoofd... Ik voel me ontzettend sloompjes...
Eruan
Eruan jun 23 '09
Islandlady, wat fijn voor je! smileThe start of something news... smile

Wat een lieve dochter zeg... smile

Hea, Angel dat is niet fijn, ben je al buiten geweest? Het is namelijk heerlijk weer, en misschien helpt dat. smile

Mijn Mp3 speler was gisteren overleden, maar vandaag doet hij het weer, ik vind het namelijk zo saai zonder muziek op de fiets, dus ik heb heerlijk naar school gefietst vanochtend vroeg. smile
Ik voel me gewoon goed. laugh
gast
gast jun 23 '09
Karin je dochter boft maar met zo'n moeder.
En wat het andere betreft; ik probeer te lijnen dus moet ik ergens anders in happen om mijn hapbehoefte te stillen wink
Islandlady
Islandlady jun 23 '09
@ Ann_ik: ja meid heerlijk! Voel me zo goed!! Fijn dat je weer muziek kunt luisteren op de fiets. Kijk je wel uit smile

@ Karin: Wat heerlijk het vertrouwen wat je dochter in je heeft! Erg mooi!

@ Angel: Oei even frisse lucht halen dan?

@ Gast: Tja beetje aangekomen in Nederland? Succes met het lijnen!

Ben bezig met de koffers te pakken. Poeh he wat een bende. Ga het ook maar snel afmaken en dan even beetje poetsen hier. Straks even koffie leuten bij de Coast Guard en wat checks wegbrengen. Best handig om wat geld op de rekening te hebben smile

tot later!
Richie Richard
Richie Richard jun 23 '09
mag je erg trots op zijn karin! Want er zijn zat ouders die het verpest hebben en het dan niet eens door hebben. ( kijkt naar zijn eigen situatie)

Yup daar mag je echt trots op zijn.
Heidelroos
Heidelroos jun 23 '09
Leuk dat ouders het altijd doen, of hebben gedaan Denzil. !!

Verder voelde ik me zorgelijk vandaag..
Een of andere rare paranormale muts afgelopen vrijdag had gezegd.. 'ik voel dat ik je moet waarschuwen.. maar ik weet niet of ik dat mag.. nee.. ik weet het niet.. hmmm.. ja, nee, ja, nee, ja.. ik zal het maar niet zeggen..'

Dus ikke: Nou, zeg het maar hoor..
Toen ze zei..
Je moet je gevoelens uiten..

Dus ik kijk haar zo aan en zeg:
MAG JE DÁT NIET ZEGGEN?!!

Dus iets in me vertrouwt het niet..
Wát is het wat ze gevoeld heeft..
Wáárom zegt ze dat ze me wil waarschuwen?
Hellup.. ik ben een mens..
Het zit tussen mijn oooooren..
Heidelroos
Heidelroos jun 23 '09
Ik hou niet van zulluke 'paranormáálen'
Die zelf zeggen een paranormaal therapeut te zijn.. eek
Heidelroos
Heidelroos jun 23 '09
Dadelijk ga ik dooooooooooooooooooooooooooood.. eek
gast
gast jun 23 '09
Kon ze niet gewoon haar mond houden, of het gewoon zeggen wat het is. Manipulatie en bangmakerij, zo komt dit bij mij over. Maar ja, wie ben ik wink
Pagina's: « Vorige ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki