Denzil: GEFELICITEERD!!! Helemaal top hoor! Feestje bouwen?
Karin: WOW!
Dat is heftig meid! Kan me voorstellen dat je ondersteboven bent hiervan. Veel sterkte met het plaatsen voor jezelf.
Mijn moeder heb ik niet gesproken. Ik hoop niet dat ze belt vanavond, want heb een erg zware dag achter de rug. Vandaag voor het eerst op het hoofdkantoor gezeten. Achter mijn eigen bureau, mijn eigen telefoon (met zelfs een eigen doorkiesnummer) en met een heel vreemd gevoel. Sommige klungeldingen hoeven we niet meer te doen, dus ik wist echt niet wat ik nou vandaag moest doen! Klusjes zoeken dus. En dat lukte best. Gesprek gehad over de fysio waar ik ook werk. Ik heb aangegeven dat ik daar erg ongelukkig mee ben, en de omschakeling telkens niet kan maken. Dit wordt pas na de zomer opgepakt, helaas.
Verder gisterenavond erg laat geworden: mijn oudste had een flinke aanvaring met haar pa en moest lang met haar napraten om haar te kalmeren. Cheetah de kat was weer aangevallen door een dikke zwarte kater, en had bloed aan haar kont. Nu is dat weer rustig.
Verder vaanvond drama met de jongste. Ze gaat haar huiswerk niet afkrijgen. Te laat begonnen natuurlijk. Ik ben de afgelopen dagen niet alert geweest op haar huiswerk en dan gaat het falikant mis. Morgen ga ik bellen met de GGZ in Harderwijk.
Ze voelt zo'n woede in zich: en ze sprak uit dat die op mij gericht is. Geen wonder. Ik loop haar de hele dag opdrachten te geven en speel politieagent want uit zichzelf pakt ze het niet op.
Ik wil dat ze naar een kinderpsycholoog gaat, om te praten over die boosheid. Ze heeft het er al weken over. Ik geloof nog steeds niet dat ze pddnos heeft, maar add.
Ik ben op. Total los. Wat doe ik er aan? Op tijd naar bed dan maar...