Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Ik ben weer een beetje pissig >.>
Echt mijn ouders.. Wat moet ik met ze aan..

Ik moest nog eten, mijn pc was aan het downloaden, dus ik legde er netjes een briefje neer, dat ze het aan moesten laten. Ik ging naar de mcdonalds, ik kom terug. Hebben ze gewoon de stekkers er uit getrokken! Weet je hoe slecht dat is voor je PC?! En dit doen ze vaker, hoe groot ik het ook schrijf, ze luisteren verdomme niet.
En omdat ik s'avonds nog wel eens het gewoonte heb om om 4 uur achter de pc te kruipen, werden ze het 'zat'. (Serieus, ik zie het probleem dus echt niet..) Wouden ze mijn deur er uit slopen.. Me vader met een hamer, haalde de .. spijkerachtige dingen uit de scharnieren.. Ikke vloeken, en er zelf weer terug in slaan. (Moet er heel dom uitgezien hebben.)
Als of ze niet klaar waren met zeiken gingen ze verder. Ik was vandaag een half uurtje wezen toeren en ik had de schuurdeur niet opslot gedaan. Ik kan me nog bij inzien dat ik het beter op slot kon doen, maar om er dan zo'n groot probleem van te maken?!
Dan een uurtje later, ik heb constant muziek op, mijn eigen mixje. Constant even hard en plots komt me ma aan zeiken dat mijn muziek zachter moet. Ik doe het voor de helft zachter, het was nog amper hoorbaar als je de deur dicht deed en als nog moest het verdomme zachter! Echt waar gaat het over.. En ik weigerde het dus zachter te doen, omdat ik het nu al moeilijk kon volgen omdat het zacht stond. Gaat ze verdomme meteen dreigen om de jeugdzorg te bellen en de politie er bij te halen..

Echt, met zulke momenten, ben ik gewoon in staat om ze neer te knallen.. Dit gebeurt echt dagelijks en ook meerdere keren per dag. Snappen jullie nu waarom ik vrij snel aangebrand ben?
Helma
Helma jun 1 '09
Lieve Denzil, ik zou ze niet neerknallen, want dan weet je zeker dat je een abonnement krijgt bij jeugdzorg! tongue
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
ik zit al aan een abonnement met een half jarig contract >.>
Helma
Helma jun 1 '09
Heb je enig idee waar die drift bij jezelf vandaan komt? Zijn er dingen die niet lukken? Probeer het gevoel wat je hebt als ze je aanspreken eens onder woorden te brengen, misschien kunnen we je helpen.
Emuca
Emuca jun 1 '09
Pff... het is blijkbaar nationale Emmy-afzeik avond... gezellig..
admin
admin jun 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Pff... het is blijkbaar nationale Emmy-afzeik avond... gezellig..

*kusje* van me!
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
@ Denzil: Soms zijn ouders moeilijk te begrijpen maar dit geldt ook voor jouw ouders naar jou toe. Iemand in de pubertijd denkt op een andere manier dan volwassenen. Dat is nu éenmaal zo je hersenen zijn zich aan het ontwikkelen en leggen andere accenten. Gevolg is dat er misverstanden en conflicten ontstaan.Ga de discussie aan als je vindt dat iets niet redelijk is maar zorg ervoor dat je dat doet op rustige toon en goed onderbouwd. Agressie en stemverheffing sluit alle deuren tot communicatie. Sterkte en ga het gesprek eens met haar aan als je je goed voelt en leg uit waarom je doet wat je doet. Kennis van gedrag is een voorwaarde voor begrip.

@ Angel: Aaaah, dat is niet leuk. Wat is er gebeurd?

Knuffel voor jullie allebei
Emuca
Emuca jun 1 '09
Ach, heb bij thuiskomst eerst weer een niet-fijne mail van pa (heb een soort van woordwisseling gehad), krijg mijn ma over me heen bij het eten en daarna commentaar over andere dingen door andere.... urg..
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
Hè bah dat is inderdaad niet leuk. Misschien jezelf even wat leuks gunnen? Spelen met de poesjes en je liefje bellen?
Emuca
Emuca jun 1 '09
Ik heb net nog met de poesjes gespeeld... was wel leuk, maar hun oogjes zijn nog dicht...

Ik ga zo denk ik schrijven... dat lucht zo op...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 1 '09
Ik log eindelijk weer eens in. Ik vraag me af of ik alles genoeg heb verwerkt om weer hier te zijn.
Islandlady
Islandlady jun 1 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Ah! Helma ik weet wie je bedoelt..! Mattrach?
http://www.youtube.com/watch?v=wam-oMub8EU&fmt=18

Wat is dit gaaf zeg!
Kan me voorstellen dat je uit je plaat gaat Helma!!
Mijn oudste is het nu ook aan het luisteren!
Lena
Lena jun 1 '09
die vraag kan alleen jij beantwoorden wink
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Wishfull thinking van Mattrach is ook erg goed tongue

Ja ik ben schuldig, ik ben een fan van Mattrach ^^ Een franse joch ^^ Met zijn eigen bandje tongueHij is redelijk bekend.
Cialara
Cialara jun 1 '09
Ik ben vandaag in Katwijk naar het strand geweest... en heb Gast niet gezien hoor...
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Oke helma! Geef de link vanaf nu ( 22:49) 3 minuten om in te laden, daarna kan je het downloaden hier:

kh-dreams.net//MattRach - Canon Rock Final.mp3
gast
gast jun 1 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik ben vandaag in Katwijk naar het strand geweest... en heb Gast niet gezien hoor...

Haha, ik ben er ook geweest en heb jou ws niet gezien. Wel heeeeel veeeeel andere mensen wink
Waar heb jij gezeten?
Cialara
Cialara jun 1 '09
Bij strandtent Zon en Zee, (schuin voor hotel Noordzee in het centrum) hokje 15...
Was inderdaad heeeeeeel druk, nog nooit zoveel fietsen op de boulevard gezien.
Was het net zo lekker als in de carieb?
Helma
Helma jun 2 '09
Super, dank je wel voor de moeite Denzil! Het downloaden is nog niet gelukt, ik vraag straks mijn dochter om te helpen! Helemaal top!
admin
admin jun 2 '09
Quote:
Ik moest nog eten, mijn pc was aan het downloaden, dus ik legde er netjes een briefje neer, dat ze het aan moesten laten. Ik ging naar de mcdonalds, ik kom terug. Hebben ze gewoon de stekkers er uit getrokken! Weet je hoe slecht dat is voor je PC?! En dit doen ze vaker, hoe groot ik het ook schrijf, ze luisteren verdomme niet.
En omdat ik s'avonds nog wel eens het gewoonte heb om om 4 uur achter de pc te kruipen, werden ze het 'zat'. (Serieus, ik zie het probleem dus echt niet..) Wouden ze mijn deur er uit slopen.. Me vader met een hamer, haalde de .. spijkerachtige dingen uit de scharnieren.. Ikke vloeken, en er zelf weer terug in slaan. (Moet er heel dom uitgezien hebben.)
Als of ze niet klaar waren met zeiken gingen ze verder. Ik was vandaag een half uurtje wezen toeren en ik had de schuurdeur niet opslot gedaan. Ik kan me nog bij inzien dat ik het beter op slot kon doen, maar om er dan zo'n groot probleem van te maken?!
Dan een uurtje later, ik heb constant muziek op, mijn eigen mixje. Constant even hard en plots komt me ma aan zeiken dat mijn muziek zachter moet. Ik doe het voor de helft zachter, het was nog amper hoorbaar als je de deur dicht deed en als nog moest het verdomme zachter! Echt waar gaat het over.. En ik weigerde het dus zachter te doen, omdat ik het nu al moeilijk kon volgen omdat het zacht stond. Gaat ze verdomme meteen dreigen om de jeugdzorg te bellen en de politie er bij te halen..

Oh wat herken ik dit, ik en de oudste hebben ook wel eens onenigheid over dit soort dingen.

De schuurdeur en keukendeur argh,, wat hebben die vaak open gestaan, ik had wel 300 keer beroofd kunnen worden.
De computer die altijd aanstaat en mij bergen aan stroom kost, en inderdaad de muziek, 's nachts staat mijn bed te schudden soms grmbl..

Toch vind ik dat je het gesprek aan moet gaan met je ouders.
Ik heb er met Tim ook wel eens woorden over, ik weet echter dat ik vroeger ook altijd de deur openliet, de muziek te hard had staan.. Dus ik snap dat hij dat zeker niet expres doet, ik neem aan dat het bij jou ook de vergeetachtigheid van de jeugd is.
Het zou mooi zijn als jij je in je ouders kon inleven en je ouders zich in jou konden inleven.
Waarschijnlijk is zo'n incident een optelsom van dingen die gebeuren en dan kunnen bommetjes barsten.
hang desnoods geeltjes aan de achterdeur zodat je hem niet vergeet, maak afspraken over de computer en zet een headset op als je ouders op bed liggen.

Ik wens je sterkte en leef met je mee, ben zelf nog niet vergeten hoe akelig boze ouders kunnen zijn laughga gewoon het gesprek aan op een rustige manier zoals al aangegeven is.
Pagina's: « Vorige ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki