Origineel bericht van: Maryssa
@ Islandlady: Ai netelroos dat ken ik..dat is echt hel prikt en jeukt en ziet er niet uit. Goed zo die Xanax en jezelf maar even wat ontspanning gunnen dan trekt het wel weer weg. Ik hoop dat je lover je nog een berichtje stuurt over hoe het nu is.
Dat zit wel goed. Hij moet er nu even voor zijn vriend zijn en ik heb het gevoel dat die Oma voor hem ook erg veel betekend. Komt goed. Gaat al een stuk beter met de jeuk en dat is wel prettig....
Quote:
Ehm hoe voel ik me vandaag? Mja best goed eigenlijk! Gisteren al veel opgeruimd in huis waardoor ik vandaag alleen maar boodschapjes hoefde te doen en met snuitje in de zon kon gaan ziten op mn balkon met krant en ander leesvoer. Helaas zat er bij de post een afwijzing op een sollicitatie ...jammer. Lachen trouwens onze Nims hangt vandaag rond bij mij min of meer in de achtertuin dat Emporium festival is hier vlakbij. Ik ben niet zo'n dance type maar de lokatie aan de recreatieplas is super! Zo maar eens lekker koken hier.
Liefs
Liefs
Jammer van de sollicitatie maar er komt wel wat voor je. Lekker met snoetje in de zon en lekker lezen.
Grappig dat Nims zo vlak bij is. Eet smakelijk
Liefs