Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 8 '09
Even een flinke dip gehad vanmorgen, onverwacht kwam een heel akelig mens langs. Echter heb enorm veel steun van allemaal lieve collega's en vriendinnen. Ik ben trots op mezelf en weet dat ik niets verkeerd heb gedaan!
Eruan
Eruan jun 8 '09
Spannend hoor Emmy, die cijfers komen vast wel goed joh!

Je kan hier alles kwijt hoor Spud! smile

Ik heb me een koppijn nu zeg, vooral mijn voorhoofd barst uit elkaar, gadverdamme. Heb net wel lekker gesaxoot... smile

Edit: Hè Karin dat is ook vervelend. Goed dat ze weer weg is! smileFijn dat je heel goed bent opgevangen!
Emuca
Emuca jun 8 '09
Pfff.... Ik probeerde net mijn assessment formulier in te vullen. Ik ben zo zenuwachtig! :C Ik wil het halen.
Eruan
Eruan jun 8 '09
Het komt wel goed Emmy! smileNiet stressen gewoon denken het is goed... tongueEn anders vergaat de wereld nog niet. tongue
admin
admin jun 8 '09
Adem in...adem uit....

Komt goed meissie!
Emuca
Emuca jun 8 '09
Maar van school gestuurd worden wel...
Eruan
Eruan jun 8 '09
Ow... Laat maar dan, dan zou ik ook in de stress zitten...
Maar het komt goed, geloof me!
Emuca
Emuca jun 8 '09
Het probleem is... je moet eigenlijk 55 studiepunten hebben.. ik heb er pas 22 O.O'''
Ik heb er veel niet gekregen omdat ik een halve punt tekort kwam... Donderdag heb ik de beoordelingen... daar kan ik 8 punten scoren... en als ik die van volgende week dinsdag haal krijg ik er 4, en daarna nog 4... geloof ik... dus. dan heb ik... 48 punten... dus sowieso een herkansing.. maar niet van school gestuurd... pfff....help...
Eruan
Eruan jun 8 '09
How, jeetje, dat is niet heel positief, maargoed, doe maar lekker rustig aan, je kan op dit moment niet meer doen denk ik... wink

Ik zit ook al in de knoei met school, op dit moment 5 tekorten en mag er maar 2 3 hebben waarvan 2 onvoldoendes...
Edit: Heb wel een reden... tongue
Emuca
Emuca jun 8 '09
Ik ook wel... 2e en 3e periode gingen niet zo goed door thuis. Vooral 2e... waardoor ik weer 4 punten misliep... pfff...
Eruan
Eruan jun 8 '09
Maar kan je dan niet een soort van vrijstelling vragen? Dat ze je matsen?
Emuca
Emuca jun 8 '09
Ik heb toen wel een softe beoordeling gehad... bij sommige docenten.. maar 2 daarvan gaven me toch een onvoldoende... echt dom...
admin
admin jun 8 '09
AoD, ik zal voor je duimen!
Ik weet hoe de situatie is op die school. Eerste jaar is alles-of-niets. Sucses, he. Energie zal je ondersteunen.
Eruan
Eruan jun 8 '09
Oef... Dat is best wel hard, maargoed ook wel logisch dat ze de besten willen.
Angel ik ga voor je duimen! smile
admin
admin jun 8 '09
Hier nog een duimerd!
Maryssa
Maryssa jun 8 '09
Heel veel succes Angel, ik duim mee smile
Eruan
Eruan jun 9 '09
Goedemorgen!

Zo ik heb weer een tussenuur, ik moet eigenlijk werken voor economie, maar kan geen zin vinden... Gelukkig is de hoofdpijn van gisteren weer weggetrokken!

Hoe is het met de zenuwen nu Emmy? smile
Cialara
Cialara jun 9 '09
Ik heb een pech dag! cry

Heb me vanochtend tijdens het afdrogen gesneden aan een keukenmes (zo'n scherpe uit zo'n machine) in mijn duim dicht tegen mijn hand aan! Het was zo diep dat ik naar de huisarts moest... die heeft er toen gelijk "even" 2 nietjes in gezet confuseddat deed pijn cry

Mijn kleine meisje (net 3 jaar) heeft ook zitten huilen; ze had ook pijn! (het is toch zo'n lieverd!)

Nu kan ik eigenlijk niet zo veel, zit met 1 hand te typen; schiet ook niet op frownwas vouwen? eten klaarmaken?

zucht, hand mag 4 daagjes niet nat worden en doet behoorlijk pijn, kan 'm bijna niet bewegen... gelukkig heb ik nog 2 grote jongens ook, die zullen nu toch echt even moeten bijspringen wink
admin
admin jun 9 '09
Oei, wat een pech Jorine. En pijnlijk.
Wat is de achterliggende boodschap van dit ongelukje? Even gas terugnemen?
Beterschap!
Pagina's: « Vorige ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki