Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma jun 3 '09
Wat een fantastisch nieuws, Karin! Zie, jullie gevecht is niet voor niks geweest! Soms hebben kids van die leeftijd het zo nodig om iets positiefs mee te maken, en dat zijn dit soort gebeurtenissen echt heel fijn: wat zullen jullie straks een heerlijke zomervakantie hebben! Ben echt heel blij voor je.
admin
admin jun 4 '09
Nou echt wel, werd wakker met een big smile!
Die zomervakantie kan niet meer stuk, kon die toch al niet, heb van mijn paps en mams een reisje naar Kreta gekregen met de kids.
Helemaal all-inclusive dus dat is enorm verwennen megaluxe voor mij. Twee weken niet koken, niet wassen, niet stofzuigen..whaaa!!
Mijn moeder zei,"ik zie je liever nu genieten, als ik dood ben zie ik dat niet meer". Ben ik niet helemaal met haar eens.. laughmaar ik snap wat ze bedoelt.
Fatna
Fatna jun 4 '09
wow wat super van je ouders

geniet ervan met de kids
Emuca
Emuca jun 4 '09
Shit ;c Ik ben de mamapoes kwijt... ze loopt ergens buiten rond terwijl de babypoesjes honger hebben... en ik moet eigenlijk boodschappen doen...
Beschermengel
Beschermengel jun 4 '09

Ze is misschien even haar pootjes aan het strekken ...ze komt wel terug hoor! of je bedoelt dat de deur dan dicht is en ze kan er niet in als je boodschappen gaat doen?
Emuca
Emuca jun 4 '09
Ze is al bijna 3 uur weg... En hoe hard ik ook roep, ze is niet in de buurt...

En ja, de deur naar de kittens is dan dicht, omdat we ook een grote kater hebben en ik weet niet hoe hij op de kleintjes zal reageren. Ik heb net wel boodschappen gedaan, maar toen ik thuis kwam was er nog steeds geen spoor.
Ik vind het zielig voor de kleintjes... die roepen om mama en hebben vast wel honger...
Beschermengel
Beschermengel jun 4 '09

O jee.....en de deur open laten zodat mama poes haar kindjes kan horen...als ze ze hoort moet ze toch wel komen!
Emuca
Emuca jun 4 '09
Jeej... ze is terug. Kindjes blij. Emmy blij. En Phoebe blij. (Dat is de mamapoes)
Beschermengel
Beschermengel jun 4 '09

Jippieeeee hoera! grin
Lena
Lena jun 4 '09
karin wat heerlijk voor je... smile
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
@ Karin: Wat een lieverds die ouders van jou om jou en kids een vakantie aan te bieden! Ow dat wordt echt heel erg genieten yeah!

@ Angel: Pfiew gelukkig dat moederpoes weer thuis is. Dat was wel even schrikken. Ow lees ik nou dat je het manuscript hebt ingestuurd? Spannend! Nu afwachten..en dan signeersessie, boekenbal,verfilming wink
Spud
Spud jun 4 '09
Kennen jullie dat? Dat je bij het lezen van berichten van mensen waar je het gezicht niet ineens kent, ineens overspoelt raakt en heel erg geraakt en emotioneel wordt bij wat ze vertellen?

Gisteren las ik op een ander forum waar ik kom dat iemand kanker heeft en bestraald moet worden. Hoewel deze persoon altijd de positieve kant van alles probeerd te zien was ze bang en zag het even allemaal niet meer zitten. Heel begrijpelijk want de afgelopen tijd heeft ze wel meer voor de kiezen gekregen.

Doorgaans ben ik wel begaan met mensen, maar dit kwam dus echt verschrikkelijk binnen, ik was helemaal van slag. Kon niks meer zeggen, was aan het huilen en voelde me intens gespannen. Terwijl ik deze persoon eigenlijk helemaal niet of nauwelijks ken.

Heb ik nu een te groot inlevingsvermogen of ben ik internet gevoelig? Ik weet het niet maar dat ik er iets mee moet doen weet ik wel. Al is het maar dat ik de pijn en verdriet niet mee ga dragen.

Kennen of herkennen jullie dit?

Hier heb ik eigenlijk ook wel een beetje maar op een andere manier. Ik voel hier heel veel herkenning en zie jullie de dingen verwoorden die ik voel maar zelf niet op schrift kan zetten. Dan denk ik "ja, zo bedoeld ik dat!" grinMaar omdat nu achter elke posting te plaatsen die ik lees vind ik ook zowat. wink
Ik lees jullie dus wel, maar weet niet altijd goed te reageren. wink
Emuca
Emuca jun 4 '09
Oh ja hoor. Ik voel ook via internet, zelfs op het forum. Zo komen de 'extreem vrolijke dagen' en 'depri' dagen best wel vaak voor hier. Want de een trekt de rest stiekem mee. smile
Spud
Spud jun 4 '09
Oh, Angel of Death, dan zal ik maken dat ik wegkom. grinNa gisteren zit ik niet zo opperbest in m'n velletje en ik wil jullie absoluut niet meetrekken.

Fijn te horen dat anderen het dus ook ervaren, want ik dacht dat ik mezelf een beetje gek aan het maken was.
Spud
Spud jun 4 '09
Hoe is het trouwens afgelopen met je kunstwerk waar een "luchtje" aan zat? Riekt die nog steeds?
Emuca
Emuca jun 4 '09
Mijn werkplek op school ruikt nu heel erg naar kaneel.. en op mijn kamer ligt pindakaaskunst... tongue
Spud
Spud jun 4 '09
Geweldig! Hoe kom je erop! grin
Ik heb weleens een kunstwerk gezien van allemaal gebitproteses. De eigenares was het zo zat geweest steeds maar weer problemen met haar gebit, dat ze ze op een gegeven moment maar op het doek verwerkt heeft. Waren mooie kunstwerken. Ook een beetje spooky maar het deed je toch wel wat.
Helma
Helma jun 4 '09
Zit ik me daar moeilijk te doen! Ik probeer op relatiegeschenken.nl iets leuks te bedenken om klanten te geven bij hun eerste bestelling: bakken met geld kan ik daar aan uitgeven. Maar ik laat het los, want ik ga eind van de week gewoon naar de wereldwinkel e.e.a. inslaan. Dan maar geen logo erop! Het goede doel is ook wat waard.

Vanavond 2100 uur naar de DA. Ik hoop zo dat het alsnog te opereren valt bij de kat. We gaan het meemaken. Anders wordt het een gat graven in de schemer vanavond.
Emuca
Emuca jun 4 '09
De wereldwinkel is cool.. ik heb een klantenkaart tongue

Ik hoop dat het goedkomt Helma!
admin
admin jun 4 '09
De wereldwinkel is een prima idee, Helma. En past ook bij je webwinkel en achterliggend concept.

Sterkte vanavond bij de dierenarts. Ik hoop ook voor je dat de kat nog geholpen kan en mag worden.
Pagina's: « Vorige ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki