Goedemiddag
Heerlijk uitgeslapen en daarna voor mijn maatje een ontbijtje gemaakt. Ik kook ook nooit en dat ga ik vandaag wel doen
Hij is toch vader van 5 kinderen. Gelukkig is hij ook de vader geworden van mijn kinderen, ze noemen hem allebei papa, dus het gevoel zit helemaal goed!!! En verder van drie eigen jongens. De oudste heeft afgelopen vrijdag voor het eerst contact gelegd na 8 jaar. Hij is nu 20, woont op zichzelf en onze gebeden zijn verhoord!!! Hij heeft geschreven "hey pa, alles komt goed". Een mooiere vaderdag kon Ron zich niet wensen!!!
Hier verder lekker relaxed en rustig. Hielke komt vanmiddag thuis van de logeerboerderij, meiden zijn beide met hun eigen ding bezig en ik ook. Want ik trok mijn engeltjesdagkaart...doe je eigen ding en geniet van jezelf.
@ Karin - leuke foto!! En het uitleggen aan je kat, plús de Reiki zullen haar hartstikke goed gedaan hebben!!!!
@ Helma - druk dus weer met van alles bezig! Hou inderdaad in de gaten dat je niet teveel wilt, maar geniet van je eigen ding
@ Gast - geniet van je leven waar je dat het liefste doet. En volgens mij is dat geen Nederland
En als je geen kinderen hier hebt wonen, ben je thuis daar waar je jezelf kunt zijn!!
@ Denzil - fijn dat je zo genoten hebt!! En heerlijk geslapen, alle spanning en opwinding achter de rug. Wanneer is de diploma uitreiking voor je?
@ Heidel - jammer dat Poekie toch niet meer is wie ze was. En inderdaad is inslapen soms echt de beste oplossing en bevrijding voor haar. Maar begreep dat je man dat niet wilde?
@ Bea -
Weet niet of ik volgend jaar ga hoor... Misschien wel andere bestemming Hahaha, ik ga niet raden waarheen, maar als je maar af en toe contact houdt
Geintje, we spreken elkaar regelmatig gelukkig, en kies voor je eigen Leven. Dit jaar nog op SMX en dan daarna ga je kiezen en keuzes maken. Maar eerst rust en genieten van wat je toekomt. Een goede baan, een plekje voor jezelf en je jongens en een lief die van je houdt. Wat wil je nog meer.
Iedereen een knuffel die het nodig heeft,,,
Liefs,
Marjan