Ik ben weer een beetje pissig >.>
Echt mijn ouders.. Wat moet ik met ze aan..
Ik moest nog eten, mijn pc was aan het downloaden, dus ik legde er netjes een briefje neer, dat ze het aan moesten laten. Ik ging naar de mcdonalds, ik kom terug. Hebben ze gewoon de stekkers er uit getrokken! Weet je hoe slecht dat is voor je PC?! En dit doen ze vaker, hoe groot ik het ook schrijf, ze luisteren verdomme niet.
En omdat ik s'avonds nog wel eens het gewoonte heb om om 4 uur achter de pc te kruipen, werden ze het 'zat'. (Serieus, ik zie het probleem dus echt niet..) Wouden ze mijn deur er uit slopen.. Me vader met een hamer, haalde de .. spijkerachtige dingen uit de scharnieren.. Ikke vloeken, en er zelf weer terug in slaan. (Moet er heel dom uitgezien hebben.)
Als of ze niet klaar waren met zeiken gingen ze verder. Ik was vandaag een half uurtje wezen toeren en ik had de schuurdeur niet opslot gedaan. Ik kan me nog bij inzien dat ik het beter op slot kon doen, maar om er dan zo'n groot probleem van te maken?!
Dan een uurtje later, ik heb constant muziek op, mijn eigen mixje. Constant even hard en plots komt me ma aan zeiken dat mijn muziek zachter moet. Ik doe het voor de helft zachter, het was nog amper hoorbaar als je de deur dicht deed en als nog moest het verdomme zachter! Echt waar gaat het over.. En ik weigerde het dus zachter te doen, omdat ik het nu al moeilijk kon volgen omdat het zacht stond. Gaat ze verdomme meteen dreigen om de jeugdzorg te bellen en de politie er bij te halen..
Echt, met zulke momenten, ben ik gewoon in staat om ze neer te knallen.. Dit gebeurt echt dagelijks en ook meerdere keren per dag. Snappen jullie nu waarom ik vrij snel aangebrand ben?