Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan jun 21 '09
Heb je lekker gegeten Marjan? smile

Zonder moeders is het leven moeilijk Islandlady! Zo zie je maar weer hoe belangrijk een moeder is.
Heel veel plezier met je nieuwe baan. smile
Wat gaaf! Ik ga later ook sparen voor een zwarte pick-up. Welk merk zou je graag willen kopen?

Wij zijn vanmiddag naar mijn opa en oma geweest, heb weer heerlijk de slappe lach gehad met mijn nichtjes... laugh
Emuca
Emuca jun 21 '09
De midzomer fair was leuk! Ben een paar keer gefotografeerd... Leukste opmerkingen van de dag:

Kindje: Mama! Die mevrouw heeft vleugels!

-----
Man: zeg, wat stellen jullie voor?
ik: ik ben een engel. En ik ga met de trein!
man: waarom, engelen kunnen toch vliegen?
ik: nah, mijn vleugel is gebroken.
man: maar, dan ben je een gevallen engel! Da's niet zo mooi!
ik: welnee, ik ben gewoon tegen een boom gevlogen...
-----
Vrouw: Hey! jij hebt vleugels! Ben je een elf?
ik: nee, ik ben een engel...
vrouw: dan mag je doorlopen...
Eruan
Eruan jun 21 '09
Wat fijn Angel! smile
Wat mooi dat je dan kunt zijn wie je bent eigenlijk.. smile
Klinkt als een heerlijk weekend/dagje...
Edit: Heb je al nieuws van de uitgever? smile
admin
admin jun 21 '09
Quote:
Heb je lekker gegeten Marjan?

Hey Ann_ik
Ja hoor, ik heb lekker gegeten. Ach, en ik zei al tegen Bea, ik kán ook wel koken hoor, maar ik vind het gewoon echt niet leuk. Maar ook Ron was tevreden met zijn maaltje uit de vriezer bij elkaar geschraapt (hoewel, alleen het gehakt lag in de vriezer, de rest was aanwezig smile)
We zijn blij met het kleine!! Ja toch?

Liefs,
Marjan
Emuca
Emuca jun 21 '09
Het was ook een heerlijk dagje. Lekker debiel doen... Heb ook leuke dingen gekocht. Ha! Nu nog wachten op de foto's. smile
admin
admin jun 21 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
De midzomer fair was leuk! Ben een paar keer gefotografeerd... Leukste opmerkingen van de dag:

Kindje: Mama! Die mevrouw heeft vleugels!

-----
Man: zeg, wat stellen jullie voor?
ik: ik ben een engel. En ik ga met de trein!
man: waarom, engelen kunnen toch vliegen?
ik: nah, mijn vleugel is gebroken.
man: maar, dan ben je een gevallen engel! Da's niet zo mooi!
ik: welnee, ik ben gewoon tegen een boom gevlogen...
-----
Vrouw: Hey! jij hebt vleugels! Ben je een elf?
ik: nee, ik ben een engel...
vrouw: dan mag je doorlopen...

Ik denk dat ik wat gemist heb ....... een midzomer fair en dan jij met vleugels? blush

Liefs,
Marjan
Emuca
Emuca jun 21 '09
Haha. De midzomer fair is een evenement... waarbij bijna iedereen verkleed komt. Ik was gekleed als een gothic-angel. smile
Heidelroos
Heidelroos jun 21 '09
Origineel bericht van: gast
Jammer dat je zus er niet bij is Heidel. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.

Die heeft het te drukkie met haar praktijk om mee te gaan smile
Tuuk drukt dat de pret niet!!
Ken jij mijn zussie dan?
Eruan
Eruan jun 21 '09
Fijn Laraprinta! Koken is ook echt iets wat je of leuk vindt of gewoon helemaal niet... wink
En ja, alle kleine beetje zijn om mee te nemen en om gelukkig mee te zijn. smile

Het lijkt me een heerlijk evenement Angel! smile
admin
admin jun 21 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Haha. De midzomer fair is een evenement... waarbij bijna iedereen verkleed komt. Ik was gekleed als een gothic-angel. smile

Hahaha, oh okee!! Dat had ik dus gemist. Dus je ben toch een beetje als jezelf gegaan??

Liefs,
Marjan
Emuca
Emuca jun 21 '09
Jup, ik was gewoon ik. wink
Eruan
Eruan jun 21 '09
Alleen dan met echte vleugels... smile
admin
admin jun 21 '09
Hahaha, ja het lijkt me niet dat je in het dagelijkse leven ook de vleugels hebt, die je om had op de midzomer fair wink
Emuca
Emuca jun 21 '09
Als dat mijn echte vleugels zouden zijn.. HAHA... ze zijn gebroken...
Eruan
Eruan jun 21 '09
Dan moet je weer met de fiets...
admin
admin jun 21 '09
Hahahaha,, zonde van je vleugels. Maar je eigen vleugels die je niet ziet, die breken niet zo snel of helemaal niet... wink
Emuca
Emuca jun 21 '09
Inderdaad... op de fiets naar de dokter...

Ja dokter, mijn vleugel is gebroken...
Eruan
Eruan jun 21 '09
En dan met een grote megazonnebril op en denken ze dat je geen engel bent, maar een vlieg... laughEen fietsende vlieg door een gebroken vleugel. wink
(mijn broertje is altijd nogal sadistisch wat fliegen betreft... :P) Vandaar die vlieg die erbij komt kijken...
Richie Richard
Richie Richard jun 21 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Goedemiddag smile

Heerlijk uitgeslapen en daarna voor mijn maatje een ontbijtje gemaakt. Ik kook ook nooit en dat ga ik vandaag wel doen winkHij is toch vader van 5 kinderen. Gelukkig is hij ook de vader geworden van mijn kinderen, ze noemen hem allebei papa, dus het gevoel zit helemaal goed!!! En verder van drie eigen jongens. De oudste heeft afgelopen vrijdag voor het eerst contact gelegd na 8 jaar. Hij is nu 20, woont op zichzelf en onze gebeden zijn verhoord!!! Hij heeft geschreven "hey pa, alles komt goed". Een mooiere vaderdag kon Ron zich niet wensen!!! laugh

Hier verder lekker relaxed en rustig. Hielke komt vanmiddag thuis van de logeerboerderij, meiden zijn beide met hun eigen ding bezig en ik ook. Want ik trok mijn engeltjesdagkaart...doe je eigen ding en geniet van jezelf.

@ Karin - leuke foto!! En het uitleggen aan je kat, plús de Reiki zullen haar hartstikke goed gedaan hebben!!!!

@ Helma - druk dus weer met van alles bezig! Hou inderdaad in de gaten dat je niet teveel wilt, maar geniet van je eigen ding

@ Gast - geniet van je leven waar je dat het liefste doet. En volgens mij is dat geen Nederland winkEn als je geen kinderen hier hebt wonen, ben je thuis daar waar je jezelf kunt zijn!!

@ Denzil - fijn dat je zo genoten hebt!! En heerlijk geslapen, alle spanning en opwinding achter de rug. Wanneer is de diploma uitreiking voor je?

@ Heidel - jammer dat Poekie toch niet meer is wie ze was. En inderdaad is inslapen soms echt de beste oplossing en bevrijding voor haar. Maar begreep dat je man dat niet wilde?

@ Bea - Weet niet of ik volgend jaar ga hoor... Misschien wel andere bestemming Hahaha, ik ga niet raden waarheen, maar als je maar af en toe contact houdt laughGeintje, we spreken elkaar regelmatig gelukkig, en kies voor je eigen Leven. Dit jaar nog op SMX en dan daarna ga je kiezen en keuzes maken. Maar eerst rust en genieten van wat je toekomt. Een goede baan, een plekje voor jezelf en je jongens en een lief die van je houdt. Wat wil je nog meer.

Iedereen een knuffel die het nodig heeft,,,

Liefs,
Marjan

6 juli heb ik mijn uitreiking. Maar echt spannend is het niet. Wel gezellig smile
admin
admin jun 21 '09
Het is inderdaad een geweldige leuke bezigheid laughSpannend moet het ook niet zijn, maar een ervaring die je weer meeneemt!!!
Wat ga jij nu doen na je zomervakantie, of had ik dat al gevraagd? blush
Pagina's: « Vorige ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki