Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan jun 22 '09
6 juli? dat duurt nog best wel lang! winkDan ben ik al zo ongeveer vrij... tongueMaarja Denzil, jij hebt nu al echt vakantie. smile

Met mij is het goed vandaag, voel me lekker, en heb goed geslapen...
admin
admin jun 22 '09
Ik heb goed geslapen, dromen doe ik elke nacht wel...
Vanmiddag Hielke ophalen van school, die is een dagje naar Slagharen met schoolreis. Eigenlijk het laatste ... dan volgende week maandagavond nog rapportuitreiking, dus eigenlijk hebben mijn "middelbaarscholieren" vakantie!!

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jun 22 '09
Ik ben moe vandaag. Vanmorgen zat er om 05:45 een kraai te krassen op mn balkon. Pfff! Maar ook nog moe van het intensieve weekend. Straks even de stad in, zonnebankje (want wel errug wit snuitje) naar de bibliotheek en een lijst kopen voor mn Reiki dipoma. Als ik thuiskom wordt het vast weer een dutje op de bank.. crazy
Emuca
Emuca jun 22 '09
Ik voel me okee, maar moe... Heb behoorlijk veel gedroomd vannacht, waarvan ik nog heel veel herinner...
admin
admin jun 22 '09
Sommige dromen blijven mij ook lang bij. De laatste tijd zijn het veel dromen wat te maken heeft met organisatie frownEn dan vermoeid ook enorm. Ook mijn ex komt wel langs, en collega's. Maar vannacht heb ik wel gedroomd, maar weet het nu niet meer te vertellen.
Verder folders gevouwen en gebundeld, dus mijn zoon kan morgenochtend op de fiets de folders wegbrengen.
Mijn naaste collega voor het roosteren zit sinds vandaag met een burn out thuis, dus ik zal morgen ipv rustig aan beginnen, het rooster moeten oppakken. Nou ja, geeft niet, we zien wat de ochtend ons brengt, begin van de middag dan een gesprek met psychologe van Hielke en evt daarna terug naar het werk, of woensdag nog een keertje naar het werk. Rustig aan beginnen zeggen ze wel, maar dat is nu geen optie lijkt me.
Dus morgen ben ik er niet veel! Hopelijk tussendoor toch hoor, want ik kan jullie ook niet missen smile

Fijne avond!
Liefs,
Marjan
admin
admin jun 22 '09
Ben helemaal brak, gisteren te diep in het glaasje gekeken en te laat naar bed gegaan.
Was het vandaag nog eens knetterdruk op het werk, dus dat heb ik weer prima gepland laugh
Luna is al over het verlies van haar kind heen, madam loopt de hele dag al te loeien en is errug verlieft, maar even apart zetten dus...
Toch heb ik een heel tevreden gevoel, straks een lekker bakkie koffie en lamballen op de bank misschien komt er wel een leuk programma en anders lekker vroeg naar bed.
Eruan
Eruan jun 22 '09
Hoihoi! laugh

Oeh Laraprinta, hebben zij nu al zo goed als vakantie! Ik heb bijna proefwerkweek... smile
Probeer wel goed naar je zelf te luisteren Laraprinta! Dat je straks niet in stort.

Lekker rustig aangedaan vandaag Maryssa?

Hea jee, Angel... Was het wel een prettige droom? smile

Dat is fijn Karin, gelukkig dat Luna erover heen is! smileGeen kater meer nu Karin?

Ik heb vandaag een fijne dag gehad, alleen is er wel wat ruzie in huis... Mijn broertje en zusje zijn nogal tegendraads, en daarom is het af en toe een beetje behoorlijk stressen en vervelend.
Emuca
Emuca jun 22 '09
Het waren vreemde dromen... dromen met een betekenis die ik nog niet helemaal gevonden heb...
Eruan
Eruan jun 22 '09
Opzich dan wel weer handig dat je ze dan toch goed onthouden kunt, anders was het zo geweest van, er was iets, maar wat was er ook alweer... wink
Cialara
Cialara jun 22 '09
Ruzies in huis zijn altijd stressvol, ook al heb je er geen deel aan. De sfeer is dan voor iedereen beladen... maar het even laten rusten en dan gaat het wel weer de volgende dag smile
Emuca
Emuca jun 22 '09
Ja, maar nu zit ik met: wat kan het toch beteken? tongue
Cialara
Cialara jun 22 '09
Heb je de droom in het dromen dagboek hier gezet? Misschien kunnen anderen je dan helpen??
Emuca
Emuca jun 22 '09
Dat is misschien wel slim om te doen. Ik heb ze wel al opgeschreven. tongue
Maryssa
Maryssa jun 22 '09
Ruzie in huis is niet fijn ook al sta je er buiten, het bepaald de sfeer. Ik hoop dat het snel opgelost is.

Mijn dag was niet echt rustig. Ik ben een beetje hyper terwijl ik tegelijkertijd heel moe ben crazy. Merk dat ik vandaag nog minder tegen mensen kan die te dicht bij me komen staan in de rij voor de kassa in de supermarkt dan anders. Werd er helemaal kriebelig van.

Ik hoorde vandaag dat mn vriend voor 1 mogelijk 2 weken naar Engeland moet vanaf morgen voor zn werk. Oei die ga ik wel missen! Maar wie weet vlieg ik tussendoor wel naar Londen om een weekendje samen te kunnen zijn. Londen is een leuke stad.
Muin
Muin jun 22 '09
Waar komt die onrust vandaan Maryssa?
Eruan
Eruan jun 22 '09
Haha, dat snap ik Angel... wink

Dat heb ik ook altijd Maryssa, zo vervelend, ik word dan helemaal gek van mezelf... wink
Ik hoop dat het morgen fijner is.
Ik hoop voor je dat je een weekend naar hem toe kunt dan, Londen lijkt me geweldig! Ook leuk met zijn tweetjes. smile

Ruzie is niet zo fijn nee, vooral als ik zie dat mijn moeder er veel last van heeft...
Maryssa
Maryssa jun 22 '09
Ik denk door oververmoeid zijn. Heb door alle indrukken van de Reiki 1 heel slecht geslapen.
Muin
Muin jun 22 '09
Misschien ben je met een reinigingsproces bezig, Maryssa. Alles wat verborgen ligt, komt te voorschijnt. Ik denk dat je het moet laten gebeuren. De indrukken zijn misschien teveel omdat je ze achterelkaar (onbewust en ongevraagd) moet waarnemen en verwerken. De tijd nemen voor jezelf en de situaties accepteren zoals ze zijn (zonder dat je naar een oplossing zoekt) geven misschien meer rust.
gast
gast jun 22 '09
Wat een wijze woorden Muin smile
Maryssa
Maryssa jun 22 '09
Dank je wel! Daar kan ik wat mee ik denk wel dat je gelijk hebt, Muin. Ben op dit moment wel blij dat ik geen werk heb omdat ik nu de ruimte heb zonder werkbeslommeringen in mn hoofd om te ontspannen en tot rust te komen. Heb je zelf ook Reiki gedaan Muin?
Pagina's: « Vorige ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki