Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara jun 9 '09
Gas terugnemen? Boodschap of niet... gewoon even geen andere keus denk ik!
Bedankt!
Eruan
Eruan jun 9 '09
Hea jee Jorine.
Dat is niet zo mooi! Ik hoop dat het nu niet zo'n pijn meer doet, en dat het snel genezen is.
Beterschap met je zere pootje! wink
Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb een pech dag! cry

Heb me vanochtend tijdens het afdrogen gesneden aan een keukenmes (zo'n scherpe uit zo'n machine) in mijn duim dicht tegen mijn hand aan! Het was zo diep dat ik naar de huisarts moest... die heeft er toen gelijk "even" 2 nietjes in gezet confuseddat deed pijn cry

Mijn kleine meisje (net 3 jaar) heeft ook zitten huilen; ze had ook pijn! (het is toch zo'n lieverd!)

Nu kan ik eigenlijk niet zo veel, zit met 1 hand te typen; schiet ook niet op frownwas vouwen? eten klaarmaken?

zucht, hand mag 4 daagjes niet nat worden en doet behoorlijk pijn, kan 'm bijna niet bewegen... gelukkig heb ik nog 2 grote jongens ook, die zullen nu toch echt even moeten bijspringen wink

Auch lijkt me erg pijnlijk sterkte met je vinger!!
admin
admin jun 9 '09
@ Jorine - beterschap!!! Dat kan pijnlijk zijn!!

Ben vanmorgen naar de bedrijfsarts geweest en we gaan vanaf volgende week 2x2 uur beginnen met roosteren. Dat eventueel uitbreiden en over vijf week terug bij de bedrijfsarts.
Mocht niet sneller van haar winkHopelijk heb ik dan de MRI achter de rug en weten we meer.

Donderdagochtend heb ik gesprek met teamleider. Dan drink ik daarna nog koffie op het werk en ga ik ri Jorinda, die een toelatingstest heeft donderdag voor het gymnasium in de Stad.
Cialara
Cialara jun 9 '09
Pfoe, bedankt allemaal hoor! Het gaat alweer een beetje, de eerste schrik is weg. Heb na de nietjes zelf nog wat Reiki gedaan erop, en de pijn werd toen al wat minder. Het is alleen nog een beetje stijf en onhandig.

@ Larapinta; rustig aan beginnen is toch wel fijn denk ik zo... rustig aan dan breekt het lijntje niet zeggen ze wel. Spannend voor Jorinda, die toelatingstest, succes voor haar!
Emuca
Emuca jun 9 '09
Pff... kom ik op school, valt de les uit! Weer 3 uur verspilt! Bah bah bah.. Ik moet nog genoeg doen.
Eruan
Eruan jun 9 '09
Hea Jakkes, dat is balen Emmy...

Heb je vandaag al cijfers terug gehad?

Ik heb vandaag een 6,3 voor een herkansing wiskunde terug gekregen en sta weer voldoende! laughAl een tekort weggewerkt.

Jorine heel fijn dat het al weer iets beter gaat! Gaan de nietjes eigenlijk vanzelf weer weg?
Spud
Spud jun 9 '09
Ik meld me effe, contact houden is beter dan struisvogel gedrag.

Het gaat niet goed en het gaat niet slecht. Ik sta op een splitsing, nu nog even lef verzamelen en vol vertrouwen de duik maken. Geen enkele keuze is goed of fout, niks is voor niks. Of ik kom er met een omweg, of ik kom er met een sluiproute. Maar er komen zal ik zekers. grinDaar heb ik dan wel weer vertrouwen in! wink
Emuca
Emuca jun 9 '09
Nee, pas donderdag. Dus dat is wel balen, nog 2 nachtjes stressen.
Eruan
Eruan jun 9 '09
Geweldig Laraprinta, dat je weer langzaam mag beginnen! Ik hoop dat het erg goed zal gaan, maar doe het wel een beetje rustig aan.

Succes met je dochter! Ik hoop dat ze toegelaten wordt, ik ga ervoor duimen. smile
Toelatingsgesprekken zijn altijd ontzettend spannend, ik heb ook een toelatingsgesprek moeten doen om op mijn school te komen... wink
Spud
Spud jun 9 '09
Jòh studiepunten halers, ik voel met jullie mee!

Wat een stress kan zoiets geven zeg! Heel veel sterkte!

DuimDuimDuimelotje.........
Emuca
Emuca jun 9 '09
Toelating moeten doen.. Ik ken het! Is altijd heel erg zenuwslopend, maar horen dat je toegelaten bent is hemels!
Eruan
Eruan jun 9 '09
Spud Wat een vertrouwen heb je! Respect! Met vertrouwen begint je weg, vertrouwen in je zelf en vertrouwen in de weg die je gaat volgen.
Spud
Spud jun 9 '09
Ik zit zo een beetje te mijmeren... Maf eigenlijk die moment opnames waarbij je 1 enkel moment hebt om alles uit de kast te trekken om te kunnen laten zien wat je waard bent.

Terwijl achter dat moment meestal veel meer hangt wat z'n doorgang vaak niet krijgt. Door zenuwen, stress, tijd, de beoordeler, de beoordeelde. Moment opnames dus die een grote impackt kunnen hebben.
Spud
Spud jun 9 '09
Thanks Ann grin
Eruan
Eruan jun 9 '09
Klopt, dat is ook het nadeel van citotoetsen, gewone toetsen, solicitatiegesprekken enz.
En dan kan er ook nog miscommunicatie zijn.

Maar als je jezelf blijft en je hebt zelfvertrouwen komt het vaak wel goed! smile
Spud
Spud jun 9 '09
Toch vind ik die moment opnames spijtig..
Ik krijg daar het gevoel bij dat je dan zoveel onbenut laat liggen. Er is immers zoveel meer dan een eerste indruk. wink

Gelukkig ben ik geen beoordeler of veroordeler. Ik zou er een maandtaak aan hebben. grin
admin
admin jun 9 '09
Kus op je duim Jorine!

vanavond geen kaarten, heb cursus tarot!
En heb mijn huiswerk niet af.... blushoeps...
Dat word in de hoek met ezelsoren.. laugh
Cialara
Cialara jun 9 '09
Lijkt me heel erg leuk die cursus! Als er hier in de buurt eentje is, ga ik 't ook doen!
admin
admin jun 10 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Geweldig Laraprinta, dat je weer langzaam mag beginnen! Ik hoop dat het erg goed zal gaan, maar doe het wel een beetje rustig aan.

Succes met je dochter! Ik hoop dat ze toegelaten wordt, ik ga ervoor duimen. smile
Toelatingsgesprekken zijn altijd ontzettend spannend, ik heb ook een toelatingsgesprek moeten doen om op mijn school te komen... wink

Dank je wel Ann laughEn ik beloof je dat ik mezelf in de gaten zal houden wink

En ik laat jullie weten wat de test heeft opgeleverd van Jorinda, en of ze kan worden toegelatn tot het 3e jaar. Zo niet, is er geen ramp hoor, maar het zou fijn zijn voor haar!! Spannend dus.
Pagina's: « Vorige ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki