Nou ik heb 1 van de personen van de organisatie aangeschreven, maar die wil dat ik het met die ene waar ik dus helemaal geen contact meer mee wil oplos. Dat is vervelend aangezien ik totaal geen telefoonnummer of emailadres meer heb.
Het vervelendste vind ik dat nu waarschijnlijk het verhaal rondgaat dat ik het via haar wil oplossen terwijl ik alleen maar heb gevraagd of ze kan helpen. Nu wordt dat verhaal natuurlijk dat ik de anderen gebruik. ïk ga er niet tussenin staan schrijft ze". Pff dat is ook niet mijn bedoeling maar omdat zij ook meeorganiseert ging ik ervan uit dat zij ook kon helpen eventueel.
Dit gaat me een hoop vrienden kosten, wat een walgelijk persoontje is het toch.
Ze hebben ook nog de dame bij zich die in mee of mindere mate het heksenforum leid, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er daar afgekegeld word....
Dit is dus waarom ik zo'n enorme hekel heb aan roddel en achterklap..al mijn email van de afgelopen maanden is al rond gegaan heb ik begrepen, ben zo boos! Mensen gebruik alsjeblieft je gezond verstand en vraag altijd na maar geloof een ander nooit op zijn woord als hij iets over een ander verteld.
Lieve Karin,
Boontje komt om zijn loontje is het spreekwoord! Het is heel jammer dat diegene die het medeorganiseert niet even met de vuist op tafel slaat en zegt. Hup allemaal even inzamelen en terugbetalen die handel. Simpel is dat!
Maar ze komen zichzelf allemaal een keertje tegen hoor. Het zegt alles over hen!
Als je hierdoor vrienden verliest dan zijn zij jou niet waard!
Dan kennen ze je niet goed genoeg en dan hoef je die ballast ook niet mee te nemen.
En over het heksenforum: dan zouden ze wel heel laag zijn.
Lieve Karin een heel dikke kus en geniet lekker van het dagje strand.
Liefs Bea