Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast jun 19 '09
Hé Karin wat erg. Kwist niet dat ze drachtig was. Was het te vroeg geboren? Wit is vaak wel een "probleem" kleur tenzij het echt bij het ras hoort. Geef haar maar een dikke knuffel van mij en hoelijk droogt de melk snel op. Bestaat er voor moederloze kittens ook niet zoiets als pleegmoeders, net als bij veulens?
admin
admin jun 19 '09
Origineel bericht van: Karin
1 heel mooi wit kitten maar helaas levenloos...
Zo te voelen zitten er verder geen helaas cryarme Luna, zwaar van de melk en geen baby..

Ach wat sneu frown
Sterkte!!
admin
admin jun 19 '09
Vanmorgen was het gesprek op school van Jorinda wel redelijk. We wachten nu eerst gesprek as woensdag af op school in Veendam en daarna nemen we vrijdag op de huidige school beslissing wat we gaan doen.
Verder gaat onze zoon vanmiddag naar de logeerboerderij, pleegdochter is net naar het werk vertrokken en ik ga me heerlijk in mijn huispak hullen. Ga er niet meer uit vandaag. Toch geen centjes meer tot dinsdag, dus we duiken de vriezer wel in smile

Iedereen nog een fijne vrijdag en goed begin van het weekend grin

Liefs,
Marjan
Helma
Helma jun 19 '09
Zojuist ontving ik het volgende berichtje van Beschermengel:

'Hallo Helma,

Ik heb de kaarsen net ontvangen! en wat zijn ze mooi!! echt super! ....... er is niets mis mee ze zijn helemaal heel aangekomen en wat een leuke attentie! dank je wel hoor'

laughlaughlaugh

Gelukkig! Pfoeh! Ik was zo benieuwd of het verzenden goed zou gaan! Daar ben ik ontzettend blij mee, Beschermengel! dAnk je wel voor je berichtje!
Helma
Helma jun 19 '09
@ Karin eekWat erg! Wist je dat ze zwanger was??? Veel sterkte hoor meis!

Iedereen trouwens veel sterkte met alles waar hij/zij mee bezig is: ik moet nu op de slavinken letten want die zijn hier altijd zwart!

Heel fijn weekend gewenst!

Liefs, Helma.
Heidelroos
Heidelroos jun 20 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Ha Heidel! Hoe is het met poekie?

Poek heeft vandaag gegeten, heeft gedronken (melk) en is uit de bench geklommen, loopt scheef naar de bank en nestelt zich uit zichzelf op de bank..
Ook heeft ze voor het eerst gepoept op de kattenbak..

Aaaaaaaaaaaaaah, ze is nog dronken..
Maar wel aan het herstellen? (Of een opleving ;))

Dus tot nu toe heeft ze geen pijn, is aan het opklimmen en leeft nog smile
Heidelroos
Heidelroos jun 20 '09
Origineel bericht van: Karin
1 heel mooi wit kitten maar helaas levenloos...
Zo te voelen zitten er verder geen helaas cryarme Luna, zwaar van de melk en geen baby..

Ach meisje toch..
aaaaaaaah zielig..

Heb vanaaf een inzichtenavond gehad, bij het zussie..
Het was heerlijk om te tekenen en te readen ...
Ik voel me TE fit voor de tijd... eek
gast
gast jun 20 '09
Hé stuiterballetje komt je zussie ook mee in oktober?

Gelukkig gaat het wat beter met Poekie.
Richie Richard
Richie Richard jun 20 '09
Ha! ik kan niet slapen, ik ben zenuwachtig tongue! Ongelofelijk veel zin in de jaarmarkt! maakt niet uit, over 2 uur en 20 minuten ging ik er zowiezo uit xD
admin
admin jun 20 '09
Ben ook wakker geworden,
De uil, in de tuin begon op datzelfde moment zijn typische geluid! En nu ben ik dus klaar wakker!
T'is toch bijzonder, zon geluid van een uil. Ik zoek even op youtube of ik dat kan vinden..
Nu ligt m'n kat kopjesgevend op mijn schoot,
voor alle nietslapers, een heerlijke nacht gewenst!!
Richie Richard
Richie Richard jun 20 '09
Ik begin toch wel vermoeid te worden nu.. Ik slaap nu al bijna een week niet.. En ik blijf maar energie uit mijn omgeving gebruiken..
Slecht voor mijn lichaam. Vanavond, na deze grote dag, vroeg naar bed.. (althans.. vroeg voor mij, rond een uur of 1 dus.) Daarna om een uur of 10 er uit, en dan voel ik me weer prima!
Islandlady
Islandlady jun 20 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Ik begin toch wel vermoeid te worden nu.. Ik slaap nu al bijna een week niet.. En ik blijf maar energie uit mijn omgeving gebruiken..
Slecht voor mijn lichaam. Vanavond, na deze grote dag, vroeg naar bed.. (althans.. vroeg voor mij, rond een uur of 1 dus.) Daarna om een uur of 10 er uit, en dan voel ik me weer prima!

Lieve schat dat kan en is niet goed voor je hoor! denk aan jezelf en aan je gezondheid.
kan allemaal wel erg leuk zijn maar ik weet hoe het voelt om er bijna aan kapot te gaan.

Take Care
Maryssa
Maryssa jun 20 '09
Pff Denzil I know the feeling.. erg hè zo slecht slapen? Heel veel plezier vandaag op de jaarmarkt! Ik hoop dat je wat leuke spullen tegenkomt.

Ik heb ook heel slecht geslapen vannacht! Voor mijn gevoel geen oog dichtgedaan. Alle indrukken van de reiki en de mensen uit de groep bleven maar in polonaise voorbij komen. crazyMis mn vriend ook, gelukkig zie ik die vanmiddag weer.

Heidel, wat fijn dat Poekie zich wat beter lijkt te voelen de arme schat. Klinkt goed jouw avond, lekker dat je je uit hebt kunnen leven. Hahaha dus je zat hyperdepiep achter je computer tis wat!

Fijne dag iedereen! Liefs!
admin
admin jun 20 '09
Gelukkig dat Poek een beetje opkrabbelt Heidel!

En waren de vinken zwart Helma? ha ha
Leuk dat het goed ging met je kaarsen!

Het kitten hoort wit te zijn Syl, het was een siamees en die worden wit geboren.
Ja ik wist dat ze zwanger was heb hier ook uitgebreid foto's geplaatst een paar bladzijden terug.
Helaas was het er inderdaad maar 1, een katertje helemaal gaaf dus wat er mis is gegaan weet ik niet. Luna had hem helemaal gewassen, alles opgeruimd dus wellicht is de vader of zijzelf er op gaan zitten ik weet het niet.
Ben gisteren nog wel langs de dierenarts gegaan en ze heeft een prik gehad met antibiotica. Wat zo sneu is dat ze zwaar loopt van de melk, ze heeft nooit eerder kittens gehad dus ik denk dat pleegmoeder geen optie is.

Vandaag picknick met de meiden, ben benieuwd..
Eruan
Eruan jun 20 '09
Wat fijn Heidel dat het wat beter gaat! Ik hoop dat hij er helemaal weer bovenop komt. smile

Veel plezier vandaag Denzil, ik hoop dat het weer bij jullie wel een beetje meezit!

Succes nog Maryssa!

Hea Karin wat naar! Sterkte.
Ook veel plezier vandaag. smile

Goedzo Laraprinta! Ik hoop dat alles helemaal goed komt. smile

Met het veulen gaat het super, ze groeit nu eindelijk goed en heeft nu ook een naam gekregen. Namelijk Elvique. Op stal Elf of Elvi.
Met mij gaat het ook goed, heb alleen een pijnlijke pees onder mijn voet die veel pijn doet met traplopen. Ik zou niet weten hoe dat er komt maar vervelend is het wel...
Op school gaat het ook goed, ik sta nog maar 2 tekorten namelijk een 5,3 en een 5,4. smile

Fijne dag allemaal!

admin
admin jun 20 '09
Hallo allemaal op deze druilerige zaterdag ...

Een dag voor de zomer begint, en die komt er ook aan in de aankomende week!!! Temperaturen gaan omhoog en het wordt droger.

Hier gaat alles rustig. Heb een drukke week voor de boeg, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat een slechte slapers onder ons winkGelukkig doe ik dat elke nacht wel, goed slapen ... Okee, ivm mijn me/cvs voorlopig nog even met diazepam, anders kom ik niet in slaap van de pijn in mijn spieren, maar donderdag ga ik naar Lelystad (http://www.vermoeidheidcentrum.nl/). Misschien dat ik dan ooit zonder medicijnen zal kunnen laugh

Vandaag rustig aan, morgen ook, we genieten gewoon van een simpel weekend vol met rust!!

Een hele fijne zaterag voor jullie allemaal, Bea een goede terugreis naar SMX, en een knuffel voor wie het nodig heeft!!!

Liefs,
Marjan
gast
gast jun 20 '09
Weer wat geleerd Karin; ik wist niet dat siamezen wit geboren werden.
Heb de foto's ook niet gezien, sorrie, ik ga ze direct opzoeken.
Blijft toch nog steeds balen hoe het ook gebeurd is confused
gast
gast jun 20 '09
Karin; ik heb gezocht maar niet gevonden. Weet jij op welke pagina ze staan?
Er begint wel iets te dagen dat ik het toch gelezen heb dat ze zwanger was.......Beetje overloaded in NL die 2 1/2 week.
admin
admin jun 20 '09
Hee Gast,

Jij woont ook niet in Nederland maar komt er wel vandaan? Was jij degene die van de week schreef dat je terugbent op Curacao?

Hoe kom je daar verzeild als ik vragen mag? Werk? Liefde? Roots?

Liefs,
Marjan
gast
gast jun 20 '09
Werk van mijn man; marine!
Weblijven iig nog tot februari 2013 maar wie weet gaan we niet eens meer terug naar NL laugh
Pagina's: « Vorige ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki