Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 11 '09
Tijdens de assessments kijken ze of je voldoende bent gegroeid. Je moet ze dan overtuigen met je woorden en werk dat jij het verdiend om te blijven...

Stomme ass-essments...
Cialara
Cialara jun 11 '09
Oh, dat zou ook niks voor mij zijn, ik zou mezelf nog liever verstoppen op de wc ofzo... maar ja, later zul je ook je werk moeten verdedigen en of uitleggen, of nog belangrijker; het moeten verkopen...
Maryssa
Maryssa jun 12 '09
Aaaah lieve Angel.. ben even stil van je nieuws. Wat ontzettend kl*te! Gelukkig dat je zo'n lieve vriendin en moeder hebt om je op te vangen en je het gevoel te geven dat je niet alleen bent. Arme schat. Maar nog niet opgeven al is dat moeilijk je hebt de assessments nog. Heeeeel veel sterkte en heel veel liefs x
Eruan
Eruan jun 12 '09
Goedenavond!

Ik heb vannacht een verschrikkelijke nachtmerrie gehad, die niet ophield. Helaas was het namelijk geen nachtmerrie.

Om 3 uur werd ik wakker gebeld, dat het paard moest veulenen. Ik was natuurlijk hartstikke blij, en ben er zo snel mogelijk heen gegaan. Daar aangekomen, was de bevalling nog niet verder dan toen ik gebeld werd.
Uiteindelijk moest de dierenarts erbij komen, en die vertelde dat het veulen in een stuit lag. De persdrang werd het paard te veel, en hebben ze het veulen eruit moeten trekken. Waarna het foute boel was, en Sug niet meer te redden was. Ik heb het grootste gevecht niet gezien. Maar ben tijdens het euthenaseren bij het veulen gebleven en heb het drooggewreven en daarna de eerste melk gegeven.
Nu is het veulen naar een pleegmoeder toe, en ik hoop dat het straks zelf kan drinken. Het heeft nu nog niet heel veel kracht...

Ik ben er echt kapot van, en heb vannacht gesmeekt en gebeden dat het goed kwam, voordat het veulen er was. Maar het mocht niet zo zijn... cry
Cialara
Cialara jun 12 '09
Oh Anniek, wat vreselijk! Inderdaad een nachtmerrie!
Eruan
Eruan jun 12 '09
Jeetje Angel! shockedWat ontzettend balen! En ik gun het je zo ontzettend!
Maryssa
Maryssa jun 12 '09
Lieve Anniek,

Ik zit helemaal in shock je verhaal te lezen. Wat afschuwelijk lieverd! Dat de bevalling van Sugarlee zo zou gaan kon niemand voorzien. Gelukkig heeft ze geen pijn meer nu maar dat maakt het verdriet niet minder. Het is moeilijk de pijn en verdriet van het overlijden van Sugarlee en het nieuwe leven. Vanaf hier een hele hele dikke knuffel heel veel sterkte!

XXX
admin
admin jun 12 '09
@ Anniek,,
woorden zeggen op dit moment natuurlijk niet genoeg, dat is niet mogelijk!! Het is een zwarte periode in je Leven.
Een hele dikke knuffel, twee virtuele armen om je heen!!
admin
admin jun 12 '09
Vandaag voel ik me moe van gisteren winkHeb gisteren een drukke dag gehad, en dat voel ik vandaag ... Maar verder heb ik een redelijke dag achter de rug hoor.
Heb vandaag weer wat meer geleerd over mezelf en daarvoor zijn we Hier ...

Liefs en een knuffel voor wie het nodig hebben!
admin
admin jun 13 '09
Oh nee Anniek, ik las je verhaal gisteren wel maar dacht dat het een echte nachtmerrie was....in bed dus.
Nu ik het nog eens lees is het dus echt gebeurd..
Wat vreselijk om zoiets mee te maken, nieuw leven en de dood tegelijkertijd.
Hier ook twee armen om je heen!
Helma
Helma jun 13 '09
Anniek, wat erg voor je!

Hoe is het nu met het veulen?
Veel sterkte gewenst.
Eruan
Eruan jun 13 '09
Dankjullie wel! smileJullie zijn ook echte schatten.

@ Karin: Was het maar een gewone nachtmerrie, dan was ik nu wakker geworden en was er nog niets aan de hand geweest...

@ Helma: Het veulen doet het goed, hij is nog wel behoorlijk op mensen gericht, maar het kan nog niet zelf opstaan. Als je haar optilt dan staat ze wel goed, en kan ze ook lopen.
Ze heeft in ieder geval een geweldige lieve nieuwe moeder!
admin
admin jun 13 '09
@ Anniek, bij de pleegmoeder kan je het veulen bezoeken?

Hier is het een rustige dag ... Man en zoon zijn naar een voetbaltoernooi, eerste wedstrijd om 10.30u, dus weet niet hoelaat ze weer thuis zijn. Dochter is druk op haar kamer. Ik heb me net lekker gedouched, vaatwasser en wasmachine aangezet, en nu even tijd voor mezelf. Ik ga even creatief bezig zijn met PSP [heb Hans beloofd dat ik wat moois zou maken voor mezelf ;)], en verder relaxen. Straks folders rapen/vouwen, dag komt vanzelf wel om smile

Fijne zaterdag voor een ieder van ons.
Liefs
Helma
Helma jun 13 '09
Op dit moment ontplof ik bijna van woede. De jongste is zoooo @#$%@#%$^%^&&%#@@%& ontzettend irritant! Dertien jaar, wat een k*tleeftijd!

Het voorval is als volgt: een tijdje geleden had ik bij haar mentor op school gecheckt wanneer de nieuwe actieweek is: dit is een week van toetsen en leuke activiteiten. Dit i.v.m. een nieuwe afspraak bij de orthodontist voor de beugel van Sandra. De mentor had aangegeven dat het anderhalve week zou duren dit keer, t.m. 3 juli. Kom ik er zojuist achter dat het wél doorloopt en dat ze op 7 juli, wanneer de afspraak bij de ortho is, de hele dag sportdag gepland staat. Op de dagen er om heen staat niks gepland, dus ik vraag aan Sandra: ben je dan die dagen tussendoor gewoon vrij, of heb je dan les? En zou je dat maandag even willen checken op school? Zegt ze: och, sportdag doe ik toch niet! En als ze die andere dagen wél les hebben, dan hebben ze pech, want ik ga toch niet naar school! Moeten ze maar duidelijk zijn!

mad

Enfin, de woordenwisseling werd van kwaad tot erger. Ik kon het opbrengen om niet te gaan schreeuwen, in tegenstelling tot zij. Ik gaf aan dat ik dit gedrag niet tolereerde en zei haar dat ze vanavond om 20.00 uur naar bed mag als ze zich zo gedraagt. Zegt ze: dat doe ik niet! Het werd welles-nietes, en er knapte bijna iets in mijn hoofd. Ik zag mezelf haar bij de arm grijpen en zo hard mogelijk knijpen: oh, wat had ik dat graag gedaan! Ik zei: donder maar op naar boven, ik wil je niet meer zien, waarop ze zei; mooi, ik wou toch net gaan douchen!

Ik hoop dat ze lang onder de douche staat, zodat ik even af kan koelen.
Continue kan ik achter haar aan lopen om haar de rotzooi op te laten ruimen, ik wijs haar constant op haar huiswerk, wat ze toch niet maakt, ik word er af en toe knettergek van.
Jammer genoeg had ze een reusachtige score met de cito-toets: het was makkelijk geweest als deze heel slecht was gegaan, dan was alles nu winst. Misschien blijft ze zitten. Het boeit me niet meer. Ze wil naar de kunstacademie, nou, Sandra, blijf lekker dromen! blijf jij eerst maar eens een paar keer zitten, misschien dat je het dan snapt. Ik help je niet meer.
Helma
Helma jun 13 '09
En ja, ik weet het, ik schrijf niet rationeel, maar zit midden in mijn emotie! Dus neem mijn verhaal maar met een flinke korrel zout. Stom gedoe.
Lena
Lena jun 13 '09
helma heel herkenbaar..opvoeden pubers...
laat je haar zelf beslissen of grijp je in...
leg het opnieuw op tafel als jullie allebei weer rustig zijn..
en voor nu...laat het los.. wink
Lena
Lena jun 13 '09
Ann-ik sterkte
Helma
Helma jun 13 '09
Dank je Lena!

Ik krijg telkens het gevoel, dat als ik haar loslaat, dat ze naar beneden valt en nooit meer overeind zal komen! Ik voel me een repeteerwekker en wat ik ook zeg, het landt niet, het heeft geen effect.

Bij tijd en wijle heb ik een hekel aan haar... blush, wat ik heel erg vind. Haar route is een heel andere dan die van mij, en al sinds de kleuterschool voer ik een ongelijke strijd.

Ja, ik ben nu niet rustig. Ze is nu op bed gaan liggen, en heeft een spannend leesboek, dus misschien dat het beter is dat ze een poosje boven blijft.
Inderdaad, vandaag wil ik het er niet weer over hebben. Ik ben ook wat gestresst i.v.m. een huis vol visite morgen... hoe hou je vijf kinderen van onder de negen jaar in bedwang in een te klein huis als het regent... confusedmet daarbij tien wolwassenen die wel zin hebben in koffie...
Bah. Ik heb standaard een hekel aan juni.
Lena
Lena jun 13 '09
ja niet lekker alles tegelijk weer, crazy
maar als jij rustig wordt..komt er ook weer ruimte om te praten
ze vraagt eigenlijk al om een stukje eigen vrijheid...
dat wil niet zeggen dat ze nu alles mag bepalen,maar kijk eens goed naar wat je nu precies dwarszit...en wat ze vraagt..
afspraken niet nakomen is een heel vervelend gevoel..
het lijkt nooit aan te komen je boodschap..
maar soms vragen kinderen om een wat volwassener aanpak van ons... wink
laat haar maar met stukjes kennismaken...met verantwoording dragen voor...en de eventuele gevolgen daarvan...rustig in te blijven...
draai de vraag eens naar haar...wat wil jij nou eigenlijk? wat zit jou dwars...
Islandlady
Islandlady jun 13 '09
Ann_ik wat erg. Veel sterte

Helma: Zo herkenbaar. Ben van de week ook weggelopen omdat het te erg werd. Ik kan dan beter gaan smile

Inmiddels zit ik dus in de USA. Gisteren was een dag vol emotie en heb erg veel gehuild. Nu wil ik eigenlijk alleen maar slapen.
Mn lief nog niet gesproken maar ik ben er net smile

Liefs
Pagina's: « Vorige ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki