Angel, heel veel succes morgen! Misschien wel goed, om af en toe te proberen de docenten even aan te kijken: kies degene uit waarvan je weet dat je niet van je stuk gebracht kunt worden. Ik zal voor je duimen!
Ann, wat fijn, van het veulen! Echt toppie! Positieve energie sturen naar het veulen is altijd goed he.
Met de kat gaat het momenteel goed hier. Ze eet geen duur blikvoer meer, maar haar harde brokken wel ik in warm water en die eet ze ook goed. Vanmiddag heb ik haar voor het eerst weer uitgebreid zien geeuwen, met de bek wijd los: dat kon ze niet meer. Je zag soms dat ze dat probeerde, maar die bult zat in de weg. Momenteel haalt ze soms wat kattekwaad uit, tenminste, voor haar doen. Over het randje van de schutting balanceren, en er dan af lazeren bijvoorbeeld, dat is echt gekkigheid, of een sprintje trekken door de tuin. Echt super. Vanmiddag nog een teek uit haar kop gehaald, dus ze is ook vaker in de tuin en in het bos achter. Ze slaapt niet meer de hele dag gelukkig. Zal mij benieuwen.
Trouwens, ik ben ook benieuwd naar Gast. Hoe zou het met haar zijn?