Pfoe,
Ik ben weer terug na een lange tijd. Weinig tijd gehad ^^.
Serieus, geen smoesje, een private server vergt echt veel tijd. Afgelopen zondag ben ik eindelijk er achter gekomen, waarom mijn ex het uit had gemaakt. (ja, na 4 maanden zat ik er nog mee) Ik ben blij dat ik het weet, ik kan ook nu met een gerust hart verder gaan. Wel erg jammer dat ik het via via moest horen. (sorry, is niet deel baar, nogal persoonlijk.) Dat laat weer eens zien, hoe goed je iemand kan vertrouwen >.>
Met mij gaat het prima nu, er is niet zo gek veel gebeurt. Morgen (woensdag) hopen dat ik niet gebeld wordt tussen 2 en 3 uur. Wordt ik wel gebeld, dan ben ik dus gezakt.
Ook kan ik niet wachten tot aankomende zaterdag. De heukelumse jaar markt is er dan weer. Gigantisch gezellig. Ik kan iedereen aanraden om te komen.
Huh? Ow wacht, ik was dit aan het typen om 1 uur snachts.. Ben in slaap gevallen xD
Maarja, heukelumse jaarmarkt dus. Voer gewoon Heukelum in, kies evertnoolstraat en welk nummer dan ook.. Entree voor bezoekers is wel 1 euro per persoon, tot en met 15 jaar gratis. (Inwoners hoeven natuurlijk niet te betalen.)
Het begint officieel om 8 uur s'ochtends, maar, tja, leerdam is 3 km verder op, en dat zit vol met turken. (Niet dat ik er iets tegen heb, maar ze verpesten de markt echt.) Dus als je echt voor de spullen gaan, kan je het beste vroeg komen. (Ik ga zelf zoals altijd om een uur of 5/6 er uit..)
Er is een klein mini kermisje, heel heukelum is feestelijk. Na de rommelmarkt zijn de dorps cafés open tot een on bepaalde tijd. Zat tijd om te feesten dus, eventueel coma zuipen. (Just kiddin)
Trouwens, toen ik begon met dit berichtje, onweerde het.. Merkte jullie ook er iets raars aan op?