@ Karin: Jammer dat ze zo zijn..... case closed here
je mag me altijd pb sturen als je wilt gillen hoor
. Ja vingertje duurt wel even maar gelukkig is de pijn weg.
@ Denzil: Nou ik zou ook trots zijn als je dat zo uit kan rekenen en zo bewust bezig bent! En als ik het zo lees zijn wij hier allemaal trots op je!!!!
@ Ilse: Ik sluit me aan bij Hemelwandelaar en meisje heel veel kracht en liefde voor morgen (straks)
Kippetje die Drumstick heet "lekker" hoor
Voor diegene die een lekker dag hadden TOP!
Mijn dag was raar! En da's niet zo gek natuurlijk.
Na het naar school brengen van mijn oudste vent lekker zitten kletsen met mn zus en Marjan....
Moest nog steeds erg lachen.
Daarna lekker ontbijt met een vriend en weer lekker kletsen.
tja en toen naar school voor de jongste... gesprek met het hoofd, samen met mijn future ex-husband natuurlijk.
Het gaat niet goed met hem op school en dat heeft niet alleen met de situatie te maken. Van het begin van het school jaar gaat het al niet goed. De juf en hij kunnen het totaal niet vinden. Huiswerk vindt hij stom en hij maakt het ook echt niet! Hij wil het liefste nooit meer naar school.
Hoofd van de school zei dat (wij willen dat hij groep 7 over doet) een combinatie klas een oplossing kan zijn. Vooral omdat er 2 nieuwe leerkrachten komen, een belgische en een nederlandse!! En andere optie is andere school. Vanavond proberen te praten met hem maar nada niets nopes niente... niet combi klas. Niks groep 7 over doen en niets andere school. IK GA NOOIT MEER NAAR SCHOOL! Tja dan kun je doorgaan maar dat schiet ook niet op. Morgen maar weer even school inseinen en kijken wat ze nog kunnen bereiken. Moet je zeggen dat het profiel van Leeuw met ascendant Stier wel goed overeenkomt met hoe zijn karakter is pffff.... nou ja wordt vervolgd.
O ja en dan nog het tekenen van het echtscheidingsconvenant. Hilarisch natuurlijk allemaal weer. Zegt mn nog-man vanavond ik heb onze counseler gevraagd of hij inderdaad even naar de jurdische taal wil kijken maar verder ziet het er goed uit wat je gisteren in elkaar gedraaid hebt whoehaaaaaaahhaaaa!!!! Wist ik toch... hij heeft zelfs enkele krankzinnige aanvullingen die hij zelf bedacht had weggelaten ....
Ben nog trotser op mijzelf! Donderdag a.s. is nu de afspraak!
En dan..............
Nog maar 3 weken tot we vliegen naar NL!
Liefs