Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 3 '09
Haha, maar dat houdt me niet terug hur!
Helma
Helma jun 3 '09
Ja hoor! heb net mijn email van het werk gecheckt en ik voelde al nattigheid: de verhuizing van ons regiokantoor naar het hoofdkantoor (het achterlijke babylon van Philadelphia) zal volgende week vrijdag plaatsvinden: de dag dat ik helemaal alleen ben! Als ze het flikken om me hierin niet te ondersteunen door niet aanwezig te zijn (ons admin. team kent nu 8 medewerkers) dan ga ik protesteren. Ik weet dat ik dit soort grapjes niet alleen kan: telefoon aannemen en het verhuisbedrijf instrueren, de ICT-groep wegwijs maken, de post verwerken, en dan ook nog om 1230 uur vrij zijn: dit gaat hem niet worden! Ik zal eerst vandaag eens alle afspraken uit de agenda's schrappen voor die dag...

Gisteren zouden we naar de dierenarts met onze kat, ware het niet dat de dierenarts zelf naar het ziekenhuis moest met zijn vrouw. Nu kunnen we donderdagavond terecht. De kat doet het op zich goed, al is duidelijk de dikke bult rechts op haar kop te zien. We zijn om 2100 uur aan de beurt: moet ik dan nadien in het donker die kat gaan begraven? Om van tevoren al een gat te graven is ook zo raar... confused
admin
admin jun 3 '09
Misschien gebeurd er vandaag nog niets? Of zijn er al afspraken gemaakt wat er gaat gebeuren?
Arm beessie..
Dikke knuf voor jou Helma!
Helma
Helma jun 3 '09
Nee, vandaag niet, maar morgen moet we er naar toe. Ik hoop dat ze het zolang nog volhoudt... de medicijnen, die gemalen in haar voer zit, laat ze staan... maar ze gaat wel naar buiten, om vogeltjes te kijken enzo...
Eruan
Eruan jun 3 '09
Hola buenos dias!

¿Cómo estáis?

Lekker Angel, kan je heerlijk alles op je eigen manier doen! smile

Goed gedaan Islandlady! Hopen dat alles nu snel achter de rug is.

Jeetje helma, wat een drukte allemaal! Arme kat... Wel fijn dat ze nog naar buiten gaat, dat betekent dat ze in ieder geval nog wel wil lopen.
Sterkte met alles!
gast
gast jun 3 '09
hallo lieve allemaal. Het is iedere keer zo gek, als ik hier een dag ben (in Nederland) heb ik het gevoel of ik niet weg geweest ben. Andersom trouwens ook, haha. Het is toch wel fijn om hier weer even te zijn. Ben wel een beetje van de luie, beetje jetleg nog.
Kan hier helaas niet zo vaak langs komen als ik zou willen. Probeer het wel een klein beetje bij te houden maar zal niet zo veel posten.
Groetjes van mij uit het zonnige Katwijk.
Beschermengel
Beschermengel jun 3 '09
Welkom in Nederland Gast smile

Vandaag gezellig bij mijn zussen op visite geweest, eens in de maand gaan we naar elkaar toe...gezellig kletsen over wat we mee gemaakt hebben. Sinds ons Vader en Moeder er niet meer zijn, zien we elkaar wel minder ...... frown

En daarnet bloemetjes gekocht voor in de tuin.....dus ik ga ze er nu inzetten smileal met al een leuke dag!

admin
admin jun 3 '09
Lekker freubelen in de tuin, daar wordt je vrolijk van!

Yes mijn week kan niet meer stuk, Tony is na lang vechten eindelijk aangenomen op de school van zijn keuze!!!!
En hij had gisteren ook nog zijn eerste 9 in zijn schoolcarriëre (groep coolvoor zijn spreekbeurt over autisme, ben meeeeegatrots!

*tralalala* laugh
admin
admin jun 3 '09
huh? een smiley? Ik heb echt de 8 ingetoetst dacht ik.
Is wel een coole!
Emuca
Emuca jun 3 '09
8 ) zonder spatie geeft coolsmile

Ik heb mijn manuscript verstuurd! laugh
admin
admin jun 3 '09
Ow..

Ja ik las het! Keigoed en spannend ook denk ik..
Emuca
Emuca jun 3 '09
Spannend zeker! smilehet is eindelijk af! Nu echt hopen dat het er doorheen komt.
Islandlady
Islandlady jun 3 '09
Ohh Angel. Spannend!!! Zal voor je duimen maar vrees dat het gewoon gaat lukken.

Knuff
Emuca
Emuca jun 3 '09
Ik hoop het echt heel erg. Bedankt voor jullie lieve woordjes. smile
Eruan
Eruan jun 3 '09
Haah Gast, wat fijn dat je je meteen weer thuisvoelt! smile

Beschermengel: Is het gelukt met de plantjes? smileHelemaal opgeruimd van binnen ook weer? (Heb ik altijd wanneer ik aan het werk ben)

Karin: Wat een positief nieuws zeg! Gefeliciteerd! Weer een zorg minder of niet? wink

Angel echt super van je! smileEcht ik ga enorm hopen dat het er door komt. Maar voor mij is je boek geslaagd... tongue

Ik heb vandaag echt weer een fijne dag gehad, het was lekker weer hier, en op school ging het wel goed. We konden rustig aan doen met alles.
Thuis ben ik meteen wiskunde gaan maken, een echte zeldzaamheid bij mij, maar ik snap het maarzo. Morgen moet ik namelijk een herkansing doen. Dus dat gaat hoop ik goedkomen! laugh
Emuca
Emuca jun 3 '09
Ik vind het vandaag maar snertweer... En mijn moeder zit in portugal! Niet eerlijk!

Ik hoop dat het uitkomt... zou leuk zijn voor iedereen, vooral voor de proeflezers... smile
Eruan
Eruan jun 3 '09
Maar nog het meest leuk voor jou! laugh

Regent het bij jullie dan? Bij ons is het in ieder geval droog. En nu is het zelfs zonnig.
Oeh dan ben je vast wel een beetje jaloers... tongueDan zou ik ook wel balen.
Emuca
Emuca jun 3 '09
Hier is het maar grijs en grauw. Al de hele dag.

Oh jee... er komt al inspiratie voor nog meer schrijfwerk!
Heidelroos
Heidelroos jun 3 '09
Origineel bericht van: Karin
Lekker freubelen in de tuin, daar wordt je vrolijk van!

Yes mijn week kan niet meer stuk, Tony is na lang vechten eindelijk aangenomen op de school van zijn keuze!!!!
En hij had gisteren ook nog zijn eerste 9 in zijn schoolcarriëre (groep coolvoor zijn spreekbeurt over autisme, ben meeeeegatrots!

*tralalala* laugh

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!
Goed man!!
Heidelroos
Heidelroos jun 3 '09
Origineel bericht van: gast
hallo lieve allemaal. Het is iedere keer zo gek, als ik hier een dag ben (in Nederland) heb ik het gevoel of ik niet weg geweest ben. Andersom trouwens ook, haha. Het is toch wel fijn om hier weer even te zijn. Ben wel een beetje van de luie, beetje jetleg nog.
Kan hier helaas niet zo vaak langs komen als ik zou willen. Probeer het wel een klein beetje bij te houden maar zal niet zo veel posten.
Groetjes van mij uit het zonnige Katwijk.

Heeeeee meissieeeeeeeeeeeeeeeeee...
Helemaal gelijk, geniet lekker van je tijd hier..
Merudi komt wel weer wink

Geniet!!
Pagina's: « Vorige ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki