Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma jun 16 '09
Angel, heb je zo slecht geslapen? Wel logisch ook. Sterkte vandaag! Dikke knuffel voor jou!

Heidelroosje, wat naar van je kat! Trekt ze al weer wat bij, of loopt ze nog rond als een zombie? Veel sterkte, ook al moet je misschien een besluit gaan nemen... heftig, ik weet het.

Islandlady, welkom terug! Waar ligt Boston ongeveer? Be topografisch nogal blond, vandaar.
Emuca
Emuca jun 16 '09
Ik sliep goed... tot het begon te onweren. Ben vreselijk in paniek geraakt want ik kon het niet aan. Lig je daar, als 18 jarige, te krijsen in je bed als een baby...
admin
admin jun 16 '09
Onweer? Ik zie wel dat het nat is buiten... eek
Ik heb helemaal niets gehoord en ben overal doorheen geslapen, hoezo in coma.... laugh

Arme Angel..xx
Helma
Helma jun 16 '09
Nee, ik heb ook geen onweer gehoord (veluwe), maar werd om 4.00 uur wakker van de fluitende vogels: volgens mij deden ze een spelletje. Toen ging ik na liggen denken over van alles en nog wat en ben er maar uit gegaan. Om 5.30 uur er weer ingekropen en heerlijk liggen soezen en luisteren naar de vogels. Jammer, dat uiteindelijk de wekker ging: vrije dag vandaag, maar ja, de kids he...
Vandaag nog verjaardagsvisite, pffff... hoeft van mij dan eigenlijk niet meer: weer gebak halen en suffe chips. Gedoe.
Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
Pfoe,

Ik ben weer terug na een lange tijd. Weinig tijd gehad ^^.
Serieus, geen smoesje, een private server vergt echt veel tijd. Afgelopen zondag ben ik eindelijk er achter gekomen, waarom mijn ex het uit had gemaakt. (ja, na 4 maanden zat ik er nog mee) Ik ben blij dat ik het weet, ik kan ook nu met een gerust hart verder gaan. Wel erg jammer dat ik het via via moest horen. (sorry, is niet deel baar, nogal persoonlijk.) Dat laat weer eens zien, hoe goed je iemand kan vertrouwen >.>

Met mij gaat het prima nu, er is niet zo gek veel gebeurt. Morgen (woensdag) hopen dat ik niet gebeld wordt tussen 2 en 3 uur. Wordt ik wel gebeld, dan ben ik dus gezakt.

Ook kan ik niet wachten tot aankomende zaterdag. De heukelumse jaar markt is er dan weer. Gigantisch gezellig. Ik kan iedereen aanraden om te komen.

Huh? Ow wacht, ik was dit aan het typen om 1 uur snachts.. Ben in slaap gevallen xD

Maarja, heukelumse jaarmarkt dus. Voer gewoon Heukelum in, kies evertnoolstraat en welk nummer dan ook.. Entree voor bezoekers is wel 1 euro per persoon, tot en met 15 jaar gratis. (Inwoners hoeven natuurlijk niet te betalen.)
Het begint officieel om 8 uur s'ochtends, maar, tja, leerdam is 3 km verder op, en dat zit vol met turken. (Niet dat ik er iets tegen heb, maar ze verpesten de markt echt.) Dus als je echt voor de spullen gaan, kan je het beste vroeg komen. (Ik ga zelf zoals altijd om een uur of 5/6 er uit..)

Er is een klein mini kermisje, heel heukelum is feestelijk. Na de rommelmarkt zijn de dorps cafés open tot een on bepaalde tijd. Zat tijd om te feesten dus, eventueel coma zuipen. (Just kiddin)

Trouwens, toen ik begon met dit berichtje, onweerde het.. Merkte jullie ook er iets raars aan op?
admin
admin jun 16 '09
@ allen - voel me nog niet heel veel beter, maar slapen doe ik op mijn medicijnen altijd goed. Straks naar mijn werk voor de middaguren en daarna zien we wel verder. Moet nog douchen, dus heb het nog druk genoeg crazy

@ Islandlady - het komt goed met jou!! Ik hou van je en geniet alsjeblieft van je vakantietje in Boston. Alles loslaten meiske, dat was de bedoeling!! wink

@ Heidel - hoe is het met Poekie?? shocked

@ AoD - ik heb niks gehoord, heb geslapen, maar volgens mij heeft ook deze onweersbui het HogeNoorden niet gehaald. Dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Dat wij mooi weer en het droog hebben, terwijl het hele land overspoeld lijkt te worden.
Heel veel sterkte met je presentatie!! Duim voor je hoor!! eek

@ Helma - Boston ligt in de States [ of wist je dat wel?? ], Bea is even een weekje er tussenuit, daarna haar kinderen ophalen op SintMaarten NA en aansluitend voor vakantie naar NL. grin
admin
admin jun 16 '09
pfffff.. aaaaiiii!!
ik had een enorme kriebel in mijn neus,
Bijt ik met m'n volle spontane gewicht tijdens het heel hard niezen,
toch wel op mijn tong zekers,
djee ships!! laughhahahaha, confusedaaa stuk eraf en bloeien!
Helma
Helma jun 16 '09
Oei Bellefleur, dat is zoooo pijnlijk!
IJsje eten, dan zakt de pijn wat.

Ik ben zo benieuwd hoe het met AoD is!
Maryssa
Maryssa jun 16 '09
@ Angel of Death: Oei dat klinkt inderdaad als een moeilijke nacht. Ik hoop dat het vandaag goed gaat op school met je presentatie. Ik duim met de anderen mee hier.

@ Islandlady: Wat fijn dat er een datum is waar je naar toe kan leven en 22 juni DE dag is. Ik hoop dat je je lief snel weer in je armen kan sluiten.

@ Larapinta: Gelukkig dat je toch goed hebt geslapen. Werk ze vanmiddag!

@ Bellefleur: Auwwww dat doet zoveel pijn op je tong bijten. Sterkte daarmee Bellefleur!

@ Helma: Ow ja dat wordt een soort van afterparty, Helma. Snap wel dat je daar niet zo veel zin in hebt maar wie weet wordt het toch heel leuk.

@ Denzil: Ow dat klinkt goed die markt, wel vroeg opstaan dan dus. Leuk is dat hè rommemlmarkten afstruinen. Ik noem het altijd schatgraven omdat je nooit weet wat je tegen gaat komen. Ga je je brommer verder pimpen en daar spullen voor zoeken?

@ Heidel: Hoe is het nu meid met jou en met het poezenbeest?

Pfff ik ben moe vandaag. Vannacht was een aaneenschakeling van korte slaapjes en voel me wat gebroken nu. Zo maar eens wat opruimen in huis en daarna met een kop thee en boek op de bank.
Fijne dag allemaal!
Richie Richard
@maryssa: You've read my mind. Ik ga inderdaad kijken of ik wat kan vinden. Vast wel, vorige keer was er iemand met een hoop twin uitlaten en teruglopers.. Dan rij ik gewoon met mijn scooter door de markt. (ook al kan ik dan amper rijden, ik rij wel stapvoets..)
En spit ik het eventjes snel door.

Mare merudianen! wie komt er?! Zou een ultieme kans kunnen zijn om me kaar te ontmoeten niet waar? En daarbij is het nog eens leuk ook.
Eruan
Eruan jun 16 '09
Hoihoi!

Jeetje Emmy! Dat klinkt niet zo fijn! Hoe is je presentatie uiteindelijk gegaan? Niet ontzettend vermoeid geweest?

Ach Laraprinta.. Ik hoop dat het snel weer een beetje goed gaat!

Geniet er maar lekker van Islandlady!

Helma toch nog veel plezier ondanks dat je nog een dagje druk bent...

Denzil, Wat spannend! Succes met afwachten... Waar ligt Heukelum eignelijk?
Richie Richard
Ik heb eventjes wat screentjes gemaakt, en op hoogste kwaliteit bij elkaar geplakt:
http://downloads.finalwow.net/heukelum.jpg

Plaatje is btw 2mb groot, duurt even met het laden tongue
Emuca
Emuca jun 16 '09
Ik ben echt doodop... moet nu wachten op de uitslag. Ik was meteen als 2e! eekMaar het ging wel aardig. Nu maar hopen op een voldoende!
Richie Richard
Uitslag..? Holy.. morgen krijg ik te weten of ik geslaagd ben!
Emuca
Emuca jun 16 '09
Ik krijg straks te horen of ik van school gestuurd wordt ja of neen.
Richie Richard
Trouwens, mochten jullie contact met mij willen buiten merudi of wat dan ook. Of het nou over de jaarmarkt gaat of over wat dan ook.

Mijn 06 smile(werkt nog maar 3 maanden, aangezien mijn abbo dan afloopt, daarna heb ik een nieuwe :P) :
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '09
Sorry Denzil, maar heb even je nummer verwijderd ivm privacy of andere misbruik zaken. Als iemand zijn nummer wil, stuur hem dan even een PM.

Ik wil namelijk voorkomen dat er ineens rare dingen gebeuren omdat er persoonlijke gegevens op merudi komen te staan (ivm de wet op de privacy).

Graag je begrip hiervoor.
Richie Richard
Oh, maakt niet uit hoor. Ik dacht dat dit wat makkelijker zou zijn,
maar als men mijn nummer wilt, gewoon p.m.'en dus tongue
Islandlady
Islandlady jun 16 '09
Wat zijn jullie toch allemaal een lieverds he!
Ja Larapinta, ben bezig alles los te maken en vooral los te laten!

Boston ligt in Massachusets in de United States! Prachtige omgeving hier.

Liefs en een heel warme knuffel vanuit de USA
Islandlady
Islandlady jun 16 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik ben echt doodop... moet nu wachten op de uitslag. Ik was meteen als 2e! eekMaar het ging wel aardig. Nu maar hopen op een voldoende!

O jee Angel dat zal toch niet meid dat je van school gestuurd wordt?
Heb je al wat van een uitgever gehoord??

XX
Pagina's: « Vorige ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki