Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara jun 15 '09
hahaha, dit is wel een tegenstelling met je motto NiMS; 't zijn de KLEINE dingen, dit het hem doen...?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Haha, in het grote geheel zijn die feestjes maar erg kleine dingen wink.
Cialara
Cialara jun 15 '09
Jaaa, zo kun je ALLES relativeren wink
Cialara
Cialara jun 15 '09
Maar wel leuk dat jij zo geniet van zulke feesten hoor! 't is alleen niets voor mij... ik hou nooit van zoveel drukte om me heen. Vind 3 kinderen met hun herrie vaak al genoeg!
admin
admin jun 15 '09
Als ik dit lees, dan word ik al doof. smile
Cialara
Cialara jun 15 '09
Van NiMS feestjes of van mijn kinderen? ha ha ha...
Emuca
Emuca jun 15 '09
Jemig... dat is een lijst... Haha... Ik ben niet zo'n fan van feesten... te druk en niet echt mijn muziek. smile

Ik heb buikpijn.
admin
admin jun 15 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Van NiMS feestjes of van mijn kinderen? ha ha ha...
Van die feesten. Hoe jouw kinderen zijn weet ik niet; kunnen ze ook herrie maken? smileDan is die lijst veel langer, want dat zijn veel dagen 'feest'. wink
Cialara
Cialara jun 15 '09
Ja, iedere dag crazy... maar gelukkig niet zo veel herrie als op NiMS feesten hoor grin
admin
admin jun 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
In mijn hoofd heb ik mijn presentatie voor dinsdag al klaar. Nu maar hopen dat ik de ballen heb het ook zo te vertellen.
Doe je best! Belangrijk is om je motivatie te tonen. Laat daar geen misverstand over bestaan. Ff oefenen voor de spiegel?
admin
admin jun 15 '09
Ik hou ook niet van feestjes, ben graag op mezelf. Desnoods met vrienden in een klein clubje, maar het liefst lekker thuis in mezelf blush

En mijn kinderen zijn nu gelukkig van een leeftijd dat ik ze naar hun kamer kan sturen en gewoon mijn eigen tijd pakken. Dat is wel heel belangrijk voor mij hoor, heb echt geen energie voor de hele dag kinderen om me heen meer. Hielke was behoorlijk aandachtvragend. Ging slecht zijn eigen gang. Dat is verleden tijd gelukkig smile
admin
admin jun 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

In mijn hoofd heb ik mijn presentatie voor dinsdag al klaar. Nu maar hopen dat ik de ballen heb het ook zo te vertellen.

neem voor alle zekerheid maar twee ballen mee! winklaugh
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Eniroj
Ja, iedere dag crazy... maar gelukkig niet zo veel herrie als op NiMS feesten hoor grin

Nou de herrie was dit keer iets teveel, zelfs voor mij. Op een gegeven moment stond we 100(!) meter bij de DJ vandaan. En de muziek was nog zo hard, dat je het voelde dreunen op je hart. We besloten toen maar om een stukje naar achteren te lopen. Maar zelfs na 200 meter was de Bas nog zo hard, dat we maar besloten om nog verder weg te gaan.

De main stage was ook wel 500 meter lang, maar de muziek stond zo enorm hard, niet normaal meer. Snapte echt niet hoe al die mensen zo vooraan konden staan.
Cialara
Cialara jun 15 '09
Angel succes morgen hoor! Misschien inderdaad wel een goed idee om ff te oefenen voor de spiegel, of om wat steekwoorden voor jezelf even op te schrijven, dan heb je een beetje "houvast"!

Suc6!
Emuca
Emuca jun 15 '09
Ik schrijf een heel blad vol en lees het op... dan vergeet ik niks. En ik geef het de docenten ook mee.
Eruan
Eruan jun 15 '09
Angel: Keiveel succes morgen! Je kunt het, en je wilt het, dus het moet goedkomen.
Oefenen voor de spiegel is een hele slimme!

Nims: Klinkt gezellig heey! Lekker dat je zo op kunt gaan in de muziek. Heb je eigenlijk wel oordoppen in of dat niet? wink

Met het veulen gaat het naar omstandigheden goed. De Belg met de kleine van Sugarlee staat nu bij ons op stal. Het veulen staat nu gelukkig ook zelf op, en loopt al beter. Ook begint ze nu zelf een beetje te drinken. Vannacht is ze nog om de 2 uur bijgevoerd met de fles, dus er zit vooruitgang in, maar het is en blijft spannend...
JulienMoorrees
Nee ik heb geen oordoppen in, maar zou eigenlijk wel moeten. Maar heb het wel eens gedaan, maar klinkt het meteen een stuk minder leuk.
Helma
Helma jun 15 '09
Yeah! Nims wordt oud! LOLLL laugh

grapje.
admin
admin jun 15 '09
Het ziet er keigezellig uit, maar inderdaad die herrie... crazyik ben niet zo dol op die oink oink muziek.

Succes morgen Angel, ik zal een kaarsje voor je aansteken!

Fijn dat het zo goed gaat met het veulen al is het dan nog spannend, zou zo'n beestje doorhebben dat het niet zijn *echte* moeder is?

Ja Nims wordt oud, laten we het hopen! wink
Helma
Helma jun 15 '09
Angel, heel veel succes morgen! Misschien wel goed, om af en toe te proberen de docenten even aan te kijken: kies degene uit waarvan je weet dat je niet van je stuk gebracht kunt worden. Ik zal voor je duimen!

Ann, wat fijn, van het veulen! Echt toppie! Positieve energie sturen naar het veulen is altijd goed he.

Met de kat gaat het momenteel goed hier. Ze eet geen duur blikvoer meer, maar haar harde brokken wel ik in warm water en die eet ze ook goed. Vanmiddag heb ik haar voor het eerst weer uitgebreid zien geeuwen, met de bek wijd los: dat kon ze niet meer. Je zag soms dat ze dat probeerde, maar die bult zat in de weg. Momenteel haalt ze soms wat kattekwaad uit, tenminste, voor haar doen. Over het randje van de schutting balanceren, en er dan af lazeren bijvoorbeeld, dat is echt gekkigheid, of een sprintje trekken door de tuin. Echt super. Vanmiddag nog een teek uit haar kop gehaald, dus ze is ook vaker in de tuin en in het bos achter. Ze slaapt niet meer de hele dag gelukkig. Zal mij benieuwen.

Trouwens, ik ben ook benieuwd naar Gast. Hoe zou het met haar zijn?
Pagina's: « Vorige ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki