Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady mei 30 '09
Origineel bericht van: Maryssa
@ Islandlady: Ai netelroos dat ken ik..dat is echt hel prikt en jeukt en ziet er niet uit. Goed zo die Xanax en jezelf maar even wat ontspanning gunnen dan trekt het wel weer weg. Ik hoop dat je lover je nog een berichtje stuurt over hoe het nu is.

Dat zit wel goed. Hij moet er nu even voor zijn vriend zijn en ik heb het gevoel dat die Oma voor hem ook erg veel betekend. Komt goed. Gaat al een stuk beter met de jeuk en dat is wel prettig.... smile

Quote:
Ehm hoe voel ik me vandaag? Mja best goed eigenlijk! Gisteren al veel opgeruimd in huis waardoor ik vandaag alleen maar boodschapjes hoefde te doen en met snuitje in de zon kon gaan ziten op mn balkon met krant en ander leesvoer. Helaas zat er bij de post een afwijzing op een sollicitatie ...jammer. Lachen trouwens onze Nims hangt vandaag rond bij mij min of meer in de achtertuin dat Emporium festival is hier vlakbij. Ik ben niet zo'n dance type maar de lokatie aan de recreatieplas is super! Zo maar eens lekker koken hier.

Liefs

Jammer van de sollicitatie maar er komt wel wat voor je. Lekker met snoetje in de zon en lekker lezen.
Grappig dat Nims zo vlak bij is. Eet smakelijk smile

Liefs
Richie Richard
Richie Richard mei 30 '09
Mijn scooter rijd weer als een zonnetje! 80km/u wind tegen, heb ik nog nooit gehaald.. Blij dat ik bij het platteland woon, kan ik hem af en toe lekker open trekken! Ik vraag me af hoe hard het trek met wind mee..
Lena
Lena mei 30 '09
uit proberen dan maar? tongue
Lena
Lena mei 30 '09
wel je helm op dan..
Spud
Spud mei 31 '09
Wow! Ik gloei! grinNiet alleen van de zon maar ook van binnen. winkHeb sinds lange tijd weer het ultieme positieve mogen ervaren, namelijk de kleine wonderen in het leven weer kunnen zien. Ik geniet! cool
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Wat leuk Spud!
Richie Richard
Richie Richard mei 31 '09
Origineel bericht van: Lena10
wel je helm op dan..

Ik rij nooit zonder
admin
admin mei 31 '09
Gaaf Hans zo'n reis en wat leuk dat je dat samen met je dochter doet! Ik zou ook kiezen voor een vakantie met mijn vader, niet omdat ik hem liever vind maar hij weet zoveel en kan zo enorm leuk vertellen.
Toen mijn zus en ik vroeger nog meegingen met vakanties was dat ook al zo, Griekenland de tempels en ruines daar stond ik met open mond te luisteren. Mijn vader heeft mij enorm veel geleerd, jammer dat hij niet met kinderen kan omgaan, hij zou een geweldige leraar zijn geweest.

Kijk je wel uit Denzel? Ha ha een vriendinnetje van mij en ik gingen heeeuul lang gelee ook eens crossen op een brommertje. Zij woonde op een boerderij en daar hadden we de ruimte! Er lag een geweldige mesthoop en daar wilden wij wel overheen crossen....
Mijn moter sloeg af boven op de mesthoop....need i say more... laughKaat zakte langzaam in de stront, lol!
admin
admin mei 31 '09
Leuk Fatna een nieuwe auto! Gefeliciteerd!

Oh klinkt zalig Jorine, ik ga vandaag ook lekker zwemmen met de kinderen, gisteren alles opgeruimd, zometeen de salade in elkaar kliederen en dan gaan we lekker.
admin
admin mei 31 '09
Nou ik heb 1 van de personen van de organisatie aangeschreven, maar die wil dat ik het met die ene waar ik dus helemaal geen contact meer mee wil oplos. Dat is vervelend aangezien ik totaal geen telefoonnummer of emailadres meer heb.

Het vervelendste vind ik dat nu waarschijnlijk het verhaal rondgaat dat ik het via haar wil oplossen terwijl ik alleen maar heb gevraagd of ze kan helpen. Nu wordt dat verhaal natuurlijk dat ik de anderen gebruik. ïk ga er niet tussenin staan schrijft ze". Pff dat is ook niet mijn bedoeling maar omdat zij ook meeorganiseert ging ik ervan uit dat zij ook kon helpen eventueel.

Dit gaat me een hoop vrienden kosten, wat een walgelijk persoontje is het toch.

Ze hebben ook nog de dame bij zich die in mee of mindere mate het heksenforum leid, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er daar afgekegeld word....

Dit is dus waarom ik zo'n enorme hekel heb aan roddel en achterklap..al mijn email van de afgelopen maanden is al rond gegaan heb ik begrepen, ben zo boos! Mensen gebruik alsjeblieft je gezond verstand en vraag altijd na maar geloof een ander nooit op zijn woord als hij iets over een ander verteld.
Heidelroos
Heidelroos mei 31 '09
*Wil stiekum bij Hans in koffertje meereizen*
Cialara
Cialara mei 31 '09
ja haa, dat lijkt mij ook wel wat, zo'n reis...
Cialara
Cialara mei 31 '09
Ik ben zo blij met Reiki! Mijn man heeft vaak last van zijn rug, en je ziet dan gewoon dat er helemaal een soort rare bocht in zijn wervelkolom zit... Hij heeft al vaak bij de dokter gezeten en de chriropractor en de peut enzovoort... Vroeger magnetiseerde ik wel eens bij hem, dat hielp wel, maar ik hield het nooit lang vol.
Gisteren was het weer zo'n dag voor hem dat hij er weer last van kreeg. Dus heb ik hem gisteravond vrij lang Reiki gegeven; veel langer dan ik met het magnetiseren vol kon houden. Nou vanochtend was het al een stuk beter met hem, hij stond weer recht! Het blijft toch wel een wonderlijk mooie energie die je dan mag gebruiken en zo liefdevol naar de ander toe! Ik ben er zo dankbaar voor...
Muin
Muin mei 31 '09
Ja Eniroj, ik ben ook een fan van Reiki (als ontvanger dan hé).
Vroeger vond ik Reiki maar flauw maar sinds ik hier op dit forum ben, heb ik Reiki persoonlijk ervaren. Een dierbare persoon op dit forum heeft Reiki op afstand naar mij gestuurd toen het niet zo goed met me ging en de volgende dag ging het hartstikke goed met mij. Lichamelijk, emotioneel en mentaal was ik op en top. Reiki is het helemaal !
Jammer dat het niet blijvend is. Het liefste wil ik elke dag Reiki. Ik weet dat ik het zelf ook kan doen .. maar ik vind het fijner als ik het elke dag kan krijgen zonder al die oefeningen. Net als de lucht, ik hoef de lucht alleen maar in te ademen en dan heb ik de lucht binnen. De lucht is altijd beschikbaar.
admin
admin mei 31 '09
Hoe ik me vandaag voel? Vreemd. Er is iets gisteravond gebeurd met me. Ben ik wekenlang in allerlei gedachten verzonken en met van alles bezig geweest.
Opeens kwam er een grote stilte over me heen. En valt er heel veel van me af. Ook allerlei gevoelens, gedachten en emoties verdwenen als sneeuw voor de zon. Alsof ik een tijdperk afsluit.
admin
admin mei 31 '09
Misschien moeten we wat meer keer oud-op-nieuw vieren,
Ik kom ook steeds in nieuwe fazes terecht,
Tenminste, het lijkt nieuw, maar het is er altijd al geweest,
Jij bekijkt het vanuit wat er verdwijnt, ik bekijk het vanuit wat er te voorschijnkomt, Hans
Maar volgens mij gaat het om hetzelfde.
admin
admin mei 31 '09
Ja, Bellefleur, oud-en-nieuw. Ik zal even de champagne opentrekken, want zo voelt het wel. En soort doorbraak.

Ons leven naar het Licht is inderdaad geen nieuwe reis, maar een terugkeer. Alles wat we ervaren hebben we al een keer meegemaakt. Daarom is het steeds een ont-dekking, terugvinden van iets wat er altijd al was. Met de her-kenning, we kennen weer wat we allang wisten.
admin
admin mei 31 '09
Ik wel het gevoel, nu dat ik niet naar het licht ga,
maar het licht tot mij komt, en samenvloeit met het licht dat ik al was.
Lena
Lena mei 31 '09
en als het nu wel andersom gaat...
admin
admin mei 31 '09
Bij wie, Lena?
Pagina's: « Vorige ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki