Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 4 '09
Was er geen kip bij met de naam Dodo? smile
Emuca
Emuca jun 4 '09
In het echt ben ik niet sadistisch nee.. ik heb daar een veel te week hartje voor.. tongue

Nee, wel lama..
Spud
Spud jun 4 '09
Nee, jòh hans dat was een fantastische loopvogel. wink

Angel of Death, je heb me inspiratie gegeven voor m'n kippies, met je fruit (ken je de echte kiwi?)
Aardappel is het onderwerp smileallereerst m'n nick, dan cartoffel en patat maakt het af. Want daar ben ik aan verslaafd. laugh
Emuca
Emuca jun 4 '09
Ha! Het helpt hoor, thema's nemen. Ik heb al een dierenthema gehad en fruit dan... en kiwi's zijn lekker. smile
Spud
Spud jun 4 '09
En ik weet niet of ik dit grapje kan maken maar loop er eigenlijk al mee sinds gisteren dat jullie soft voor de kids name zouden zijn..

Erna... Ligt er wel bovenop toch? Excusses voor alle Erna's hier. Niet jij maar je ouders worden er op aan gekeken. wink
Emuca
Emuca jun 4 '09
Maar dat worden ze ook als je een naam als butterfly hebt...
Richie Richard
Richie Richard jun 4 '09
Pfoe, kom net van werk af. Was wel leuk dit keer ^^.
Druk, maar wel goed kunnen praten met mijn collega's. Daarna nog wat zoetwaar gekocht! ^^

Waardoor ik nu buikpijn heb xD
Spud
Spud jun 4 '09
Thanks voor jullie reacties, maar moet toch even weg.
Uiteindelijk moet je jezelf toch redden. Da's waar ik voor gekozen heb. smileDankjewel!
Helma
Helma jun 4 '09
Kippen, dodo's en kiwi's zijn allen vogels, dus zo gek is het ook weer niet...

Cheetah is weer mee naar huis! Ik plak hier even het mailtje dat ik mijn familie stuurde, want ik ga naar bedje, ben bekaf:

Cheetah de kat is weer mee naar huis.
Vorige week dinsdag leek het gezwel in haar kop en bek erg groot, omdat er ook een fikse ontsteking bij zat. Nu is de ontsteking weg, en het gezwel lijkt daardoor ook minder groot, volgens Nanne. We hebben nog voor een week antibiotica meegekregen, en ze doet het er goed op. Nanne legde de keus bij ons neer: de kat ziet er weer goed uit, en ze is ook veel beter in haar doen. Ze speelt weer buiten, ze wast zich en ze heeft belangstelling tot vervelends toe voor ons. Het gezwel zal nooit weg gaan en wel gaan groeien, en dat kan heel langzaam gaan maar ook snel. Ze kan dus nog een paar weken mee maar ook een paar maanden. We hebben gekozen om nog een poosje van haar aanwezigheid te genieten! Ze is enorm verwend de afgelopen week (roze zalm, en blikvoer van de dierenarts), maar vanavond stond er geen voer in de keuken en at ze stiekem van haar gewone, harde brokjes, dus dat kan ze best, als ze maar honger heeft. Ze drinkt ook goed en gaat ook op de kattenbak, en dat zijn goeie tekenen. Zodra we merken dat het toch weer achteruit gaat, en Cheetah pijn gaat lijden, dan is het afgelopen.

Ik sta nog steeds versteld van het verschil in kosten bij de dierenarts Nunspeet en bij Nanne. Het consult vandaag was gratis, de pilletjes slechts vier euro! Als je in Nunspeet alleen over de drempel heen stapt ben je al meer dan dertig euro kwijt.

Nou ja, een kat... maar voor ons wel een lid van ons gezin. Net voor de scheiding kwam ze bij ons, negen jaar geleden, en ze heeft alle ups en downs van deze jaren meebeleefd (hahahaha): als de meiden huilen, om wat dan ook, dan komt ze altijd gelijk naar je toe om je te troosten en dat was afgelopen week ook het geval.

Goed, weer een anekdote uit huize Randweg, maar wel heel wezenlijke dingen in ons leventje.

Mensen, alweer een goed weekend gewenst en bedankt voor het meelezen!

Groet, Helma.
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
Wat fijn dat ze mee mocht naar huis en zich weer ietsje beter voelt! Die Nanne is goud waard! Is volgens mij echt iemand die begaan is met dieren en er niet bakken vol geld aan hoeft te verdienen. Ik wens dat jullie nog een hele mooie tijd samen met Cheetah hebben. Uit je verhalen en wat ik zag op de foto is het echt een schatje.

Liefs
admin
admin jun 5 '09
Er zijn echt nog wel betrokken dierenartsen goddank.
Mijn katten waren begin dit jaar ziek, een of ander verkoudheidsvirus en ik zag de bui al hangen, hoe vaker ik ging hoe goedkoper het werd, ha ha de dierenarts begon zich schuldig te voelen denk ik. In ieder geval ben ik enorm blij dat hij mij gematst heeft toen.

Geweldig nieuws Helma! Fijn dat jullie haar nog even hebben rondhuppelen.
gast
gast jun 5 '09
Hé Helma, dat is goed om te horen smile
Verwen haar maar flink.
Eruan
Eruan jun 5 '09
Goed nieuws helma! smileWat fijn dat die dierenarts gewoon voor de dieren dierenarts is!

Angel wat goed dat je het hebt uitgepraat! Geweldig dat hij toch een stukje van je boek gelzen had.

Is het alweer goed Denzil?
Richie Richard
Richie Richard jun 5 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Goed nieuws helma! smileWat fijn dat die dierenarts gewoon voor de dieren dierenarts is!

Angel wat goed dat je het hebt uitgepraat! Geweldig dat hij toch een stukje van je boek gelzen had.

Is het alweer goed Denzil?

Jawel.. Alleen toen was ik weer zo dom om weer te eten.. >.<
Duss ik had tot 4 uur gesnoept en buikpijn.. Was het wel waard xD

Hmm, ik klink nu net als een klein kind xD
Islandlady
Islandlady jun 5 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Jawel, het meeste is wel uitgepraat ja. Gelukkig. smile

Super Angel... ook dat hij een stuk van het boek heeft gelezen!

Helma Goed nieuws zeg!

Liefs
Bea
admin
admin jun 5 '09
Ik voel me vandaag ... moe frown
Er gebeurt gewoon zoveel om me heen in mijn gezin, je hebt wel eens van die periodes! Maar we slaan ons overal doorheen en alles komt uiteindelijk wel goed.
Maar als je beperkt bent met me/cvs komen de klappen iets harder aan. Ach, wat ik al zei, [gebrabbel dus nu, want ik herhaal nu alweer] we slaan ons overal doorheen!

Liefs
Marjan
Islandlady
Islandlady jun 5 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ik voel me vandaag ... moe frown
Er gebeurt gewoon zoveel om me heen in mijn gezin, je hebt wel eens van die periodes! Maar we slaan ons overal doorheen en alles komt uiteindelijk wel goed.
Maar als je beperkt bent met me/cvs komen de klappen iets harder aan. Ach, wat ik al zei, [gebrabbel dus nu, want ik herhaal nu alweer] we slaan ons overal doorheen!

Liefs
Marjan

Sterkte he lieverd met al dat gedoe....

Knuffel
Richie Richard
Richie Richard jun 5 '09
Ik voel me een beetje ziekjes, geen idee waarom. Maar waar ik ook ben.. ik ruik een zure geur van kots.. Maar dat heb ik niet gedaan.. Ik heb ook geen zin om te werken, iets wat ik over 3 kwartier wel moet..

Echt raar, normaal kan ik mezelf echt vol stampen met eten zonder dat ik er misselijk van word ofzo, maar nu.. Ach..
Cialara
Cialara jun 5 '09
Ik voel me ook niet helemaal lekker... ik gloei een beetje, vanochtend tijdens het sporten was ik niet vooruit te branden, ben heel erg moe... maar ik heb gisteren bloed gegeven, misschien dat het daaraan ligt...
admin
admin jun 5 '09
Mijn prinsesje is zwanger!!!!

Hier is ze nog klein, net vier maanden.

Hier ook met vier maanden.

En dit is de pappa!! Een Balinees (lang haar dus)

En hier liggen ze knus samen.
Pagina's: « Vorige ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki