Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 2 '09
Vandaag was een leuke maar ook vermoeiende dag, heb de hele dag gewerkt, gelukkig hadden mijn twee collegaatjes de chagrijnige mensen en ik de gezellige babbelkousen. Wel bijna 400 telefoontjes afgehandeld. Daarna kids halen van de bso, eten koken, kids weer ophalen bij vriendjes en nu ben ik net thuis.
Totaal loss..morgen lekker vrij dus dat word weer administratie bijwerken (die blijft echt veeeel te lang liggen) en kaartjes leggen want vanavond heb ik echt de energie niet meer.
Emuca
Emuca jun 2 '09
Nee, het zat er al de hele dag een beetje... Maarja... trekt wel weer weg...

Note to myself: gebruik geen geurolie meer in je kamer...
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Haha Harry is ook gaaf!

Ai Angel dat is eventjes weer wat minder! Komt het door al die geuren? wink

Wow Denzil jij bent er echt druk mee met al dat onderhoud, van je scooter en je pc. Wel goed bezig, dat scheelt ook nog weer met energie verbruik geloof ik... smile

Klopt, dat kan jaarlijks tot ruim 3% energie verbruik mindering zorgen! Daarbij, als het stoffig is, is er een hogere warmte ontwikkeling, door deze warmte gaan de metalen uit zetten, waardoor de computer fouten gaat maken. Hier door word je pc traag.
admin
admin jun 2 '09
*loopt verwilderd haar laptop te stoffen*
Eruan
Eruan jun 2 '09
Hahah Karin goed bezig!

Maar 3% Is best wel erg veel, dat is in ieder geval de moeite wel waard!

Vroeg naar bed Karin en Emmy! smile

Fijne vrije dag morgen. laugh
Maryssa
Maryssa jun 2 '09
Wat heerlijk die diertjes met die supernamen hahaha! Drumstick; ik vind het echt geweldig bedacht!

Och jee dan, moet ik ook de laptop gaan afstoffen...ik ben toch al zo'n amazing huisvrouw hihi...NOT

Ik voel me goed vandaag. Heb vannacht heerlijk geslapen sinds lange tijd omdat die ronddolende, klierende entiteit is weggehaald door een lieverd van het forum hier! Yeah woeiiii! Verder heerlijk wat geshopt bij Hennes & Maurits, op terrasje gezeten met mn vriend en nu heel tevreden op de bank mmmmmmmm.
Spud
Spud jun 2 '09
Origineel bericht van: Ann_ik

Spud Leuk dat jullie lekker bezig zijn met een kippenhok bouwen. Wij hadden een hok met een bovenverdieping, en beneden een ren met een buitenstukje... Hoeveel kippies krijgen jullie?

Ook weer het overwegen waard! Thanks! Die kipjes komen volgend jaar pas en ik denk 3. Maar dat hangt helemaal van het hok af, ik vind iets al vrij snel te klein als ik de uren tel dat ze erin moeten zitten.:/ Ietwat te groot inbeeldingsvermogen denk ik. wink

Hahaha, Drumstick is wel erg leuk! grinDoet me denken aan 2 hangbuikzwijntjes, GFT en Unox. grin
Emuca
Emuca jun 2 '09
Ik geef mijn beesten graag vreemde namen. wink
Maryssa
Maryssa jun 2 '09
Dat wordt nog wat als je ooit kindjes krijgt wink
Emuca
Emuca jun 2 '09
Dan zal ik niet zo sadistisch zijn hoor... tongue
Maryssa
Maryssa jun 2 '09
Hahhaha ik vind het leuk en niet sadistisch hoor, het getuigt van een creatieve geest smile
Begrip
Begrip jun 2 '09
ik voel me vooral schuldig en boos op mezelf, tis nu al twee maand geleden dat ik zo gelogen heb op het politiebureau met mijn vriendin omdat w eneit wouden zeggen dat we waren weg gelopen, een ppftt, morgen ist die rechtzaak, kzie het dus echt nie zitten, k kga der letterlijk ana kapot van spijtgevoeloens, kan mezelf al zo moeilijk vergeven, mag ik nog een keer ltterlijk gaan zeggen wat ik heb gedaan
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 2 '09
Origineel bericht van: Ilse
ik voel me vooral schuldig en boos op mezelf,

Je hebt een reden toen gehad om te kiezen voor wat je hebt gedaan. Nu vind je dat dat niet correct was. Dat is nu.

Aan schuldemotie heb je niet. Boos zijn op jezelf ook niet. Waar je wat aan hebt is leren van wat je gekozen hebt. Zodat je het een volgende keer anders doet en trots op jezelf kunt zijn. Dan kies je voor geluk.
Emuca
Emuca jun 2 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hahhaha ik vind het leuk en niet sadistisch hoor, het getuigt van een creatieve geest smile

Haha, dankje. Ik wil mijn kinderen in ieder geval een niet heel vaak voorkomende naam geven. smile
Maryssa
Maryssa jun 2 '09
Dat is wel zo leuk inderdaad. Bij mij zaten er destijds 4 jongens in de klas die allemaal Mark heetten. Nou probeer je dan als kind nog maar uniek te voelen wink
Islandlady
Islandlady jun 3 '09
@ Karin: Jammer dat ze zo zijn..... case closed here smileje mag me altijd pb sturen als je wilt gillen hoor smile. Ja vingertje duurt wel even maar gelukkig is de pijn weg.

@ Denzil: Nou ik zou ook trots zijn als je dat zo uit kan rekenen en zo bewust bezig bent! En als ik het zo lees zijn wij hier allemaal trots op je!!!!

@ Ilse: Ik sluit me aan bij Hemelwandelaar en meisje heel veel kracht en liefde voor morgen (straks)

Kippetje die Drumstick heet "lekker" hoor smile

Voor diegene die een lekker dag hadden TOP!

Mijn dag was raar! En da's niet zo gek natuurlijk.
Na het naar school brengen van mijn oudste vent lekker zitten kletsen met mn zus en Marjan....
Moest nog steeds erg lachen.
Daarna lekker ontbijt met een vriend en weer lekker kletsen.

tja en toen naar school voor de jongste... gesprek met het hoofd, samen met mijn future ex-husband natuurlijk.
Het gaat niet goed met hem op school en dat heeft niet alleen met de situatie te maken. Van het begin van het school jaar gaat het al niet goed. De juf en hij kunnen het totaal niet vinden. Huiswerk vindt hij stom en hij maakt het ook echt niet! Hij wil het liefste nooit meer naar school.
Hoofd van de school zei dat (wij willen dat hij groep 7 over doet) een combinatie klas een oplossing kan zijn. Vooral omdat er 2 nieuwe leerkrachten komen, een belgische en een nederlandse!! En andere optie is andere school. Vanavond proberen te praten met hem maar nada niets nopes niente... niet combi klas. Niks groep 7 over doen en niets andere school. IK GA NOOIT MEER NAAR SCHOOL! Tja dan kun je doorgaan maar dat schiet ook niet op. Morgen maar weer even school inseinen en kijken wat ze nog kunnen bereiken. Moet je zeggen dat het profiel van Leeuw met ascendant Stier wel goed overeenkomt met hoe zijn karakter is pffff.... nou ja wordt vervolgd.

O ja en dan nog het tekenen van het echtscheidingsconvenant. Hilarisch natuurlijk allemaal weer. Zegt mn nog-man vanavond ik heb onze counseler gevraagd of hij inderdaad even naar de jurdische taal wil kijken maar verder ziet het er goed uit wat je gisteren in elkaar gedraaid hebt whoehaaaaaaahhaaaa!!!! Wist ik toch... hij heeft zelfs enkele krankzinnige aanvullingen die hij zelf bedacht had weggelaten ....

Ben nog trotser op mijzelf! Donderdag a.s. is nu de afspraak!

En dan..............
Nog maar 3 weken tot we vliegen naar NL!

Liefs
Emuca
Emuca jun 3 '09
Vanaf vandaag een week het huishouden onder mijn hoede... joehoeee
admin
admin jun 3 '09
Weer een bericht van mijn ouders gehad, pa kan ook zo leuk schrijven! Ze hebben stukken met de auto maar alles wordt geregeld gelukkig.

Heerlijk Bea! Ik vond het ook zo moeilijk een convenant in elkaar te puzzelen en dan hopen dat de andere partij acoord gaat.

Lekker Angel, hele week de afstandsbediening en in je blote kont door het huis lopen.. laugh

Ilse, heeeel veel sterkte vandaag, ieder mens doet stomme dingen, hoe die er daarna mee omgaat zegt meer als de daad op zich. (vind ik persoonlijk).

Gast, geniet van je dagen in Nederland!

Vandaag lekker vrij, hoop regelen qua administratie, vriendjes en vriendinnetjes van de kinderen over de vloer vanmiddag en hopelijk kan ik nog met mijn snoet even in de zon vanmiddag.
Emuca
Emuca jun 3 '09
Mijn zusje is er nog wel hoor.. Haha
admin
admin jun 3 '09
Oeps...LOL
Pagina's: « Vorige ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki