Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 7 '09
Gelukkig stond er heel weinig wind, dus ik werd niet van de brug afgeslingerd. Maar toch voelde mijn kleding alsof ik in de rivier was gevallen hoor.
Eruan
Eruan jun 7 '09
Hoihoi!

Wat een weer is het zeg! wink
Het is hier nu net weer een beetje droog, maar wat een regen net.

Jeetje heidel, dan schrik je wel een beetje, misschien goedbedoelt, maar goed dat je laat weten dat het niet de bedoeling is! smile

Ik heb een fijn dagje gehad, en heb gehoort dat het paard voorweeën krijgt! smileNog eventjes nog dus, max. 2 weken denk ik... tongue
admin
admin jun 7 '09
Heb een heel zwaar werk achter de rug! spiritueel werk, grote inzet dat van me werd verlangt , misschien was het een test.
Ik kan er niet veel over vertellen, het zal wel een beetje vaag klinken voor jullie,
ik ben blij dat ik terug hier THUIS ben!
Heb veel geleerd over het engelmens zijn van mezelf,
Ik ben de Bron enorm dankbaar!

(en nu rust!....)
Emuca
Emuca jun 7 '09
Klinkt zwaar... smile

Ik heb lekker een spiritueelwerk vrij weekendje gehad eigenlijk. Daar ben ik meestal door de weeks mee bezig eigenlijk. smileTenminste... dat is al weken zo. tongue
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Mooi Bellefleur maar wel zwaar. Rust maar uit nu.
Goed zo Angel. Ook voor jou even rust.

We smelten niet van regen maar die kou is niet echt fijn...
Helma
Helma jun 7 '09
Heidelroos, ik ken dat, mijn jongste dochter had ook iets gejat, en ze kwam huilend thuis omdat ze zich geen raad wist! Het is per kind verschillend hoe dit op te lossen, maar inderdaad is het slim om er niet te zwaar aan te tillen.

De foto's staan tóch nog op mijn site, van de nieuwe kaarsen! Ik word er steeds handiger in...
admin
admin jun 7 '09
Mooie kaarsen Helma, met die diagonalen.
Heel leuk bedacht! hoe kom je erop??? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Ik vind het echt hele mooie kaarsen!
Emuca
Emuca jun 7 '09
Ze zijn zo mooi! Had ik maar geld...
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Voor ik terug ga naar Sint Maarten als ik in NL ben kom ik kaarsen bij je ophalen! Mag dat???? Ze zijn prachtig

Liefs
Helma
Helma jun 8 '09
Ja, natuurlijk mag dat, Islandlady! laugh
Leuk, je bent van harte welkom!

@ Hans: ik kreeg weer een tas kaarsvet van mijn schoonzus, en mijn broertje zei toen: waarom zet je ze niet eens schuin tijdens het stollingsproces? Dus dat heb ik geprobeerd en voila, toen werd het zo!

Dank jullie wel!
admin
admin jun 8 '09
Ik was gisteren te moe om 's avonds achter het lappie te kruipen, ik zal vanavond kijken Helma!

Ach gossie zo'n menneke Heidel, hoort er allemaal bij, hier ook een kind met losse vingertjes, we zijn samen terug gegaan en verder geen woorden over vuil gemaakt. Is ook nooit meer gebeurd. Hoort ook een beetje bij het opgroeien, ik gapte vroeger ook wel eens. Tot het moment dat je in de gaten krijgt dat het niet zo hoort blush

Weer keislecht geslapen maar dat mag de pret niet drukken, weer een lekker drukke dag voor de boeg, Tony krijgt vandaag zijn testen op de nieuwe school en ik mag ook nog tot 5 uur werken,pfff... laugh
Helma
Helma jun 8 '09
Een spannend en vol dagje dan meis! Blijf bij jezelf, en rustig ademhalen tussendoor!

Dikke knuf van Helma.
(Heerlijk, ik ga je gewoon weer zien over twee weken!)
Helma
Helma jun 8 '09
(gatver, ik moet mijn haar nog, mijn tanden poetsen en make-up, en over drie kwartier de deur uit! Ik zit net zo lekker....)
Emuca
Emuca jun 8 '09
Goedemorgen iedereen.... *gaapt*...phoe.. is de nacht nu al voorbij?
Eruan
Eruan jun 8 '09
hoihoi! smile

Die kaarsen ga ik zo eens even bekijken... tongue

Ik heb ook een slechte nacht gehad, had ook rare dromen, over uitgevallen stroom enz.

Heb je het nog gered helma?

Ik zit alweer op school, meteen een tussenuur, en heb er straks nog een... Heerlijk zo na het weekend lekker rustig aan doen!
Emuca
Emuca jun 8 '09
Ik heb ook gedroomd...

Hmmm krentenbollen zijn lekker. Net braaf boodschappen gedaan. smile
Maryssa
Maryssa jun 8 '09
@ Helma: De kaarsen zijn prachtig, Helma! Goede tip van je broer.

@ Ann_ik: Ow heerlijk tussenuren om rustig de week te starten dat klinkt wel relaxed. Fijn dat je dan even achter de computer kunt kruipen

@ Angel: Klinkt goed die krentenbol haha ben je lekker een dagje vrij vandaag of moet je nog naar school?

Ik heb ook niet zo goed geslapen. Rare dromen gehad en werd beetje in de war wakker. Voel me niet bruisend beetje lui en hangerig, zeurderige buikpijn. Straks toch maar eens afwas doen en de was
Emuca
Emuca jun 8 '09
Ja, lekker een dagje vrij ter voorbereiding van de beoordelingen. smile
Eruan
Eruan jun 8 '09
Hea balen maryssa! Lekker rustig aandoen vandaag... smile

Oeh krentenbollen zijn zo megalekker, en dan met dikke boter erop! smileEn hazelnoten er doorheen gemixt... ghehe, droom...
Fijn angel! smile

Helma: Wat zijn de kaarsen toch ontzettend mooi geworden, ook mooie foto's heb je gemaakt! smile

Ik zit nu in mijn tweede tussenuur van vandaag, heb weinig zin om wat te gaan doen...
Pagina's: « Vorige ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki