Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 18 '09
Zijn de kids niet bij je Islandlady? Och nee school natuurlijk..

Zware avond Helma, getsie, goed dat je met iemand gaat praten over de jongste. Wat enorm sneu voor haar dat het zo zwaar is op school, is het een idee voor school dat ze haar huiswerktaak dan wat verminderen? Zodat ze toch voldoende maakt dat de school weet dat de stof er in zit maar dat ze dan niet tegen zo'n berg werk aan zit te kijken als je snapt wat ik bedoel.
Als je hoofd vol boosheid zit kun je je ook niet concentreren en wordt het huiswerk maken alleen maar erger zou ik denken.
Sterkte meissie!

Nee er zal voor mij niet veel veranderen nu, wat ik wel enorm hoop is dat de chaos in mijn hoofd verdwijnt met de medicijnen, zodat ik me beter kan focussen, ik maak teveel stomme fouten, vergeet te veel, mijn administratie kost mij zoveel energie en ik hoop heel erg dat dat beter word.
Wat wel een enorm nadeel is is dat je hongergevoel verdwijnt als je die medicijnen gebruikt. Ik heb de psych verteld dat dat nu juist iets is wat ik niet kan gebruiken.
Met die vitamine b spuiten is mijn eetlust enorm vergroot en daar ben ik heel erg blij mee, ben al drie kilo aangekomen.
Het zou echt een enorm tegenvaller zijn als dat weer zou verdwijnen, maar goed daar komen we wel uit.
Cialara
Cialara jun 18 '09
Nou ik wil wel wat kilotjes aan jou geven hoor! Haha, als dat zou kunnen...
Ik denk wel eens dat ik nou juist weer zoiets als ADD heb, maar heb geen moed om dat te laten testen.

Hoop wel dat je lekker opknapt met die medicijnen, want chaos in je hoofd, dat ken ik, en is heel lastig om mee om te gaan! Sterkte.
Eruan
Eruan jun 18 '09
Wat fijn Bea dat het zo ontzettend goed bevalt! Echt ik ben heel blij voor je en hoop dat je nog een paar fijne dagen hebt daar!

Jeetje Helma, heel veel succes en sterkte! Het komt wel goed...

Ik hoop het ook voor jou Karin dat de chaos een beetje weg is dan. Chaos is niet lekker, dat heb ik ook altijd...

Jorine, als je denkt dat je het wel kan hebben en misschien eraan geholpen kan worden, pak dan je moed bij elkaar en laat je misschien toch testen. Wie weet worden er dingen duidelijk en heb je misschien meer rust.

Ik heb gisteren heerlijk gereden, heb nu wel overal spierpijn. Nu zit ik alweer op school in een tussenuurtje...
Maryssa
Maryssa jun 18 '09
Dat klinkt goed, Bea. Je komt dus heerlijk tot rust. Lekker hoor! Kun je niet ooit met je kinderen samen de oversteek naar de states maken? Heeft jouw geliefde eigenlijk kinderen?

Ach Karin, dat is heftig dat je eerder als moeilijk, vergeetachtig, lui kind bent bestempeld terwijl dat niet zo was maar een andere reden had dat dat zo leek. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar verdrietig van wordt omdat je destijds niet begrepen bent. Het valt allemaal vast nog wel beter op zn plek allemaal maar snap dat je wereld even op zn kop staat. Wie weet helpt het je om een gesprek met je moeder aan te gaan over de ADHD. Op die manier zou je wat erkenning kunnen krijgen voor de Karin zoals je als kind was. Sterkte hoor!

Dat is pittig Helma! Veel om over na te denken EN op je werk EN thuis! Ik hoop dat jouw dochter het gesprek aan wil gaan met de psycholoog en met jou. Die arme Cheetah ik hoop dat ze een beetje bijkomt van de schrik.

Wat klinkt dat toch heerlijk zoals je het paardrijden beschrijft Anniek! Zou bijna ook eens wat lesjes overwegen.. Ach eerst morgenavond beginnen aan 4 dagdelen Reiki, dan nog mn danscursus en DAN misschien eens paardrijles. Mijn vriend kan wel rijden dus zou leuk zijn. Hmm... wie weet!

Hoe is het met je duim Jorine? Gaat dat goed? Heb je wat gelezen over ADD dat je het vermoeden hebt dat je het hebt? Meid testen kan altijd nog als het moment daar is.

Ik voel me wel goed vandaag. Gisterenavond heerlijk op de waalkade op terrasje gezeten en bijgekletst met een vriend die ik al lang niet meer had gesproken. Heerlijk wijntje er bij, het geluid en de geur van het water het was gezellig. Vandaag de was doen en zucht de badkamer poetsen. Fijne dag allemaal vandaag!
admin
admin jun 18 '09
Ik heb vandaag een vermoeide dag. Kom niet echt op gang. We hebben vanmorgen bij de Pearl een bril mogen uitzoeken van de actie van de Frogers. En sinds ik thuis ben, blijf ik moe. Het kan best zijn dat ik straks even mijn ogen dicht doe. Even mediteren en wie weet val ik wel in slaap blush
Vandaar verder geen afspraken meer, daar gaan we morgen weer mee verder. Morgenochtend om 9 uur shockedbij de school van mijn dochter. Eens een goed gesprek over hoe deze school met chronisch zieke kinderen omgaat. Niet dus!!! Zal de papieren meenemen die ik gekregen heb van Stichting MEE.

Voor iedereen een fijne middag/avond...

Maryssa
Maryssa jun 18 '09
Een nieuwe bril dat is leuk! Heb je een hip montuurtje kunnen vinden? Ow dat is niet fijn, Larapinta dat je je zo moe voelt. Even lekker slapen zal je vast goed doen. Morgen is er weer een dag!
admin
admin jun 18 '09
Hey Maryssa smile

Door de aktie kon je natuurlijk maar uit een beperkt aantal brilmonturen kiezen. Maar ik denk dat ik wel geslaagd ben. En mijn linkeroog is achteruitgegaan, dus hopelijk met de nieuwe bril, kan ik ook weer even wat beter lezen.
Ach ja joh, die vermoeidheid gaat voorlopig nog niet helemaal weg, maar ik sla me er wel doorheen hoor!!!

Liefs,
Marjan
admin
admin jun 18 '09
Quote:
Kun je niet ooit met je kinderen samen de oversteek naar de states maken?

Ze maakt straks eerst heerlijk de oversteek naar het prachtige nederland smilesamen met de kinderen. laugh
gast
gast jun 18 '09
We zijn gelukkig weer terug op Curacao. Wat was het koud in NL, brrrr. Maar wel heel gezellig en veel mensen weer eens gezien die we al een tijdje niet gezien hadden. En ook nog een paar nieuwe gezichten laugh
Straks de hondjes en de laatst overgebleven kat op halen, die heb ik wel het meest gemist van alles.

Er is hier heel veel gebeurd van wat ik tot nu toe gelezen heb. Kan niet alles lezen, beetje te veel.

@Annik; wat erg wat er gebeurd is met je lieve merrie, serkte meid. Heeft het veulen een pleegmoeder? (heb ik nog niet gelezen hier, hoorde van het voorval van iemand hier op het forum)

@Heidel; hoe is het met jouw poekie?

@Helma; hoe is het met Cheeta?

Denzil; gefeliciteerd man met je diploma!

Bea; ik weet niet meer precies wanneer je naar NL komt maar goeie reis iig.

Karin; eindelijk een beetje duidelijkheid. Gaat helemaal goed komen.
Richie Richard
Richie Richard jun 18 '09
Hartelijk bedankt gast! Over morgen jaarmarkt.. Heerlijk kan niet wachten!
Eruan
Eruan jun 18 '09
Maryssa ik hoop dat je klaar bent met je huishoudelijke taken voor vandaag en lekker buiten kunt gaan zitten.
Een lesje paardrijden is denk ik zeker de moeite waard, de harmonie met zo´n dier die je kunt hebben is heel fijn en bijzonder vooral met de kracht die erachter zit.

Leuk Marjan! Een nieuwe bril!
Wel naar dat de school van je dochter niet weet hoe ze met die kinderen om kunnen gaan. Veel scholen hebben daar last van.

Ha die Gast! Leuk dat je er weer bent. Jaja, het was best wel koud afgelopen dagen in het kleine kikkerlandje. wink
Het veulen heeft inderdaad een hele lieve pleegmoeder. Een grote dikke Belg met een enorm groot hart. Jammer genoeg is het veulen nog behoorlijk kreupel van alles, maar ze heeft een prachtig koppie. Het was echt een drama nacht, het is nu bijna een week geleden... Dankje. smile
Fijn dat je weer naar de beestjes kan!

Leuk Denzil! Wordt vast erg leuk. smile
Islandlady
Islandlady jun 18 '09
Hoi Gast welkom terug! Fijn dat je het naar je zin gehad hebt! Ik vertrek 25 juni naar NL maar kan vast wennen aan de kou hier in Boston. Net zo wisselvallig als in Nederland tongue

@ Karin: Nee de jongens zijn bij hun vader op het eiland. Laatste dagen school. Ben er lekker tussenuit geknepen smileHoop dat het snel wat beter met je gaat met de medicijnen.

@Ann_ik: Dank je wel meid!

@ Maryssa: Ja mijn lief heeft 2 al grotere kinderen een jongen van 19 en een meisje van 21. Grappig dat je dat zegt over de oversteek maken naar de States. Het gevoel wat ik hier, in Boston, heb dat ik hier thuishoor is erg sterk. Maar eerst een jaar even allemaal tot rust komen en aan de nieuwe situatie wennen. Wil de jongens niet van hot naar her slepen en dat zal hun vader ook zeker niet goed vinden. Hard sparen dus voor tripjes.

@ Larapinta: Top weer die school van Jorinda. Ze snappen het soms gewoon niet, net als de school van Sam. Leuk van je nieuwe montuur joh!

Ik voel me top!

Dikke knuffel allemaal die het nodig hebben.

Liefs Bea
admin
admin jun 18 '09
Quote:
@ Larapinta: Top weer die school van Jorinda. Ze snappen het soms gewoon niet, net als de school van Sam. Leuk van je nieuwe montuur joh!

Ik laat jullie morgen na het gesprek weten wat de school te vertellen had. Ik zeg jullie wel dat ik op dit moment wel wil dat ze naar me luisteren, en dat ze hun verantwoordelijkheid gaan nemen! Al zal Jorinda daar niet op school blijven, dan is het maar voor de volgende.

Liefs,
Marjan
admin
admin jun 18 '09
He Sylleke je bent er weer!
Heb je het koud gehad? Dan zal thuis wel lekker voelen.

Leuk een nieuwe bril!
Succes op de school morgen.
Eruan
Eruan jun 18 '09
Heel veel succes en sterkte morgen op school! Het gaat goedkomen...

Zo, ik heb een fijne avond gehad, mijn 2 nichtjes en mijn neefje zijn geslaagd voor hun examen, en ik ben nog even bij 1 nichtje op bezoek geweest. Daar heb ik heerlijk gelachen om mijn opa, want wat een kerel is het toch... tongueAlleen als je zijn hoofd ziet moet ik al lachen, hij kijkt namelijk altijd heel erg ondeugend als zo'n jongetje en heeft altijd kromme moppen en andere grappige verhalen over iedereen uit de buurt. Ik lach me altijd rot!

Hebben jullie ook een fijne avond gehad? smile
Helma
Helma jun 18 '09
Hai Syl! Fijn dat je er weer bent! grin

Wat lief van je, dat je het vraagt. En dat terwijl jij jouw kat niet meer hebt... ik heb vaak aan je moeten denken hoe dat moet zijn voor je. Ik vind het heel rot voor je.

Met Cheetah is het zo maf! De dierenarts constateerde werkelijk een gezwel, met daarbij een flinke ontsteking. Ze kon niet meer eten en ook niet gapen of zichzelf schoonhouden. Nu kan ze alles weer en eet zelfs harde brokjes! Ze heeft een zware en langdurige antibiotica gehad, maar er is ook iemand geweest die een soort van magnetiseur is en nu, achteraf, heb ik gehoord dat deze persoon een enorme steken en pijn voelde in de hand die hij aan de kant van het gezwel tegen haar kopje hield.
Geen idee of dit meegeholpen heeft hoor.

Afgelopen week heeft ze wel weer gevochten: er liep toen bloed uit haar achterste, en we zijn er heel erg van geschrokken. Ik dacht zelfs even dat ze elders ook nog tumoren zou hebben. Maar ze waste zich gewoon en nadien was er geen vuiltje meer aan de lucht. Ze is nogal favoriet bij de katers hier in de buurt, maar dat zijn net panters. Er was er zelfs ééntje binnen van de week, en stond van haar voer te vreten! We laten Cheetah nu alleen nog buiten op gezette tijden, en als we zelf op kunnen letten.

Tjonge, wat een verhaal weer.

Heb je het leuk gehad in Nederland, Sylvia? Grappig, om te zeggen: Syl is weer terug uit Nederland! grin
gast
gast jun 18 '09
Haha, ja klinkt een beetje als mij smileIk heb het vooral heel koud maar super gezellig gevonden om er weer even te zijn. Maar voorlopig was dit ons laatste bezoekje. Nu komen ze maar hier naar toe winkWe hebben in 2 1/2 week 2300 kilometer gereden (alleen in NL) Dus dat is voorlopig wel genoeg geweest. Nederland is wel heel erg mooi deze tijd, dat zal ik ook zeker wel weer missen.

Jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hè! Ben ik dus bijna vergeten!

Gelukkig maar dat het nu weer een stuk beter gaat met jullie Cheetah.
admin
admin jun 19 '09
1 heel mooi wit kitten maar helaas levenloos...
Zo te voelen zitten er verder geen helaas cryarme Luna, zwaar van de melk en geen baby..
Emuca
Emuca jun 19 '09
Wat jammer... :c arme Luna... Maar misschien is er nog hoop. Toen Phoebe 2 kittens had dachten we ook dat het over was... maar toen kwamen er nog 2!
Maryssa
Maryssa jun 19 '09
Ach die Luna toch.. Wie weet is het zoals Angel zegt en worden er nog kittens geboren. Heel veel sterkte daar!
Pagina's: « Vorige ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki