Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 30 '09
Vandaag is het heeeeeeerlijk!!!

Vrouw weg, op vakantie in Istanbul (ken ik op mijn houtje, ben er 3 maanden geweest).
Dochter werkt en gaat straks bij vriendjes eten.

Zon schijnt. Boodschappen gedaan, auto gewassen, fiets gepoetst, oprit geveegd, voortuin gewied, in de tuin zitten zonnen met een mp3 speler op.
Nu even een lekkere Griekse schotel klaarmaken met salade. Spaans wijntje erbij. Super!!!!
Islandlady
Islandlady mei 30 '09
Wauw Way to go die Vodafone toch. Was er iemand wakker daar. Gelukkig hoef je nu niet meer 5 dagen te wachten. Gewoon in de tuin boekje erbij en proberen... smileKan het niet via de computer? Niet dat ik er een ster in ben maar soms kan het smile

Kan van de anti biotica komen natuurlijk en slaap is goed maar of de tumor daarmee weggaat is de grote vraag natuurlijk. Zielig hoor.

Ach die meiden! Wel enorm goed dat ze er gewoon over nadenken. Weet niet hoe uit je meiden zijn maar tuurlijk komt alles altijd ineens bij elkaar. Die jongens van mij hebben ook al veel meegemaakt binnen ons huwelijk en daarbij praat ik mijzelf zeker niet schoon. Het moet er een keer uit en zolang je er maar over blijft praten met ze, dan is het goed toch?

En het is zeker een waar woord wat je zegt. Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat je er groter door groeit. Sommige dingen moeten nu eenmaal gebeuren om je weer op het juiste spoor te zetten en met vallen en opstaan leert men elke keer weer.

Liefs Bea
Islandlady
Islandlady mei 30 '09
Origineel bericht van: Hans
Vandaag is het heeeeeeerlijk!!!

Vrouw weg, op vakantie in Istanbul (ken ik op mijn houtje, ben er 3 maanden geweest).
Dochter werkt en gaat straks bij vriendjes eten.

Zon schijnt. Boodschappen gedaan, auto gewassen, fiets gepoetst, oprit geveegd, voortuin gewied, in de tuin zitten zonnen met een mp3 speler op.
Nu even een lekkere Griekse schotel klaarmaken met salade. Spaans wijntje erbij. Super!!!!

Zo.. ik kom bij je eten tongue
Ben alleen niet op tijd denk ik hahahaha

Lekker dat je zo'n fijne dag had.

Liefs
Islandlady
Islandlady mei 30 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Gosh, weer een leuke mededeling.. Moet een grotere sproeier in vanwege die powerfilter. er zat al een 74 in.. Wat al groter is dan de standaard. Nu moet er eentje tussen de 130 en 140 in! Kan ik om de dag gaan tanken!

En zo blijf je aan de gang met je scooterje smile
Succes ermee!
admin
admin mei 30 '09
Origineel bericht van: Islandlady

Liefs

Er is meer dan genoeg. Mee-eters van harte welkom!
Islandlady
Islandlady mei 30 '09

Lang leve Nederland. Straks gaan ze nog vertellen hoe laat je moet gaan eten en wat je mag eten. Pffff niet dat het hier politiek nu allemaal rozengeur is verre van dat.... smile
Islandlady
Islandlady mei 30 '09
Origineel bericht van: Fatna
ik ben er nog niet uit hoe ik me vandaag voel

Gaat het goed met je Fatna?

Liefs Bea
Maryssa
Maryssa mei 30 '09
@ Islandlady: Ai netelroos dat ken ik..dat is echt hel prikt en jeukt en ziet er niet uit. Goed zo die Xanax en jezelf maar even wat ontspanning gunnen dan trekt het wel weer weg. Ik hoop dat je lover je nog een berichtje stuurt over hoe het nu is.

@ Helma: Aaaaaah wat heftig voor jou, je meiden en Cheetah. Kun je niet haar proberen te paaien met verwenhapjes? Stukje vis of wat ander lekkers? Ow god ja een nieuwe telefoon kan je echt tot het randje van waanzin brengen als je alle toeters en bellen erop nog moet ontdekken. Sterkte met alles daar, ik brand een kaarsje vanavond voor Cheetah.

@ Hans: Zo hee dat klinkt als een goede dag! Goede mix van dingen doen en ontspanning. Lekker hoor eet smakelijk straks. Enne mis je je vrouw of vind je het wel lekker om ook eens het huis voor jezelf te hebben?

Ehm hoe voel ik me vandaag? Mja best goed eigenlijk! Gisteren al veel opgeruimd in huis waardoor ik vandaag alleen maar boodschapjes hoefde te doen en met snuitje in de zon kon gaan ziten op mn balkon met krant en ander leesvoer. Helaas zat er bij de post een afwijzing op een sollicitatie ...jammer. Lachen trouwens onze Nims hangt vandaag rond bij mij min of meer in de achtertuin dat Emporium festival is hier vlakbij. Ik ben niet zo'n dance type maar de lokatie aan de recreatieplas is super! Zo maar eens lekker koken hier.

Liefs
Islandlady
Islandlady mei 30 '09

Liefs

Dat is nog eens lief.... Maar net het vliegtuig gemist tongue
admin
admin mei 30 '09
Origineel bericht van: Maryssa

@ Hans: Zo hee dat klinkt als een goede dag! Goede mix van dingen doen en ontspanning. Lekker hoor eet smakelijk straks. Enne mis je je vrouw of vind je het wel lekker om ook eens het huis voor jezelf te hebben?

Wat ik al zei: heerlijk.
En over 6 weken ga ik een rondreis maken met mijn dochter door Mexico, Guatemala, Belize en Honduras. Alle Maya complexen zien in een tijd van het jaar dat de Tzolkin kalender de dag-buiten-de-tijd heeft.
admin
admin mei 30 '09

Liefs

Ik warm het nog wel voor je op....
Islandlady
Islandlady mei 30 '09

Liefs

Ik warm het nog wel voor je op....

smile
Maryssa
Maryssa mei 30 '09
Dat klinkt als een hele mooie reis. Wat leuk dat je zo'n band hebt met je dochter dat jullie samen gaan! Lijkt me heel bijzonder. Ik zou dol worden van mn vader om me heen op vakantie hihi
Richie Richard
Richie Richard mei 30 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Gosh, weer een leuke mededeling.. Moet een grotere sproeier in vanwege die powerfilter. er zat al een 74 in.. Wat al groter is dan de standaard. Nu moet er eentje tussen de 130 en 140 in! Kan ik om de dag gaan tanken!

En zo blijf je aan de gang met je scooterje smile
Succes ermee!

Nah, we hebben een goeie oplossing gevonden. De luchtspuitstuk in de caberateur is er uit gehaald en er is een kleine in de plaats gezet. De sproeier hoefde daarom maar vergroot te worden naar een 90. De rollen en de lager van de rollen achter in, waren.. kaduuk. Ook de koppeling dus. Dit is allemaal netjes vervangen. Alleen, het totaal bedrag is wat minder >.> ik mag 120 eurie betalen.. Gelukkig heb ik dat nog wel.. maar dat doet een beetje au au in mijn portemonnee. Het is een grote som geld, al helemaal voor mij.. Moet ik meer dan 2 weken voor werken.. Maar ach, het is het uiteindelijk waard.

Ik heb net een proefritje mee gemaakt. Ik gooide het gas helemaal open zoals normaal.. Ik maakte bijna een wheelie! Niet normaal, de trek kracht is een stuk groter! Ik schrok me dood..
admin
admin mei 30 '09
Dat klinkt als een hele mooie reis. Wat leuk dat je zo'n band hebt met je dochter dat jullie samen gaan! Lijkt me heel bijzonder. Ik zou dol worden van mn vader om me heen op vakantie hihi
Als je mijn dochter zou vragen: pa of ma, dan is de keuze snel gemaakt. Ik heb idd een hele fijne en positieve band met haar.
Fatna
Fatna mei 30 '09

Liefs Bea

nah wat lief dat je dat vraagt...

ja het gaat wel goed hoor, maar ik heb natuurlijk momenten dat ik in een dip zit en vandaag is NIET zo'n dag!!!

integendeel zelfs, heb vandaag een nieuwe auto gekregen dus ben helemaal happy , voel me net een klein kind, zo opgewonden smile
Islandlady
Islandlady mei 30 '09

Liefs Bea

nah wat lief dat je dat vraagt...

ja het gaat wel goed hoor, maar ik heb natuurlijk momenten dat ik in een dip zit en vandaag is NIET zo'n dag!!!

integendeel zelfs, heb vandaag een nieuwe auto gekregen dus ben helemaal happy , voel me net een klein kind, zo opgewonden smile

Goed zo!!!
Van harte met je nieuwe auto smilegeluksvogeltje! Geniet er van en rij hem niet in de prak hoor smileheb ik twee weken terug gedaan hihi... gewoon op het erf hier. Sufferd die ik ben lol...

Liefs B
Cialara
Cialara mei 30 '09
Lekker dagje gehad vandaag; eerst lekker gesport (callenetics), en op de fiets nog een kleine boodschap gedaan.

Toen snel naar huis, want tussen 12 en 2 kwam de monteur van KPN onze telefoonlijn repareren; die was na de inslag van maandag niet meer goed (hij heeft het hele modem vervangen en lekker nog onder garantie...)

Daarna lekker naar het strand in Katwijk, waar de kids al zaten met opa en oma. Manlief was lekker naar de voetbal en kwam later ook naar het strand. Het was zalig op het strand, een lekker briesje zodat het niet te heet werd, flink zonnetje, wel oppassen met verbranden hoor met dit soort weer.

Toen nog lekker in de tuin in het zonnetje pizza gegeten en vanavond nog een verjaardag. Heerlijk zo...
Islandlady
Islandlady mei 30 '09

Wat ik al zei: heerlijk.
En over 6 weken ga ik een rondreis maken met mijn dochter door Mexico, Guatemala, Belize en Honduras. Alle Maya complexen zien in een tijd van het jaar dat de Tzolkin kalender de dag-buiten-de-tijd heeft.

Ohh dat is wel heel erg leuk zeg! Mooi reis lijkt me dat!
Pagina's: « Vorige ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki