Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 20 '09
Okeeeeeee, geweldig laughLijkt me heerlijk om in het buitenland te wonen ... maar eerst alles op orde hier en de kinderen volwassen de deur uit. Daarna zien Ron en ik wel verder wink

Maar je komt dus regelmatig naar NL? Heb je ook kinderen hier in NL?
gast
gast jun 21 '09
Nee we komen niet regelmatig naar NL. We zijn sinds we hier wonen twee keer geweest. Vorig jaar omdat een goede vriend ging trouwen en dit jaar voor vakantie (nou ja....vakantie wink)
Voorlopig komen we ook niet meer. Volgend jaar gaan we hier in de buurt op vakantie.
We hebben geen kinderen dus dan is helemaal relexed om hier te wonen.
Islandlady
Islandlady jun 21 '09
@ Karin: Wat zielig zeg!
@ Heidel: Wat fijn dat het beter gaat met Poekie.
@ Maryssa: Was het gezellig met je lief? smile
@ Ann_ik: Wat een lieve naam voor het veulen en wat fijn dat het met het veulen EN met jou goed gaat!
@ Gast: Pff hou op schei uit. We gaan 6 weken en gelukkig bijna 2 weken naar Frankrijk dus even quality time met opa oma zus zwager en de boys. Weet niet of ik volgend jaar ga hoor... Misschien wel andere bestemming smileBeetje eiland hoppen is ook wel leuk. Genoeg te zien hier in de Caribbean.

Ben dus weer terug op de Rots Sint Maarten genoemd! Goede vlucht gehad. Heerlijk om de jongens weer te zien en bij me te hebben. Heeft me enorm goed gedaan deze week. En nu vasthouden dat gevoel! Komt goed.

Liefs
Heidelroos
Heidelroos jun 21 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Okeeeeeee, geweldig laughLijkt me heerlijk om in het buitenland te wonen ... maar eerst alles op orde hier en de kinderen volwassen de deur uit. Daarna zien Ron en ik wel verder wink

Maar je komt dus regelmatig naar NL? Heb je ook kinderen hier in NL?

Jaaaaaaaaaaaaaa... hier ook zo...
Eerst kids volwassen..
Dan lekker naar het buitenland..
Misschien wel een leuke speciale camping, met andere NL stelletjes.. in Italie ofzo.. Dat zou voor mij The Bomb zijn tongue..

@Gast: Neeeeeeeeeeeeee.. zussie komt niet mee.. smile

Met Poekie gaat het niet heel veel beter..
Ik vind haar op deze manier geen volwaardig leven hebben..
Ze moet verzorgd, gewassen, want ze bevuild zichzelf..
Dis is misschien nog zieliger dan dat we haar rustig in hadden laten slapen.. frown
Richie Richard
Richie Richard jun 21 '09
Ben ik weer.. Het was gister geweldig. Zo geweldig dat ik om 7 uur al ging slapen.. En ik kom er net weer uit. (Tja wat wil je, 2 dagen nauwelijks tot niet slapen, en daarna van 5 uur s'ochtends tot een uur of 6 s'avonds lopen.. Dingen shauwen..)

Het was echt hartstikke leuk.
admin
admin jun 21 '09
Dat is naar Heidel, zou ze zo blijven of heeft ze nog kans dat het verbeterd?

Bladzijde 96 Syl, ik moest ook even zoeken laugh
Ze is veel aanhankelijker dan dat ik haar ken, ze zoekt heel veel naar haar kitten en loopt dan echt te gillen, gisteren heb ik het haar maar gewoon uitgelegd, zal beslist gek gestaan hebben maar ik heb wel het idee dat ze nu wat rustiger word, reiki gegeven en dat vond ze zaaalig, hopelijk helpt dat ook de melk sneller te laten opdrogen.

De picknick was erg gezellig, jammer van de wolken af en toe dan was het best wel fris. het eten was erg lekker en het was heel leuk om mijn maatjes weer te zien. Ook het rijden ging goed,(ben een schijtebroek op de grote weg) dus ben best trots op mezelf! Jammer dat je er niet bij was Helma, maar je bent sowieso altijd welkom in Den-Bosch!
admin
admin jun 21 '09

Ikke samen met de jongste op de picknick

De andere foto's plaats ik niet omdat daar de snoetjes van andere mensen opstaan en ik niet weet of ze dat wel willen vandaar.
Eruan
Eruan jun 21 '09
Heey!

Islandlady fijn dat je weer heelhuids bent teruggekeerd! Gelukkig maar. smile

Heidel wat naar zeg, ik hoop voor jullie en Poekie dat zijn toestand nog wel wat verbeterd...

Leuk Denzil! Heb je nog dingen gekocht?

Klinkt als een fijne picknick Karin, Lieve foto ook! smile

Gast, als ik nu naar buiten kijk, ben ik wel jaloers op jou op dat mooie zonnige eiland...

Ik ben alweer lekker vroeg op gegaan vanochtend, om 7 uur ging de wekker, want ik ging mee naar een wedstrijd samen met het dochterje van de eigenaresse van de stal. Het was toen nog wel lekker weer, en het ging zo voor de eerste keer erg goed. Het was ook wel heel gezellig. smile
Helma
Helma jun 21 '09
Leuk, Karin! weer zo'n mooi moment om vast te houden! En wat leuk toch, dat er zoiets als fotocamera's zijn.

Vandaag even wat kaarsen maken, 'opdrachtje' van mijn schoonzus.

Op mijn werk stonden simpele stoeltjes bij de vuilnis die er nog prima uitzien: ik mag ze meenemen van de manager, en ga ze pimpen voor mijn website! Inmiddels al verf van mijn broertje gekregen (goud, parelmoer etc.). Ik barst van de ideeën in mijn kop: ik werd al gewaarschuwd dat ik teveel tegelijk wil, zucht... laugh
Richie Richard
Ja ik heb een hoop gekocht ^^.. Minder dan vorig jaar maar oke smile

een HP iPAQ Pocket PC h1915 voor €10,-
D-link Wireless Acces Point DWL-900AP+ €5,-
Een 100mbit 8 poorts hubje voor €2,-
350Watt ATX voedingkje voor €2,-
En dat is het zo'n beetje, verder gewoon een beetje gegeten, met vrienden gelopen. Was wel leuk.
Eruan
Eruan jun 21 '09
Klinkt wel gezellig richie! laugh
Dat zijn geen hoge prijzen zeg! Dat moet lekker shoppen zijn... tongue

Wat leuk Helma, heerlijk om lekker dingen te personalizen veel plezier en succes! laugh
Richie Richard
Ja was inderdaad geweldig. Jullie hebben echt wat gemist.
admin
admin jun 21 '09
Goedemiddag smile

Heerlijk uitgeslapen en daarna voor mijn maatje een ontbijtje gemaakt. Ik kook ook nooit en dat ga ik vandaag wel doen winkHij is toch vader van 5 kinderen. Gelukkig is hij ook de vader geworden van mijn kinderen, ze noemen hem allebei papa, dus het gevoel zit helemaal goed!!! En verder van drie eigen jongens. De oudste heeft afgelopen vrijdag voor het eerst contact gelegd na 8 jaar. Hij is nu 20, woont op zichzelf en onze gebeden zijn verhoord!!! Hij heeft geschreven "hey pa, alles komt goed". Een mooiere vaderdag kon Ron zich niet wensen!!! laugh

Hier verder lekker relaxed en rustig. Hielke komt vanmiddag thuis van de logeerboerderij, meiden zijn beide met hun eigen ding bezig en ik ook. Want ik trok mijn engeltjesdagkaart...doe je eigen ding en geniet van jezelf.

@ Karin - leuke foto!! En het uitleggen aan je kat, plús de Reiki zullen haar hartstikke goed gedaan hebben!!!!

@ Helma - druk dus weer met van alles bezig! Hou inderdaad in de gaten dat je niet teveel wilt, maar geniet van je eigen ding

@ Gast - geniet van je leven waar je dat het liefste doet. En volgens mij is dat geen Nederland winkEn als je geen kinderen hier hebt wonen, ben je thuis daar waar je jezelf kunt zijn!!

@ Denzil - fijn dat je zo genoten hebt!! En heerlijk geslapen, alle spanning en opwinding achter de rug. Wanneer is de diploma uitreiking voor je?

@ Heidel - jammer dat Poekie toch niet meer is wie ze was. En inderdaad is inslapen soms echt de beste oplossing en bevrijding voor haar. Maar begreep dat je man dat niet wilde?

@ Bea - Weet niet of ik volgend jaar ga hoor... Misschien wel andere bestemming Hahaha, ik ga niet raden waarheen, maar als je maar af en toe contact houdt laughGeintje, we spreken elkaar regelmatig gelukkig, en kies voor je eigen Leven. Dit jaar nog op SMX en dan daarna ga je kiezen en keuzes maken. Maar eerst rust en genieten van wat je toekomt. Een goede baan, een plekje voor jezelf en je jongens en een lief die van je houdt. Wat wil je nog meer.

Iedereen een knuffel die het nodig heeft,,,

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jun 21 '09
Wat goed Laraprinta! Ik ben blij voor jullie dat de oudste zoon contact heeft gezocht! Ik hoop ontzettend dat ook echt alles goed komt.
Succes met koken! Wat wordt het?
Mooie kaart heb je getrokken. Geniet van deze dag, zal ik dan maar zeggen... smile
admin
admin jun 21 '09
Ik kook niet graag en Ron doet het met zoveel liefde en toewijding (hij is dan ook met hart en ziel huisman) ... Dus het wordt niets moeilijks hoor, pasta met carbonerasaus. Maar het gaat om het gebaar dat ik ook eens kook smile
Eruan
Eruan jun 21 '09
Klinkt lekker hoor, moeilijkheid maakt niet uit, juist als het makkelijk is kan het heerlijk smaken. smile
Wel heerlijk dat hij graag huisman is, niet zo'n standaard ik ben beter man dus. smileJe mag trots op zo'n maatje wezen. Lief dat je voor hem kookt.
admin
admin jun 21 '09
Ja, hij is wat mij betreft, mijn lot uit de loterij smileHij doet alles in huis. Hij mag niet meer werken, maar is vol overgave huisman. Name it en hij doet het. Voor mij op werkdagen ook noodzakelijk, anders red ik het werken weer niet.
Ach, we zijn een team, en samen met de kinderen maakt het ons sterk. Zeker nu de oudste van Ron contact heeft gezocht.
Weet je, ik zou hem wel eens willen laten lezen, zijn foto, maar ik doe dat soort dingen nooit zonder toestemming, dus ik zal geduld moeten hebben......patience patience. En heel soms is dat wel eens lastig smile
gast
gast jun 21 '09
Karin; mooie poezen hoor! Was het wel gepland die zwangerschap?
Gelukkig is ze bij jou in heel goede handen.

Leuke foto trouwens ook met je zoon.
gast
gast jun 21 '09
Jammer dat je zus er niet bij is Heidel. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Islandlady
Islandlady jun 21 '09
Origineel bericht van: Larapinta
dus ik zal geduld moeten hebben......patience patience. En heel soms is dat wel eens lastig smile

I know you have questions
same onces as me...

hihi...

Ja geduld is een schone zaak. Weet er alles van!
Je hebt inderdaad een lieve schat en die pasta is zo klaar!

@ Karin: Wat een ontzettend leuke foto van jou en je zoon!
@ Helma: Leuk al die creatieve dingen. Komt voor mij ook wel weer. Zal mijn schilderspullen opzoeken!

Zoals Larapinta al zegt first things first. Na Nederland starten met de nieuwe baan. Ziet er allemaal erg goed uit. 30 juni wordt er weer een contract getekend!!!! Heb al voorgesteld om een auto uit de states te halen. Zijn daar stukken goedkoper. Kan ik tenminste mijn eigen pick-up uitzoeken. Bedrijf heet Black Pearl dus zal een mooie zwarte worden en de parel zit achter het stuur smile.

Tja wat verder nog. Heb de kinderen vanmorgen een kado aan hun vader laten geven. Zal mij niet gebeuren dat ze hem 'vergeten' zoals mij overkwam met mijn verjaardag. Zo met de jongste even naar de winkel en dan eerst maar eens strijken.
Tja als mama van huis is gebeuren er altijd rare dingen zoals een hulp die opstapt confused.

Ook nog gebeurd overigens: Max de oudste moest vrijdag van het politiebureau gehaald worden. Donderdag had ik hem al gezegd waarom blijf je niet thuis. Als je maar geen rottigheid uithaald. Gunst wat een intuitie haha. Goed een meisje had $ 100 bij zich. Paar knapen gingen met haar portomonee gooien en Max had hem teruggegeven aan een andere jongen. Bleek ze $ 40 kwijt te zijn. Max had nog $ 40 in zijn zak die hij van zijn vader had gekregen om boeken te betalen en hij werd er dus van beschuldigd dat hij het had gestolen. Enfin een stel mee naar het buro en hij MOEST het geld aan haar geven. Papa boos! Want dat geld was echt van Max/papa. Gedoe! Maar goed pa gaat het oplossen! Tja als mama weg gaat...... dat wordt nog wat hahaha.

Allemaal een fijne middag verder.

Liefs
Pagina's: « Vorige ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki