Zijn de kids niet bij je Islandlady? Och nee school natuurlijk..
Zware avond Helma, getsie, goed dat je met iemand gaat praten over de jongste. Wat enorm sneu voor haar dat het zo zwaar is op school, is het een idee voor school dat ze haar huiswerktaak dan wat verminderen? Zodat ze toch voldoende maakt dat de school weet dat de stof er in zit maar dat ze dan niet tegen zo'n berg werk aan zit te kijken als je snapt wat ik bedoel.
Als je hoofd vol boosheid zit kun je je ook niet concentreren en wordt het huiswerk maken alleen maar erger zou ik denken.
Sterkte meissie!
Nee er zal voor mij niet veel veranderen nu, wat ik wel enorm hoop is dat de chaos in mijn hoofd verdwijnt met de medicijnen, zodat ik me beter kan focussen, ik maak teveel stomme fouten, vergeet te veel, mijn administratie kost mij zoveel energie en ik hoop heel erg dat dat beter word.
Wat wel een enorm nadeel is is dat je hongergevoel verdwijnt als je die medicijnen gebruikt. Ik heb de psych verteld dat dat nu juist iets is wat ik niet kan gebruiken.
Met die vitamine b spuiten is mijn eetlust enorm vergroot en daar ben ik heel erg blij mee, ben al drie kilo aangekomen.
Het zou echt een enorm tegenvaller zijn als dat weer zou verdwijnen, maar goed daar komen we wel uit.