Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 10 '09
Ik heb zo'n hoofdpijn... en ik moet nog zoveel doen.... ZUCHT
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Lukt het toch allemaal ondanks de hoofdpijn Angel? Ik hoop het maar, is erg vervelend als je lijf tegenstribbeld.

Hier nog 1 met migraine en kramperig buikje. Is met een week weer over ...grmbl. Vanmorgen begon mn buurman om 7:30 met boor en kluswerkzaamheden zucht...tja daar lig je dan met je migraine. Wel een leuke vacature gevonden bij een jeugdzorginstelling hier in de buurt dus heb er toch nog een sollicitatie uit kunnen sturen vandaag.
Emuca
Emuca jun 10 '09
Het lukt redelijk.. maar de zenuwen voor morgen komen wel weer omhoog. Pfff.. en het huis is een bende...
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Dat is fijn dat het toch lukt. Hoe laat heb je je beoordeling morgen? Is moeilijk inderdaad om die spanningen onder controle te houden maar je kunt het. Misschien wat hulp van boven aanroepen om je te helpen? En dat huis.. heb je niet een grote kast waar je die bende even tijdelijk in kunt onderbrengen? laugh
Emuca
Emuca jun 10 '09
Ik weet nog niet hoelaat, hebben ze niet doorgegeven.. dus ik denk de hele dag. tongue

Ik heb nu zo veel mogelijk in mijn tekenmap gepropt.. haha
Eruan
Eruan jun 10 '09
Maryssa wat leuk zeg! smileIk hoop dat je wordt aangenomen! Ik zal ook voor jou gaan duimen.

Angel, hoe gaat het nu? Succes met je zenuwen nog eventjes onder controle houden. smile

Ik heb vandaag een toets economie gehad, hij was moeilijk maar het ging goed! Ik merk dat ik toetsen enz. steeds meer op gevoel ga doen... winkDus ik hoop dat vandaag mijn gevoel goed was, en dat mijn cijfer misschien wel een keertje een voldoende is. smile
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Wat lief Anniek wat ben je toch een schat. De sluiting van de vacature is 16 juni ben benieuwd. Fijn dat economie toch goed ging ondanks dat het pittig was. Nu afwachten op het cijfer..spannend ik hoop dat de leraar het snel heeft nagekeken!

Islandlady hoe gaat het vandaag met je?

Voor Angel een bemoedigende knuffel, er gaan morgen hier heel veel mensen voor je duimen en heel hard wensen dat je stralend door de beoordelingen heen komt. Lekker relaxen maar vanavond en je gedachten afleiden als het lukt.
Eruan
Eruan jun 10 '09
Oeh, dus dat is dinsdag al! Dan is Sugarlee ook uitgeteld...
Even spannend dus!
Die lerares is altijd erg langzaam en ze heeft 3 5vwo klassen, dus het is denk ik nog wel een weekje wachten...

Ik heb trouwens binnekort een keer sollicitatiegesprek bij een bejaardentehuis, om voedselronddeelster te worden. smileLijkt me een geweldig baantje, gezellig kletsen met de mensen, en ook nog werken en geld verdienen. En er is ook nog meer kans dat ik dan uiteindelijk geneeskunde kan gaan doen. Dus ik hoop dat ik er door kom! smile
Emuca
Emuca jun 10 '09
cool.. ik heb een wierookhouden gekregen met kristallen van mijn ma.. smilehij is echt cool... maar ik voel me prut.
Eruan
Eruan jun 10 '09
Gaaf hee! smileLekker wierrook branden dus.
Maar dat laatste is eventjes niet zo fijn Emmy! Een dikke knuffel voor jou en dat het maar snel beter mag gaan!
Cialara
Cialara jun 10 '09
Deze kreeg ik van mijn lief vandaag wink

admin
admin jun 10 '09
Jorine, hij is leuk!!!! smilesmilesmile
Eruan
Eruan jun 10 '09
Het is echt goede humor! laugh
Kan er nu nog om lachen... tongue
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Wat lief die wierookhouder van je moeder, Angel! Lekker rustgevende lavendelwierook branden of rozenwierook. Zalig is dat. Ik hoop dat het snel morgen is dan ben je snel van die spanningen af want dat is niet fijn voor je.

Dat zou leuk zijn Anniek als je die baan krijgt! is hartstikke leuk om mensen hun eten te geven en een praatje te maken. Dat is heel dankbaar werk. Ik vind geneeskunde ook goed bij je passen. Je bent iemand met compassie en warmte gecombineerd met een goed stel hersens. Dat is een supercombinatie voor een arts. Zou leuk zijn als je erdoor komt!
Heidelroos
Heidelroos jun 10 '09
Origineel bericht van: Helma

De foto's staan tóch nog op mijn site, van de nieuwe kaarsen! Ik word er steeds handiger in...

Dies mooooi..

Heidelroos
Heidelroos jun 10 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Wel een leuke vacature gevonden bij een jeugdzorginstelling hier in de buurt dus heb er toch nog een sollicitatie uit kunnen sturen vandaag.

Kom je bij mij werken dan? wink
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. gezellig!!
Heidelroos
Heidelroos jun 10 '09
Is héérlijk ongesteld geworden...
Zou eigenlijk naar tattooartist gaan, maar als je ongesteld bent, beter niet doen.. doet dan helft meer au.. en doet al beetje au.. huid zweteriger, sneller last van aangebrande reacties enzo wink

Volgende week maar weer..
Liefsssssssssssssssss laugh
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Hahaha Heidel, lijkt me heel leuk ik zou wel willen maar heb die opleiding niet die jij hebt. Ik kan daar werken als secretaresse is ook een zijdeur om misschien op kosten van werkgever opleiding te kunnen volgen als maatschappelijk werker of jeugdhulpverlener smile

Hee let's shake hands pfff ikke ook gezellig ongesteld zucht..geef die chocoladereep en snoeppot eens door Heidel laugh

Wat leuk ga je een nieuwe tattoo laten zetten?
Emuca
Emuca jun 10 '09
Bij mij begint het feest morgen weer... als ik mazzel heb.
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Aha we zijn synchroon aan het raken hier laughOok een snoepje Angel?
Pagina's: « Vorige ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki