Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 10 '09
Lekker... ik heb nu al zin in chocola... en een aspirine.
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Slaap lekker allemaal, Angel heel veel succes morgen!
Islandlady
Islandlady jun 11 '09
doe mij een xanaxje smileen overigens al een jaartje of 5 geen last meer van he maandelijkse gedoe... binnenvoering verwijderd. Kan zeggen helemaal goed.
Maar die Xanax heb ik tot vrijdag 2.20 pm nog wel even nodig
maar voel me wel ok en mede dank aan Bart en Marjan

xxx
admin
admin jun 11 '09
Xanax? Paniekaanvallen Bea?
Ik heb ze ook een tijd gehad, goddank niet meer, maar in augustus met het vliegtuig......denk dak maar een of twee exemplaren vraag aan de dokter crazy

Succes Angel!

En een berg chocoladerepen voor alle ladies!

Emuca
Emuca jun 11 '09
HEBBEN! laugh
Eruan
Eruan jun 11 '09
Oeh die ziet er lekker uit! Ik heb altijd zin in Choco...
Zo idd jullie lopen me synchroom zeg! Ik loop synchroom met niemand... wink

Angel dondersveel succes en geluk vandaag! smile

En iedereen succes met dit rotweer. wink

Edit: weet iemand hoe het komen kan dat ik elke morgen met enorme hoofdpijn opsta, wat dan weer met 10 minuten over is? wink
Maryssa
Maryssa jun 11 '09
Ow jaaaaaaaaa chocoladetaart mmmmm! Dat ziet er goed uit!

Het is inderdaad legendarisch %^&* eh rotweer vandaag! Elke dag wakker worden met hoofdpijn is niet fijn Anniek! Is het misschien wat te warm in je slaapkamer of wie weet slaap je wel heel diep of te lang dan kan dat ook.

Hahah Islandlady! De binnenvoering ...zo had ik het nog niet bekeken laughAch ik sla me er wel doorheen met die chocoladetaart van Karin en Ibuprofen.Hoe gaat het nu vandaag met je? Ik hoop dat je je wat rustiger gaat voelen en heel veel sterkte met wat er nog moet worden afgehandeld en geregeld.

Angel ik zit hier te duimen...hoop van harte dat de leraren je een goede beoordeling geven en je later vandaag opgelucht en wel aan de chocoladetaart van Karin kunt beginnen! Zet hem op een bundel good vibes jouw kant op!
Islandlady
Islandlady jun 11 '09
Nee hoor Karin geen paniekaanvallen maar wel even om een beetje rustig te blijven smilebest prettig..

Die Chocolade taart ziet er inderdaad wel erg lekker uit! Mooi gemaakt Karin.

Angel ik duim ook voor je

X
Eruan
Eruan jun 11 '09
Het is inderdaad wel zo fijn om rustig te kunnen blijven islandlady, lekker voor jezelf en voor anderen... wink

Angel heb je al nieuws?

@Maryssa: Te warm is het niet, het is wel aangenaam eigenlijk, niet warm en niet koud... Te lang slapen doe ik denk ik niet. Ik slaap max. 8 uur. wink
Heb je je al volgegeten met lekkere snoepjes en dikke repen choco?

Ik zit nu in een soort van tussenuurtje en ga zo na school naar mijn nichtje toe. Daarna moet ik nog met een groepje van school een opdracht doen. En dan weer lekker slapen, en is het al bijna weekend! smilelaugh
Helma
Helma jun 11 '09
Wij lopen hier thuis alle drie synchroon eeken berg je dan maar! eek
De Jamin in het dorp zal het inmiddels wel weten... wink

Weet je wat zo lekker is? Die repen pure chocola, met meer dan 70% cacao!

Van heel snel opstaan kun je ook hoofdpijn krijgen. Misschien eens proberen om rustig overeind te komen en even een poosje op de rand van het bed blijven zitten. Slaapkamerraam los wil ook nog wel schelen...
En een glas water drinken voor het slapen gaan.
Maryssa
Maryssa jun 11 '09
Ow dat klinkt gezellig naar je nichtje en inderdaad al bijna weekend heerlijk! Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van een psychologenpraktijk waar ik ooit paar maanden terug naar had gesolliciteerd of ik nog interesse heb! Goh dat deed wel goed tis alleen wel voor weinig uur maar 16-20. Volgende week laat ze weten of ik op gesprek mag. Spannend!

Ik hou me braaf in met snoepen anders moeten die extra pondjes er weer af zucht... Nou ja deze week voel ik me toch vaak al een soort van zeekoe laughook al zegt de spiegel dat dat wel meevalt. Vanavond even naar het centrum even gezellig bijkletsen en een lekker wijntje drinken.
Lena
Lena jun 11 '09
zo zie je maar weer maryssa... wink
leuk hoor! en spannend!
Helma
Helma jun 11 '09
Heeey, dat staat je goed Lena, zonder die 10! Of heb je dat al een tijdje... confused
Lena
Lena jun 11 '09
smilenee hoor, ik dacht altijd dat hier meerdere lena,s in de ledenlijst waren maar dat is niet zo,vandaar nu maar zonder 10
Emuca
Emuca jun 11 '09
Het duimen heeft niet geholpen. Alle vakken onvoldoende...
Lena
Lena jun 11 '09
frownik had het je anders gegund angel
admin
admin jun 11 '09
Bah. Wat jammer. frown

En nu? eek
Lena
Lena jun 11 '09
en nu wat ga je doen angel?
Emuca
Emuca jun 11 '09
Eerst de assessments afwachten. Dan pas wordt er gepraat... wat ik nogal stom vind... dus ga ik ze mailen. Kots.. Ik wil echt niet van school.. Echt.. gun me alsjeblieft de kans om te blijven....
Cialara
Cialara jun 11 '09
Balen hoor Angel, wat doen ze dan tijdens die assessments? Kan me daar niet echt iets bij voorstellen...

Ik heb zelf vandaag ook een dip. Ik ben gewoon uit mijn doen door die stomme duim... weten jullie bij benadering hoeveel je doet met een duim? Ik zal een paar simpele voorbeelden geven: een potje openmaken, je BH vastmaken, de knopen van je jas, je vork vasthouden, het eten koken, zware dingen pakken...het is zoooo vermoeiend, bah, ik baal ervan!
Pagina's: « Vorige ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki