Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Origineel bericht van: Karin
.
Ha ha een vriendinnetje van mij en ik gingen heeeuul lang gelee ook eens crossen op een brommertje. Zij woonde op een boerderij en daar hadden we de ruimte! Er lag een geweldige mesthoop en daar wilden wij wel overheen crossen....
Mijn moter sloeg af boven op de mesthoop....need i say more... laughKaat zakte langzaam in de stront, lol!

Woehaaaa ik zie het voor me Kaat!......
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
vandaag voel k me super goed!! lekker bbqen straks dus ja wat wil je nog meer laugh
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
vandaag voel k me super goed!! lekker bbqen straks dus ja wat wil je nog meer laugh

Kijk dat zijn geluiden. Daar word ik ook vrolijk van.
Veel plezier meis!

Liefs B
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
gelukkig maar haha

thanx zal wel lukken hoor !!
Helma
Helma mei 31 '09
oeps, foutje!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Origineel bericht van: NiMS
Vandaag ga ik met een mannetje of 15 naar Emporium. Is een festival buiten en het weer is echt super! Ik heb er enorm veel zin in haha.

Het was echt een top feest! Ik had mijn camera mee, dus mocht je zin hebben om even mee te genieten wink:
http://goedzo.hyves.nl/album/40529986/Emporium_Festival_2009/P7Qp/
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Origineel bericht van: Karin
Nou ik heb 1 van de personen van de organisatie aangeschreven, maar die wil dat ik het met die ene waar ik dus helemaal geen contact meer mee wil oplos. Dat is vervelend aangezien ik totaal geen telefoonnummer of emailadres meer heb.

Het vervelendste vind ik dat nu waarschijnlijk het verhaal rondgaat dat ik het via haar wil oplossen terwijl ik alleen maar heb gevraagd of ze kan helpen. Nu wordt dat verhaal natuurlijk dat ik de anderen gebruik. ïk ga er niet tussenin staan schrijft ze". Pff dat is ook niet mijn bedoeling maar omdat zij ook meeorganiseert ging ik ervan uit dat zij ook kon helpen eventueel.

Dit gaat me een hoop vrienden kosten, wat een walgelijk persoontje is het toch.

Ze hebben ook nog de dame bij zich die in mee of mindere mate het heksenforum leid, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er daar afgekegeld word....

Dit is dus waarom ik zo'n enorme hekel heb aan roddel en achterklap..al mijn email van de afgelopen maanden is al rond gegaan heb ik begrepen, ben zo boos! Mensen gebruik alsjeblieft je gezond verstand en vraag altijd na maar geloof een ander nooit op zijn woord als hij iets over een ander verteld.

Lieve Karin,

Boontje komt om zijn loontje is het spreekwoord! Het is heel jammer dat diegene die het medeorganiseert niet even met de vuist op tafel slaat en zegt. Hup allemaal even inzamelen en terugbetalen die handel. Simpel is dat!
Maar ze komen zichzelf allemaal een keertje tegen hoor. Het zegt alles over hen!

Als je hierdoor vrienden verliest dan zijn zij jou niet waard!
Dan kennen ze je niet goed genoeg en dan hoef je die ballast ook niet mee te nemen.

En over het heksenforum: dan zouden ze wel heel laag zijn.

Lieve Karin een heel dikke kus en geniet lekker van het dagje strand.

Liefs Bea
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Vandaag ga ik met een mannetje of 15 naar Emporium. Is een festival buiten en het weer is echt super! Ik heb er enorm veel zin in haha.

Het was echt een top feest! Ik had mijn camera mee, dus mocht je zin hebben om even mee te genieten wink:

Super! Een vriendin van mij is ook geweest! Ga eens snuffelen of ik haar op de foto's tegen kom hihi..
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09

Ziet er erg gezellig uit!! Zo te zien heb je het erg naar je zin gehad gelukkig maar!
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Origineel bericht van: Hans
Hoe ik me vandaag voel? Vreemd. Er is iets gisteravond gebeurd met me. Ben ik wekenlang in allerlei gedachten verzonken en met van alles bezig geweest.
Opeens kwam er een grote stilte over me heen. En valt er heel veel van me af. Ook allerlei gevoelens, gedachten en emoties verdwenen als sneeuw voor de zon. Alsof ik een tijdperk afsluit.

Wat mooi Hans!!
Richie Richard
Richie Richard mei 31 '09
Ik ben kapot, en ik heb spierpijn in mijn armen. Ik heb vrijdag kracht training gedaan met 40kg.. Gister kracht training voor mijn armen met 5 kg per arm, en vandaag ook.. Ik ben echt helemaal kapot, maar ik wil weer spieren kweken die ik in een half jaar kwijt was. (Ik heb meer dan een half jaar geen kracht training gedaan, ik merkte het meteen toen ik het oude gewicht wou doen dat 65kg was.. Lukte niet echt..)
Maryssa
Maryssa mei 31 '09
Oei voorzichtig opbouwen dan maar hoor want anders krijg je een blessure. Het beste kun je 1 dag tussen krachttrainingen laten zodat je spieren kunnen herstellen. Als je meer gaat trainen met gewichten en je wilt spiermassa kweken dan moet je daar om goed resultaat te krijgen ook je voeding op aanpassen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Origineel bericht van: Islandlady

Super! Een vriendin van mij is ook geweest! Ga eens snuffelen of ik haar op de foto's tegen kom hihi..

Ik ben nog meer foto's van andere mensen ook aan het uploaden naar goedzo.com. Als dat klaar is zal ik ook even een linkje ernaar sturen.
Maryssa
Maryssa mei 31 '09
Dat ziet er leuk uit! Mooie lokatie is dat hè de Berendonck. Die ene foto van jouw vriendin met een vriend van jou dat ze aan het dansen zijn straalt zoveel plezier uit, heerlijk!
Spud
Spud mei 31 '09
Mijn "batterij" is weer vol, ook weer te merken aan de aanloop die ik krijg. Nu nog in de gaten houden dat ik mezelf niet weer weggeef....

Mensen zijn blij omdat ik er weer ben (heb me lange tijd uit contact terug getrokken) en ik geniet van die vreugde. Mensen blij, ik meestal ook blij. smileMaar nu nog uitdokteren hoe ik er kan zijn zonder dat ik m'n energie verlies want ik voel me nog steeds een labiele positivo. Te bang mezelf weer in de ander te verliezen. tips?

Gaaf die foto's!!! Krijg zin om naar m'n jaarlijkse festival de zwarte cross te gaan! laughDie goesting was ookal een heel tijd weg! Jippie! Ik begin terug te komen! laugh
Maryssa
Maryssa mei 31 '09
Welcome back Spud! Wat fijn dat je weer kunt genieten!

Zonnestraal jouw kant op
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Ik voel me heel erg opgelucht!
Vanmorgen hebben we het convenant besproken en doorgestuurd naar onze adviseur. Dinsdag dus daadwerkelijk tekenen!
Geen ruzie, geen woorden... way to go B zeg ik dan.
gevoel van bevrijding. Heb ook een heel blij hart!
Spud
Spud mei 31 '09
Thanks Maryssa smile

Islandlady, begrijp ik dat je met zoiets heftigs bezig bent als een scheiding?
Sterkte en geniet van je blijheid. wink
Maryssa
Maryssa mei 31 '09
Dat is echt fijn dat het zo kan Bea! Gelukkig dat je ex niet moeilijk doet met de inhoud van het convenant dat had de boel aardig kunnen rekken. Proost hoor vanaf hier met mn glas rosé! Wil je nog iets grappigs horen? Toen ik je jou hier je zag voorstellen las ik je naam eerst niet goed en las INSTANTLADY whoehahahahhaha errug hè? Echt wat voor mij...
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
@ Spud: Ja inderdaad en dank je wel het voelt echt zo goed. Ondanks dat het voor de kinderen wel eens moeilijk zou zijn maar denk dat ze meer aan een blije moeder hebben!!

@ Maryssa: Ja meid daar heb ik ook wel op aangestuurd. Geen zin in ruzie en ellende. Ik red het wel en als hij denkt dat ik hem nodig heb heeft hij het verkeerd. Proost! Zit nog niet aan de rose heb alleen vieze white zinfandel in huis yiek....

LOL Istantlady... whoehaha zo instant ben ik niet hoor wink

Liefs
Pagina's: « Vorige ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki