Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 5 '09
Beterschap Denzel en Jorine!
Eruan
Eruan jun 6 '09
Jeetje Laraprinta! Dat klinkt niet erg fijn. Hoe gaat het nu met je me/cvs? Mij hebben ze een half jaar geleden ook verteld dat ik waarschijnlijk cvs heb. Dit bleek uiteindelijk niet zo te zijn en aan mijn schildklier te liggen. Als we er zelf niet goed bij waren geweest had ik nu bij een psycholoog gelopen. Heel veel sterkte in ieder geval! smile

Karin wat leuk! Gefeliciteerd laughlaughOntzettend mooie poes is het trouwens!

Denzil: Hahaha, nou als het het uiteindelijk maar waard was. Voel je je al beter?

Jorine: Zou goed kunnen dat het komt door het bloed geven, je bent dan toch weer best veel bloed kwijt. Beterschap in ieder geval en ik hoop dat je je snel weer goed voelt! smile

Ik voel me vandaag wel goed, op wat keelpijn na, het is ook zo koud 's nachts... ghehe. Ik heb gisteren lekker met korting geshopt en een hele fijne broek gekocht met een leuk hempje erbij. Soms is het zo fijn om er ook achter te komen dat je meer geld hebt dan je dacht en jezelf even wat te kopen... tongue
Richie Richard
Richie Richard jun 6 '09
Ik voel me al beter.. Maar ik zit nu net weer lustig te kijken naar nog een doos van die Zoenen.. (Was een actie, 1 euro per doos. Ik kon het gewoon niet laten..)
Islandlady
Islandlady jun 6 '09
Denzil en Jorine: Beterschap

Larapinta: Gaat het vandaag al ietsiepietsie beter??

Karin: Wat leuk en wat een mooie beestjes zeg! Prachtig.

Ann_ik: lekker he zo shoppen en dan nog geld overhouden smile

En ik:
Tja.. nou gisteren dan eindelijk het convenant getekend. Raar hoor dat wel. Nog even wat gedronken samen op een terras en toen boodschappen doen en naar huis. Tja leven gaat gewoon door.
's avonds met de jongens naar de bioscoop gegaan.
Had een missed call en tada: Ik heb een baan als ik terug kom uit nederland! Een zeer goed betaalde baan!!!

En ik heb gisteravond ticket geboekt naar Boston! Ga dus naar vrienden van me! Mijn lief zal daar ook heenkomen!

Jippie!

Vandaag mag ik een dag in Marigot (hoofdstadje Franse kant) zitten om shoppers van een incentive group wegwijs te maken. Levert weer extra US$ smile.

Gemengde gevoelens maar blijheid heeft toch wel de overhand.

Liefs en knuffel
Cialara
Cialara jun 6 '09
Bedankt voor de beterschap, was alleen niet echt ziek hoor! Ik heb bloed gegeven en denk dat ik daardoor erg vermoeid was...

En wat een mooie poezen Karin! Ik ben zelf niet helemaal weg hoor van poezen, maar deze zien er prachtig uit!
Ook fijn voor Helma dat de poes het nog even vol gaat houden hier op aard!

Ik kan me ook heel goed voorstellen hoe jij je voelt Bea, niet dat ik het heb meegemaakt, maar iets beëindigen op deze manier is inderdaad raar! En dan lekker met je jongens nog even naar de Bios, dat is dan toch wel even lekker denk ik. Veel plezier in je nieuwe baan! Wanneer kom jij naar NL dan?

Goh, Anniek, lekker is dat hè, even voor jezelf shoppen! Vind ik soms ook heerlijk... maar ja, eerst de 3 kids en manlief en dan pas ik is het vaak. Gelukkig heb ik afgelopen week ook een paar leuke shirtjes gekocht, voelt inderdaad altijd weer lekker!

Nou, ik krijg het druk van't weekend, morgen word de oudste 12, dus groot feest! Moet nog wel even 2 taarten bakken, dus ben vandaag wel even bezig. Hoop dat het morgen mooi weer is, kunnen we lekker in de tuin zitten!

Groetjes allemaal!
Maryssa
Maryssa jun 6 '09
@ Karin: Wat zijn ze mooi jouw katten smelt smelt. Siamezen zijn prachtig ze zien er heerlijk zacht en aaibaar uit op de foto.

@ Bea: Snap wel dat het raar voelt dat het convenant nu getekend is. Het gaat dan ineens heel snel ook al wil je het graag maar voelt toch raar dan. Heel goed dat je met je zoons lekker even eruit bent gegaan even de zinnen verzetten. Wat super voor je die nieuwe baan! Yeah! Goed gedaan hoor! Het is fijn als je weer terug komt dat dat op je wacht en je lief zien bij vrienden... Dat is fijn. Klinkt als een goede tijd die er voor je aan komt. Lekker!

Ik voel me wel goed vandaag heb aardig geslapen en ben lekker bezig in huis. Net krantje gelezen met mooie muziek van Edith Piaf op de achtergrond mmmmm. Straks afwas en boodschappen doen. En mn hele huis vol bloemen zetten YEAH! Fijne dag iedereen!
Islandlady
Islandlady jun 6 '09
26 juni landen we op Schiphol om op 6 augustus weer te vertrekken.
Vrijdag a.s. vlieg ik naar Boston... voor het laatst geweest in 1993 smile. Best lang geleden hihi...

Die baan dat was wel weer apart. Die man (kennen we al vanuit Berlijn) schrijft me van de week dat hij komende week een heel groot project kan gaan tekenen. Dus ik zeg... joh als je baantje voor me hebt... .en zo is het gekomen! Nu heeft hij gisteren hier al een contract getekend. Allemaal op 5 juni!!!!!!! Mijn voorstel kwa salaris, auto van de zaak, ziektekosten verzekering is allemaal aangenomen cool.

Het is gewoon goed zo. Juiste beslissing op de juiste tijd genomen.

Ohh hele huis vol bloemen! Heerlijk.... beetje kostbaar hier.. voor 1 tulp betaal je al US$ 4,00 crazy

Knuffel
Islandlady
Islandlady jun 6 '09
Origineel bericht van: Eniroj

Nou, ik krijg het druk van't weekend, morgen word de oudste 12, dus groot feest! Moet nog wel even 2 taarten bakken, dus ben vandaag wel even bezig. Hoop dat het morgen mooi weer is, kunnen we lekker in de tuin zitten!

Groetjes allemaal!

Oh Jorine, alvast van harte gefeliciteerd met jullie oudste! En dan gaat het hard smile. Succes met taarten bakken smile
Helma
Helma jun 6 '09
......

tussendoor moeten de kaarsen een poosje hard worden...
Ik probeer Yin en Yang, zwart en wit, en de pakken schuin zetten tijdens het hard laten worden... moet echt wel geduld hebben! En het leukste komt morgen: als ik ze uit ga pakken laugh
Het is altijd verrassend, soms valt het mee, soms valt het tegen...
Cialara
Cialara jun 6 '09
Nou ik ben benieuwd naar je kaarsen Helma! Vind ze al zo mooi die je op internet hebt staan!

En Bea, toeval bestaat niet hè! Het komt je gewoon toe denk ik wink
Wat ga jij trouwens lang naar NL dan, anderhalve maand... is dat voor jou dan vakantie? Lang hoor, heerlijk lijkt me dat! Maar ja, wel alle familie en bekenden bezoeken zeker...?
admin
admin jun 6 '09
Raar gevoel hé Bea, je sluit toch een bepaalde periode af, iets waarvan je vroeger dacht dat dat nooit voorbij zou gaan. Ik vond dat in ieder geval een heel vreemd gevoel.
Geweldig dat je al een baan hebt! Dast heb je goed geregeld en zal je enorm veel zekerheid geven!

Wauw hele huis vol bloemen daar wordt je pas vrolijk van!

Van hart gefeliciteerd Jorine met je oudste! Dat wordt dan middelbare school na de vakantie, het eerste jaar merk je weinig en het tweede jaar heb je ineens een *groot* kind, heel raar. Ik weet nog hoe dat met de oudste ging, hij had een botje in zijn voet gebroken en vroeg mij even te helpen met douchen, nietsvermoedend knalde ik de deur open...stond daar ineens een echte vent in zijn blote bips..ha ha, ik heb de deur dichtgegooid en gezegd dat hij maar zijn been buiten de douche moest steken en dat ik naderhand wel zou dweilen. we hebben er samen vaak om gelachen.
Het vriendinnetje van mijn dochter wordt morgen ook twaalf, leuk!

Ben benieuwd naar je kaarsen Helma!
Helma
Helma jun 6 '09
De Canon 40D van Marjon's vriendje staat hier nog en ik zal morgen meteen foto's maken, als ik ze behandeld heb met kaarsenlak... ik wil ze daarna ook meteen op de website zetten. Ik heb trouwens de foto's op de site veranderd, want de kleuren kwam helemaal niet goed uit, en nu wel.

Ik ben bijna klaar met het kaarsevet... en dan maar wachten he! Ik zal de bende hier in de kamer maar eens opruimen: of er een bom is ontploft.

Fijne avond allen!
Maryssa
Maryssa jun 6 '09
De bloemen zijn fijn net als de koelkast vol gezonde dingetjes. Maar jee wat is het koud! Hebben jullie het ook zo koud? Brrrr.

Lijkt me heel leuk om zelf kaarsen te maken maar ook best moeilijk. Ik hoop dat ze mooi lukken Helma!
admin
admin jun 6 '09
Vet k*t, krijg totaal geen reactie op mijn eerst email met de vraag of ik nu mijn vakantiecentjes terugkrijg en bij een tweede email blijk ik geblokkeerd te zijn. Wat een *&^%$ streek! Zo ga je niet met mensen om al heb je nog zoveel onenigheid, ben raaaaaazend!

Geen picknick voor mij dus Helma, sorry maar ik sta niet voor mezelf in en wil voor de anderen de sfeer niet verpesten.
Maryssa
Maryssa jun 6 '09
Ai Karin.. wat ontzettend kl*te. GROM! Dat is inderdaad niet zoals je met mensen omgaat! Je staat hardstikke in je recht verdorie. Heb je nog iets van een betaalbewijs of iets dergelijks? Je kunt er altijd nog een deurwaarder opzetten (is wel duur) of ... er mee dreigen. Dat schrikt wel af. Ik weet niet hoe hoog het bedrag is waar het om gaat maar je zou informatie in kunnen winnen bij de rechtswinkel / juridisch loket. Grrrr onrecht... kan ik niet uitstaan. Sterkte Karin.
Richie Richard
Richie Richard jun 6 '09
Pfoe, ik voel me blij en opgelucht, maar daarbij verdrietig en.. schuldig..

Ik weet waardoor het komt ^^. Spelletje.. Echt PRACHTIG verhaal..
Een verhaal-game Ever17.. Zo'n goed verhaal.. Zo erg rakend, en de deuntjes ook..
http://www.youtube.com/watch?v=zkvQte7JWpw&fmt=18
Dat is 'Karma' een van de belangrijkste deuntjes van het spel.. Zo mooi..
Islandlady
Islandlady jun 6 '09
@ Jorine: Nee toeval bestaat niet inderdaad en vooral omdat het allemaal op 5 juni gebeurd: Opening van de 8ste poortactivering "true love to the core" plaats in Peru- Bolivia. (www.nvisible.com).
Komt me ook gewoon toe denk ik smile.

@ Karin: Inderdaad afsluiten van een periode die je niet had gedacht dat die zou komen. Is goed zo rust keert weer. Heerlijk.

Wat een rotstreek meid! En dat heeft zich vriendinnen genoemt. Het is al eens eerder gezegd geloof ik maar als je het overgemaakt hebt kun je dat terughalen. Deurwaarder is ook nog een optie....

Liefs en knuffel

B
admin
admin jun 6 '09
@ Ann ik - Jeetje Laraprinta! Dat klinkt niet erg fijn. Hoe gaat het nu met je me/cvs? Mij hebben ze een half jaar geleden ook verteld dat ik waarschijnlijk cvs heb. Dit bleek uiteindelijk niet zo te zijn en aan mijn schildklier te liggen. Als we er zelf niet goed bij waren geweest had ik nu bij een psycholoog gelopen. Heel veel sterkte in ieder geval!

Hey Ann, ik kom wel een aardig eind met mijn acceptatie hoor. Ik heb een afspraak gemaakt in lelystad, daar wordt een behandelplan opgesteld, om te proberen wat meer procentjes te pakken. Ik ben vaak moe, na inspanning ben ik uitgeput, maar ik werk nog wel. Alleen lichamelijke klachten tergen me momenteel en beperken me. Maar ik sla me er wel doorheen! Ik kom bij het centrum bij een internist, krijg een belastbaarheidsscan en fysio. Daarna hoor ik wat de bedoelingen zullen zijn. Ik rust veel en moet rekening houden met activiteiten. Lief dat je erop reageerde ... blush

@ Island-baby - Larapinta: Gaat het vandaag al ietsiepietsie beter??

Hey Bea, vandaag gaat het zijn gangetje. Mijn rug gaat wel steeds beter heb ik het idee smilethnxxx

Iedereen een knuffel die het nodig heeft!!
Lieve groetjes Marjan
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Zo!! Heb lekker zitten lezen op het forum maar ga nu dan ECHT slapen!
Allemaal een fijne zondag en tot later smile

Liefs
B
Helma
Helma jun 7 '09
Karin, dat is echt, echt jammer. Wat ontzettend flauw dat ze niet reageren. Ik had dit echt niet verwacht. En wat raar! Dat noemt zich dan een organisatie van een reis! Echt absurd.
Geeft niks hoor, meis, ik snap het helemaal. Ik ga dan waarschijnlijk ook niet, maar ik wil niet dat jij daar mee zit! Het is ook wel een hoop gedoe voor een halve dag.
Ik hoop dat je @#$%^^+@#$%^-gevoel wat wegebt vandaag en dat je toch nog een redelijke dag zult hebben!

Veel liefs van Helma.
Pagina's: « Vorige ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki