Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan jun 15 '09
Helma hoe was je verjaardag gisteren? smile

Ik zou hartstikke bang zijn dat ik een dove kwartel zou worden zonder oordopjes bij meer dan 120 dB... Wanneer ik uit ga zorg ik meestal wel dat ik iets in mijn tas/zak heb zitten voor het geval dat, en anders zorg ik ervoor dat ik een beetje wegblijf van het geluid... wink
Helma
Helma jun 15 '09
laugh
Helma
Helma jun 15 '09
Thanx for asking, het was top! Heb er al over geschreven in 'gefeliciteerd jarige'.

Ik ga nog ff naar de bouwmarkt, voor bobeltjesplastic, ajjoooo!
Eruan
Eruan jun 15 '09
@karin: Nee dat heeft ze nog niet door, dit is net als bij baby's die worden geadopteerd eigenlijk... wink

Ik ben ook keiblij! Zo is het niet voor niets geweest als ze het haalt.
Heidelroos
Heidelroos jun 15 '09
Ons poeske heeft een herseninfarct of bloedinkje gehad, ze heeft een dronkemansloop nu..

Ik zei vorige nacht tegen mijn man, ik zie een kruis op zijn kop.. er gaat iets gebeuren... wat niet leuk is.. ernstige ziekte of dood... Wanneer kan ik niet voorspellen, maar wanneer ik dit zie, zal het niet langer zijn dan een week..

Ik denk (we zijn net naar de dierenarts geweest) dat we einde deze week afwachten, kijken of het nog iets wordt..
de arts wilde haar meteen al een spuit geven..

Nu hebben we een homeopathisch medicijntje.. en vocht gegeven..
Kijken of het met de dagen wat beter gaat..

Een mens die een infarct heeft gehad laat je ook niet 1-2-3 inslapen..
Dus eventjes afwachten...

Poes (Poekie) Is trouwens bijna zestien..
Emuca
Emuca jun 15 '09
Arme poekie... met onze kleintjes gaat het heel goed.
Eruan
Eruan jun 15 '09
Jeetje Heidel! shockedWat naar zeg! Sterkte met de poes!

Wat hebben we hier allemaal een pech met de beestjes!

@ Helma, ik hoop dat het zo goed blijft gaan trouwens! smile
admin
admin jun 15 '09
Ach arme poes...
Nee dat doen we met mensen ook niet inderdaad!
Sterkte Heidel!

Geweldig Helma, ik zou haast denken dat de hele bult een abces is geweest en dat de huisarts zich heeft vergist, dat dacht ik eerder al. Ik hoop echt dat mijn gevoel goed is!
admin
admin jun 15 '09
Ow dierenarts natuurlijk....lol
Eruan
Eruan jun 15 '09
Deels goed hoor Karin! Dierenartsen worden steeds meer huisartsen... wink
Het echte dierenarsten verandert nu ook een beetje in luisteren naar de eigenaren, en psychisch ondersteunen bij heftige dingen...
Maryssa
Maryssa jun 15 '09
Arme Poekie..ik hoop dat ze een beetje opkrabbelt de komende dagen. Je zult wel behoorlijk geschrokken zijn Heidel dat je dat voorzag. Heel veel liefs en sterkte!
Lena
Lena jun 15 '09
16 jaar is een hele leeftijd,maar ja niet makkelijk om te laten inslapen..
sterkte heidel...
Maryssa
Maryssa jun 15 '09
Angel, heeeel veel succes morgen met het assessment en je presentatie. Ik zal aan je denken.

Liefs
admin
admin jun 15 '09
@ Anniek - Wat fijn dat het veulen goed gaat tot nu toe en dat ze haar pleegmoeder ziet als haar eigen, want anders zou het er nooit drinken! Super hoor!

@ Helma - Mooi dat de kat goed gaat. Je maakt je toch altijd zorgen he. En dat ie weer eet en de bek weer openspert. Allemaal goede tekenen!!

@ Heidel - Jij hebt wat minder geluk met je Poekie, bah. Altijd vervelend hoor!! Heel veel sterkte deze week.

Sorry dat ik niet overal reageer, maar voel me nogal depri confused. Even lukt het me niet om positief en vrolijk te zijn. Voel me verdrietig cryen vooral moe sleep. Kan even nergens energie en moed voor vinden tired. Vandaag ook weer veel last van mijn rug crazyEn teveel aan mijn hoofd misschien wel. Maar goed, we klagen niet, maar dan weten jullie even waarom ik misschien wat stiller ben grin.

Liefs en knuffel
Maryssa
Maryssa jun 15 '09
Aaaah dat is naar dat je je zo voelt, Larapinta. Dikke knuffel hoor! Rustig aan maar en het jezelf zo aangenaam mogelijk maken. Sterkte en liefs
Emuca
Emuca jun 15 '09
Bedankt iedereen.

*print de presentatie uit*
admin
admin jun 15 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Aaaah dat is naar dat je je zo voelt, Larapinta. Dikke knuffel hoor! Rustig aan maar en het jezelf zo aangenaam mogelijk maken. Sterkte en liefs

Dank je wel Maryssa...ik wil wel positief zijn en opgewekt, maar ik kan het even niet vinden. Maar ik denk dan maar, er zal misschien een reden zijn om me zo te voelen ... eek
Maryssa
Maryssa jun 15 '09
Dat hoef je niet hoor als je je zo niet voelt! Je mag best eens even flink vloeken en tieren omdat je je rot voelt. Dan is het er maar uit en erna een dikke knuffel, even 2 warme armen om je heen van een lief familielid in je huis. Sterkte meis..

Liefs
Islandlady
Islandlady jun 16 '09
@ Ann_ik Fijn dat het veulentje zo goed gaat
@ Heidel Oh jee meis. Heel veel sterkte
@ Angel SUCCES MEID
@ Larapinta... ohh meisje toch.. en ik was de hele dag op sjouw...
Ben er morgen weer voor je. Alles komt er nu uit denk ik. KNUFFEL

Nou mensen ik ben er weer hoor! Zit nog in Boston maar na de eerste dag me behoorlijk rot gevoeld te hebben en na heel veel slapen en vooral veel huilen word ik steeds sterker. Ben vrolijk we lachen veel en de negatieve gedachten en opmerkingen van anderen kan ik van me af laten glijden en trek het me niet meer, althans veel minder aan. Marjan is een heel grote steun voor mij en daarom baal ik ook dat ik juist als zij mij nodig heeft ik er niet ben confused.
Weet niet eens of ik het wel verteld had maar de scheiding zal op 22 juni al uitgesproken worden.
Helaas kan mijn lief niet deze kant opkomen en heeft daar ook een goede reden voor. Twijfelachtig mormel dat ik ben!
Goed morgen eerst een even kijken hoe ze de bomen hier gaan kappen en dan zien we wel weer verder.

Liefs vanuit Boston!!
Emuca
Emuca jun 16 '09
Wat een grafnacht zeg..
Pagina's: « Vorige ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki