Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa jun 16 '09
Gelukkig maar Angel dat het voor je gevoel aardig goed ging. Nu maar afwachten en uitrusten. Ik duim nog even verder voor je en steek er een kaarsje bij aan vanavond.
Heidelroos
Heidelroos jun 16 '09
Poezebeest nog hetzelfde als gisteren, eet nauwelijks, slaapt veel, als ze wakker is, is ze dronken.. scheef hoofdje en is niet lekker..

Ik kan het niet heel lang aankijken dit.. maar manlief wil het niet zomaar opgeven..
De lieverd (grrrr) zegt dan: Ja moeder heeft een tia gehad.. die is er bovenop.. Poek kan er ook bovenop komen..
MAAR.. als het zo doorgaat zoals vandaag.. laten we het niet te lang afwachten.. Ze heeft geen pijn.. (En dat klopt)

Verder aaaaaaaaaaaaaah wat lief jullie reacties..
Kuzzekus.. van mij.. (K)
Emuca
Emuca jun 16 '09
Hopelijk komt het goed met poekpoek :3

Ik mag het jaar overdoen. Ik ben dus lekker niet van school gestuurd, maar blijf een eerstejaarsje.
Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
En ik blijf door hameren! Wie komt naar de rommelmarkt? Het lijkt me erg leuk om de merudianen te ontmoeten!
Eruan
Eruan jun 16 '09
Wat fijn Angel, dat je het over mag doen! laughlaugh
Gelukkig dat je niet hoeft te vertrekken!

Jeetje Heidel, dat klinkt nog niet heel positief... Ik hoop dat het snel beter gaat. heel veel sterkte in ieder geval!

Spannend Denzil!

Met mij gaat het goed vandaag. Voel me nog steeds wel verdrietig, maar het wordt al langzaam minder, al kan ik er nog steeds niet goed over praten. Het is zo moeilijk. Gelukkig doet het veulen het nog steeds goed. laugh
Maryssa
Maryssa jun 16 '09
@ Angel: Ooooo dat is fijn!!! Je mag blijven, godzijdank! Goed zo je hebt laten zien wat je waard bent vandaag en dat hebben ze op school ook gezien. Nog een keer het jaar over doen is niet fijn maar is wel een nieuwe kans.

@ Heidelroos: Wat een arme schat dat ze zo dronken rondloopt. Je man heeft wel gelijk dat het bij kan trekken maar is moeilijk om Poekie zo te zien. Beetje vertroetelen en afwachten..moeilijk hoor! Liefs en sterkte, kuzzie terug.

@ Denzil: Ik kan er niet bij zijn. Ga Reiki 1 doen. Maar ik wens jou en de anderen die wel kunnen heel veel plezier.
Helma
Helma jun 16 '09
Angel, wat een goed nieuws op zich! Zie je het zelf wel als goed nieuws? Ze zien dus duidelijk je kwaliteiten, en gunnen je nog een tweede kans! Toppie meid! Dikke pluim voor jou!

Heidel, wat spannend! Zei de DA dat het nog beter zou kunnen gaan met Poekie?
Helma
Helma jun 16 '09
Mijn moeder zit vanavond trouwens bij Derek Ogilvie! Ben benieuwd hoe ze het vindt...
Emuca
Emuca jun 16 '09
Ik zie het als heel positief iets ja. Ik heb een tweede kans gekregen, en daar ben ik heel blij mee.
Eruan
Eruan jun 16 '09
Wat leuk Helma! smileKeek ze er al erg naar uit?

Gaaf Maryssa. Ik wil ook reiki 1 gaan doen. Laat je ons wel weten hoe het was? smile

Hmm.. Denzil ik zal graag willen, maar ik weet niet hoe ik mijn ouders kan overhalen zodat ik kan gaan...
Cialara
Cialara jun 16 '09
Hoi allemaal,

Ik ben vandaag onthecht, ontniet en ontkramt hoe je het maar wil noemen... ik ben weer "vrij" ha ha... en de wond is zeer goed gehecht, helemaal toppie dus die duim.

@ AOD Top joh, dat je nog een kans krijgt! Gelukkig maar.
@ Heidel; sterkte met Poekie XXX op z'n snuitje.
@ Maryssa; Leuk om je Reiki 1 te gaan doen! Ik vond en vind Reiki heerlijk om te doen!
@ Anniek; fijn dat je er langzaam weer een beetje bovenop komt.
@Bea; lekker hoor, ff alles loslaten en een nieuw beginnetje weer...
@ Denzil; kan helaas niet komen; zoonlief viert verjaardag (de 2e zoon deze maand!)

Pfff, wat een lijst zeg! Heb ik iedereen gehad?
Eruan
Eruan jun 16 '09
Fijn Jorine! laugh
Goed nieuws! Hoe is het met het littekenweefsel?
Maryssa
Maryssa jun 16 '09
Gelukkig Anniek, dat het veulen het goed doet. Snap heel goed dat praten erover moeilijk is. Het is zo kort geleden en je had zo'n band met haar. Wel fijn dat je haar veulen kunt zien opgroeien en het goed gaat met het diertje.

Ja ik laat zeker weten hoe het was de Reiki 1. Ik ga Usui Reiki doen en ben van vrijdag tot en met zondag onder de pannen. Heb er wel zin in!

Ben benieuwd hoe je moeder het heeft Helma, bij Derek Ogilvie. Spannend hoor!
Maryssa
Maryssa jun 16 '09
O dat is fijn Jorine dat je je duim weer voorzichtig kunt gebruiken! Eng is dat hè zo'n krammetje / nietje er door heen! Maar je bent verlost, gelukkig maar!
Richie Richard
Ah c'mon! er kunnen zeker toch wel een paar?
admin
admin jun 16 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Hopelijk komt het goed met poekpoek :3

Ik mag het jaar overdoen. Ik ben dus lekker niet van school gestuurd, maar blijf een eerstejaarsje.

Wat een opluchting!!! Maakt niet uit dat je het overdoet, als je maar niet van school hoeft en dat is je gelukt!!!! Toch een beetje geslaagd.... wink

@ Poekie - knuffel van ons hier allemaal!!! Zet m op, <3
admin
admin jun 16 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
En ik blijf door hameren! Wie komt naar de rommelmarkt? Het lijkt me erg leuk om de merudianen te ontmoeten!

Nope,ik niet, je mag blijven hameren, maar mijn spijker zit vast waar ie zit wink
Richie Richard
Dan sla ik het door, tot dat het plankje breekt, dan ligt het op de grond, en dan sla ik het in heukelum tongue
Eruan
Eruan jun 17 '09
Ja gelukkig staat het veulen op stal! Maar op stal is er ook nog een 5-jarige zoon van haar, met ongeveer hetzelfde karakter en hetzelfde soort hoofd, en die ga ik nu bijrijden. Dus dat is ook wel heel fijn. Ik heb geluk dat ik bij die mensen ben terechtgekomen. Ze zijn zo ontzettend goed voor hun paarden en ook voor mij... smile
Maryssa heel veel plezier dit weekend, en succes natuurlijk ook!

Nou Denzil, theoretisch gezien zou ik kunnen. Maar zowieso is Heukelum behoorlijk ver voor mij, mijn ouders zouden het niet goed vinden als ik ga denk ik. Of ik moet een goede smoes bedenken...
Richie Richard
Richie Richard jun 17 '09
Oke, dan gaan we nu met z'n alleen een hele goeie smoes verzinnen?

Maar als het ver is, waar woon jij dan ongeveer? tongue
Pagina's: « Vorige ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki