Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 31 '09
Ziet er gaaf uit Nims! Leuk feestje!

Wat heerlijk Bea, nu zal je buikpijn wel weg zijn wink
Een nieuwe start voor jou!

Klinkt mooi Hans, heerlijk die stilte hé?

Instantlady *gniffel*

Helma thanks voor de knuffel, deed me goed! Voelde me echt een beetje zielig vandaag, of eigenlijk onbegrepen en dat is zo'n rotgevoel blegh..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Islandlady
Vandaag ga ik met een mannetje of 15 naar Emporium. Is een festival buiten en het weer is echt super! Ik heb er enorm veel zin in haha.

Het was echt een top feest! Ik had mijn camera mee, dus mocht je zin hebben om even mee te genieten wink:
http://goedzo.hyves.nl/album/40529986/Emporium_Festival_2009/P7Qp/

Super! Een vriendin van mij is ook geweest! Ga eens snuffelen of ik haar op de foto's tegen kom hihi..

Ik ben nog meer foto's van andere mensen ook aan het uploaden naar goedzo.com. Als dat klaar is zal ik ook even een linkje ernaar sturen.

En ze zijn geupload. Zie: http://www.goedzo.com/index.php/2009/05/31/ermporium-2009-partypics
Helma
Helma mei 31 '09
Als je maar weet dat ik het wél begrijp!

((((((((((KARIN))))))))))

laugh
admin
admin mei 31 '09
Origineel bericht van: Karin
Klinkt mooi Hans, heerlijk die stilte hé?

Oorverdovend.... smile
admin
admin mei 31 '09
Die laatste foto (van je Goedzo.hyves) vind ik gewoonweg subliem, Julien!!
Richie Richard
Richie Richard mei 31 '09
Ik voel me nu heerlijk, ik heb daarnet weer eventjes 80 km getoerd! Heerlijk met de scootertje, over de dijk heen, van heukelum naar asperen, dan van asperen naar leerdam, leerdam richting vianen. Door vianen heen, hup naar utrecht. Mijn favoriete plekje opgezocht, lekker gezeten en genoten van de rust! Daarna weer terug gegaan.

Echt heerlijk voel ik me dan, lekker vrij. Dat ik lekker overal heen kan rijden ^^. Geloof me dat is die 120 euro dan echt wel waard! Ik heb echt met volle teugen er van genoten. Meteen op de terug weg eventjes mijn scooter getest met wind mee! 86 op een kmteller aan de weg en 89 op de teller van de scooter! Zeer netjes. Natuurlijk, houd ik me gas wel in als er voor bij gangers enzo er zijn. Ik wil geen oorzaak zijn van een ongeluk waarbij onschuldige mensen bij betrokken zijn!

Maar kortom, vandaag is het echt een heerlijke dag! Een geweldige dag om te toeren!
admin
admin mei 31 '09
Keej, het grote "hoe voelen wij ons vandaag" ...

In het algemeen, ik ben beperkt met me/cvs. Maar dat terzijde, alleen begrijp je soms hoe ik me kan voelen...

Vandaag ... een fijn gesprek met een vriendin uit het Verre, mijn man weer aan het schilderen [kunst], mijn kinderen ieder hun eigen ding en ik heb al vijf weken pijn in mijn rug, maar voel me van binnen goed. De zon schijnt buiten en bij mij in mijn hart!!

@ Bea, het komt goed! Je doet het goed en heb vertrouwen in jezelf!!
@ Denzil&Aelita, het klinkt geweldig, van jouw verhaal word ik al blij laugh
Richie Richard
Richie Richard mei 31 '09
Het was ook erg heerlijk wink.

En ik heb jou hier nog niet zo vaak gezien? Dit is de eerste keer eigenlijk, ben je nieuw?

Zo ja: Welkom op Merudi tongue
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
@ Karin: Nu je het zegt ja.... heb al wel twee hele beker bouillon op en dat is meer dan de afgelopen dagen smileHet is een opluchting.

@ Denzil: Wat heerlijk voor je! En super goed dat je ondanks dat je hard gaat ook nog eens oplet! Larapinta is nieuw ja gisteren aangemeld smile

@ Larapinta: Dank je lieverd ben ook erg trots op mijzelf
Islandlady
Islandlady mei 31 '09

Wat een prachtige foto's zoveel mooie mensen bij elkaar zeg.
Moet wel mijn outfit aan gaan passen voor deze zomer zie ik al....hihihi... nee hoor Be is gewoon zichzelf.

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Die laatste foto (van je Goedzo.hyves) vind ik gewoonweg subliem, Julien!!

Bedoel je deze
admin
admin jun 1 '09
Hele diepzinnige blik.... laughLOL
Islandlady
Islandlady jun 1 '09
Origineel bericht van: Karin
Hele diepzinnige blik.... laughLOL

Gewoon een lekker bekkie!
Eruan
Eruan jun 1 '09
Goeiemiddag!

Zo iedereen heeft een lekker weekend al gehad tot nu toe, als ik het zo lees! smile

@Hans: Wat bijzonder zeg!
@Nims: Leuke foto's! Op die laatste kijk je lekker snugger. tonguewink
@Karin: Gaat het goedkomen met je geld denk je? Ik hoop het wel voor je!
@Islandlady: Goed dat het zonder ruzie goedkomt smileNog sterkte met alles!
@Barbeknoeiers: Was het eten lekker?
@Denzil: Zijn je examens al af? smile

Ik heb gisteren ook gebarbeknoeid, was super, de hele family was er, dus lol met 27 man! laugh
Vandaag hebben we voetbal gehad met de familie, zijn laatste van de laatsten geworden, maar we hebben een leuke dag gehad.
Vanavond nog even naar stal en dan morgen weer naar school! smile
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
@Ann_ik: Ja allang, sinds woensdag al tongue

Ik voel me vandaag toppie! Lekker aan het mixen met een eigen improvisatie van Eurodancer tongueEn weet je? Het klinkt echt totaal niet slecht!
Eruan
Eruan jun 1 '09
Ow! Dat is lekker joh. En dan nu wachten op de uitslag en vakantie vieren! smile

Dat is wel heel gaaf als het een beetje lukken wil.
Ik ga binnekort nog even een stukje plaatsen van mij aan het saxo spelen... misschien...
Helma
Helma jun 1 '09
JJJIIIIEEEEHHHHAAAAHHHH!!! Voor elkaar, ik heb Pachelbell van Bach op mijn mobiel!! Met oordopjes in en dan maar dirigeren! En hopen dat de kids niet kijken... confused

En Harry Potter als beltoon... nice!
Eruan
Eruan jun 1 '09
Haah Gaaf helma!

Ben je een groot Bach fan? smileHP is ook leuk!

Bevalt je mobiel erg goed? smile
admin
admin jun 1 '09
Pachebell van Bach - tja, wat moet je dan nog zeggen.

Absolute top. Heerlijk. Vond ik als kind al zo prachtig.

Enig nadeel Helma: als iemand je belt terwijl jij net zit te luisteren, dan kan het zijn dat de beller geen gehoor krijgt! smile
Helma
Helma jun 1 '09
laugh
Beterrrrr! Dan wachten ze maar even. En als het echt belangrijk is bellen ze wel terug, hihihi... Ken je de versie Pachelbel Canon Rock? Niet van Eminem, maar van dat jochie, zo subliem! Ik ben er nog steeds niet over uit welke versie beter is...
Genieten tot in elke vezel van mijn lijf is dit. Bach is de grootste!
Pagina's: « Vorige ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki