Goedenmiddag lieve mensen, zie dat ik lekker achterloop
@ Ann_ik: Dank je lieve meid. Ik word steeds sterker en ik laat me niet gekmaken. Afspraak is niet doorgegaan en ik heb me daar niet door van de wijs laten brengen. Supersterk gevoel geeft dat! Ben ondanks dat erg vrolijk en voel me helemaal blij!
Saxo????Leuk. Heb zelf een alt-sax maar jaren niet meer gespeeld.
@ Karin: Nog iets gehoord van de dames Engeland?
7 katten en dan in de rui... moet er niet aan denken hellup maar ze zijn wel lief.... vingertje weer helemaal ok?
@ Angel OD: Oh wat een poepies. Meid niet leuk allemaal. Heb je nog geschreven??
@ Denzil: Lieve schat ik herken het zeker wel. Ben ook ooit jong geweest en ouders zijn nu eenmaal niet altijd super lieve ouders
. Na wat ik allemaal gelezen heb denk ik dat je het best goed doet. Probeer niet boos te worden (makkelijker gezegd dan gedaan). En je wijst ze op dingen waar ze zelf niet aan gedacht hebben en dat kan natuurlijk wel eens verkeerd vallen.
@ Hemelwandelaar: Welcome back en doe het rustig aan.
@ Jorine en Gast: Leuk strand in NL al die blote mensen en jij met een jas aan en bibberend van de kou hihi.... Zou wel gaaf zijn als jullie elkaar onverwacht tegenkomen...
Tja en ik.. zoals al geschreven bij Ann_ik. Future ex-husband to be ging beetje gek doen gisteravond nadat onze counselor een concept convenant had gestuurd. Heb het even aangepast en heb me rot zitten lachen. Echt waar. Ben ook helemaal vrolijk dus!
Ga zo lekker ontbijten met een vriend.
Liefs