Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 7 '09
Nee geen deurwaarders, dat kan mamma niet betalen.
Wellicht hebben ze ook meer tijd nodig, maar dat kunnen ze dan laten weten denk ik maar.
Ach laat ook maar, ik schrijf er veel te veel over, aan de ene kant heb ik zoiets van, so what ik moet ook mijn ei kwijt aan de andere kant, het staat wel allemaal openbaar, krijg ik dat straks niet op mijn bordje geserveert.
Mijn %^$# gevoel is weg Helma, gelukkig wel.

Hoe zijn je kaarsen gelukt?
Eruan
Eruan jun 7 '09
Goeiemorgen!

Laraprinta: Wat ontzettend knap dat je nog wel werkt! Je hoort vaak genoeg dat mensen er gewoon aan onder door gaan. Echt respect! laugh

Karin: Wat ontzettend @#$ Naja! Wat een lef hebben zij zeg! Heel veel succes en sterkte!

Helma: zijn je kaarsen wat geworden?

Ik voel me vandaag wel goed! smileHeb al wel een beetje ruzie thuis gehad, omdat ik niet zo goed in plannen ben, heb nogal een warhoofd. Vanmiddag ga ik mee met een jury om bij een wedstrijd te schrijven, daar heb ik wel zin in, lekker paardjes kijken. smile
Gisteren was er trouwens iets heel grappigs gebeurt/bijzonder. Een meisje die normaal niet heel praats is, was ook op stal, zij komt elke week. Nu waren we samen op stal, en begon ze ineens te vertellen dat ze haar overleden hond gezien heeft. We hadden het er even over, en toen zei ze dat ze het zo ontzettend fijn vond om er een keer over te praten met iemand die het niet gek vond. Thuis kon ze het niet kwijt, en ik vond het zo bijzonder dat ze zo ineens erover begon terwijl we elkaar niet eens echt heel goed kennen... winkDus dat wou ik even kwijt hier... wink
Helma
Helma jun 7 '09
Karin, ik snap het wel hoor. Logisch dat je er over schrijft: zou ik ook doen! En als ze besluiten om hierdoor met je de discussie aan te gaan, dan is er misschien een opening voor communicatie! smile

De kaarsen zijn mooi geworden, al is het yin yang principe niet echt gelukt: het laatste wit heb ik te snel op het zwarte gegooid en nu is het zwarte samen met wit grijs geworden. Ik heb expres deze keer rood vermeden want dat had ik al zoveel. Ik hoop de foto's vandaag nog op mijn website te zetten!

Liefs, Helma.
admin
admin jun 7 '09
Goedemiddag smile

Vandaag heb ik wel weer wat pijn in mijn rug, maar ik zet door en ga straks rommelen in huis. Er zijn wat dingen die ik even opgeruimd/veranderd wil hebben. Rust in je huis is Rust in je hoofd en daar ga ik vandaag eens wat mee doen.

Lieve groet Marjan en een fijne zondagmiddag/avond voor jullie allemaal.
Helma
Helma jun 7 '09
De foto's zijn wel gemaakt, maar mijn dochter is door haar vriendje meegesleurd, dus ze kan me niet helpen de foto's op de pc te zetten. Komende week zal het wel lukken denk ik.

Sandra was verdrietig dat ze 'weer alleen opgescheept zat met mij' vanmiddag, en met dat ze het zei zei ze gelijk sorry mam.

Dus om haar op te vrolijken zei ik in een gekke bui: weet je wat, jullie gaan straks mee naar de chinees! Dus zometeen lekker smikkelen!

Fijne avond, knufs,

Helma.
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Hi hi Helma... lekker zeg een oerhollandse Chinees smile
De foto's komen vast wel goed maar ben wel benieuwd hoor!

Ik voel me vandaag zo blij! Echt blij constant een glimlach... misschien ben ik wel manisch cool
Helma
Helma jun 7 '09
Hahahah, lol! Had het daar toevallig vanmiddag nog over met de oudste: ze vond me druk en chaotisch. Ik vroeg: vind je me manisch? Ze zei: nou een beetje wel! laugh

Als je echt manisch bent, geef je bakken geld uit, doe je levensgevaarlijke dingen, ben je continue druk aan het praten en zo impulsief dat het niet bij te benen is.
admin
admin jun 7 '09
Snap ik best van je dochter hoor Helma, zegt die van mij ook wel eens. Het is ook veel leuker om met een vriendin te lellebellen dan met je ouwe moer opgescheept zitten soms smile
Toen ze wat kleiner was vroeg ze eens: Mam kan ik geen oudere zus krijgen?..... eek

Jammer dat de was zich heeft gemengd alhoewel grijs ook een hele mooie kleur kan zijn.

Ha ha Ann, manisch? Wees jij maar lekker happy hoor!
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
hahaha... nou bakken geld... oemph tickets is niet echt goedkoop maar weloverwogen gekocht en niet in een impuls... pff. niet manisch dus hihi.

A gosh Karin... een oudere zus dat is ook schattig. Die twee apen van mij willen een zusje...heb ik mazzel dat mijn baarmoeder eruit is hahahahaha...

Was gemengd? Oeps...

Maar Marjan: Ik zit nu eindelijk met mn voeten in een bak water... heerlijk!
Emuca
Emuca jun 7 '09
Pfff... hoeveel water kan je op je hoofd krijgen tijdens een regenbui? Ik zeg: veel.
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Pfff... hoeveel water kan je op je hoofd krijgen tijdens een regenbui? Ik zeg: veel.

Zeker weten heeeeeeeeeeel veeeeel!
Moet je met een groep op de cruise ship pier lopen. Zien dat het gaat regenen en met zijn allen binnen 2 minuten tot op het bot kleddernat zijn hahahahaha...... Alleen hier gaat daarna de zon gelijk weer schijnen.
En jij hebt het waarschijnlijk nog koud... arme schat!
Emuca
Emuca jun 7 '09
Ik heb maar snel even gedoucht. Tja.. Ik moest mijn vriendinnetje naar de trein brengen. Op de fiets de rijnbrug over. Bah
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Aaaah Angel, die Rijnbrug is niet fijn, ook nog in de regen en daarna dan die trappen op bij station Arnhem pfffff dat is een workout! Ik hoop dat je het gezellig hebt gehad met je vriendin.
Heidelroos
Heidelroos jun 7 '09
Origineel bericht van: Maryssa
De bloemen zijn fijn net als de koelkast vol gezonde dingetjes. Maar jee wat is het koud! Hebben jullie het ook zo koud? Brrrr.

Dat had ik wel twee dagen achtereen..
Nu voel ik me weer wat meer opgewarmd..

We gaan zometeen naar een bedevaartplaats in een dorp..
Zoonlief had een noveenkaars gejat en ik heb hem een week de kans gegeven de waarheid te vertellen.. Helaas heb ik de gave om te zien wanneer mensen liegen.. en mijn zeun dacht me te kunnen verleiden met de woorden: 'kijk eens mam, heb ik voor jou, een kadooootje'

Heb daarnet een zinvol gesprekje gehad hij van zijn spaarcentjes alsnog die kaars gaan betalen.. dus we zijn zometeen op weg, zodra het fototoestel volgeladen is.. en de browniecakejes uit de oven..

Zijn eerste jatpartijtje.. ik heb het hem vergeven met een lach in mijn moederhart.. smilePubers.. twaalf en vijftien.. héél binnenkort 13 en 16..
Ik herinner me nog als gisteren de geboorte van mijn twee spruite-guiten..

*liefde*
Emuca
Emuca jun 7 '09
Haha, het was een andere rijnbrug. Die bij Rhenen. Kesteren is korter naar Dordt, dus dachten we: dan breng ik haar naar Kesteren. Toen besloot de wolk boven onze hoofd zijn water te laten.
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Hahahaha ach ja Rijnbruggen zijn er op verschillende plaatsen grinIk dacht gelijk aan Arnhem hihi.
Emuca
Emuca jun 7 '09
smileToch zat je in de buurt hoor. tongue
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Ach ja tis ook Gelderland hè grin
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Heidelroos: Wat heb je dit super opgelost zeg. Volgens mij is dat de enige manier! Wat gaat dat hard die kinderen.Achter me spreekt dat nu engels, nederland en Sint Maarten Engels
maden ja als de dag van gisteren die kleine wuppies.

Die bruggen.... maar dat water is het ergste smile
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Ha Heidel! Ja ik had het inderdaad ook 2 dagen steenkoud! Nu weer aardig op kamertemperatuur wink

Die arme arme zoon van jou! grinValt hij steeds door de mand als hij liegt! Wel goed dat jullie het zo oplossen.

Ow yeah browniecakejes!! Heidel, Ik kom er aan!

Liefs
Pagina's: « Vorige ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki