Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady mei 30 '09
Dank jullie wel lieverds.
Denk dat het eigenlijk allemaal geen probleem is. Mijn toekomstige ex is er zelf dus ook mee aan de slag gegaan en niets is een probleem als ik het zo beluister.

Dat plezier gaat vast wel lukken denk ik zo smilemoet alleen even weten nog precies wanneer! Jippie

Liefs
Helma
Helma mei 30 '09
thanks Islandlady,

nee, want ik ben overgestapt van Telfort/KPN naar Vodafone en in mijn scherm staat nu: 'netwerkblokkering' en daar moet ik acht cijfers in toetsen...
Helma
Helma mei 30 '09
Goeie genade, ik loop enorm achter! Gast, wat verschrikkelijk naar voor je! En toch zo snel gegaan dan. Ik vind het heel erg verdrietig voor je, en ik hoop dat je er een beetje mee om kunt gaan. Toch wel fijn dat je hem meekreeg om thuis te kunnen begraven: is toch wel specialer dan achterlaten. Heel dikke knuffel voor jou!

Tjjjeeejjjj Karin, wat lees ik nou! Wat een misselijke streek! Dit is werkelijk niet te geloven zeg, hier kan ik niet bij. Nou, dan is het maar helemaal klaar nu!
WAt zul jij je belazerd voelen zeg. Veel liefs, van mij voor jou!
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
Ik voel me goed laugh

Ik twijfel alleen of ik vandaag uit zal gaan confusedIk had het namelijk beloofd, maar heb eerlijk gezegd helemaal geen zin meer haha..
Waar heb ik mezelf nou ingesleurd zeg haha
admin
admin mei 30 '09
Wat spannend Jorinne! Leuk dat je ze mag ophangen wat zul je trots zijn!

Fijn dat de steen helpt Ann, is het nu ook wat rustiger om je heen?

Ik begreep gisteravond dat die ene persoon op het laatste moment is meegegaan. Ik ga ervanuit dat dit dan netjes opgelost zal worden als de reis is afgelopen. Heb niets van de organisators gehoord, maar geef ze maar het voordeel van de twijfel. Het was een van de medereizigers die ineens schreef dat ze met zijn achten gingen vandaar dat ik erachter kwam. Ik heb een bericht achtergelaten waarin ik heb geschreven dat ik aanneem dat ze het netjes zullen oplossen, wordt vervolgd..

Balen Helma, ik heb een tijdje bij kpn gewerkt op de klachtenafdeling en als je dan leest wat er allemaal mis kan gaan als je overstapt zorgde er bij mij wel voor dat ik nooit snel zal overstappen, een berg ellende en dat zal echt niet alleen bij kpn zijn.
admin
admin mei 30 '09
Vandaag is poetsdag, de kids hebben beloofd mee te helpen zodat we zondag en maandag lekker naar het water kunnen. Ik bof want ik woon tussen twee zwemplassen in, 5 minuten fietsen en ik sta op het strandbad mét glijbaan laugh
Mand mee met broodjes en limonade en gaan met die banaan!

Fijn dat je die naam hebt weggehaald Nims!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 30 '09
Vandaag ga ik met een mannetje of 15 naar Emporium. Is een festival buiten en het weer is echt super! Ik heb er enorm veel zin in haha.
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
Veel plezier Nims!!

geniet van het lekkere weer en de muziek offcourse
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 30 '09
Dat gaat zeker lukken laugh.
Fatna
Fatna mei 30 '09
ik ben er nog niet uit hoe ik me vandaag voel
Muin
Muin mei 30 '09
Vandaag voel ik me goed (denk ik). Ik heb vanochtend de Koran gelezen en ga straks lekker winkelen. Ik zit te denken of ik vanmiddag richting Den Haag – Scheveningen rijd.. Op weg naar de zee en wie weet kan ik nog lekker zwemmen ook.
Helma
Helma mei 30 '09
Wat een leuke plannetjes allemaal!
Ik heb het volgende gepland:

gras maaien
onkruid dood spuiten
wc doen
foto's maken van 2e hands boeken en kaarsen
administratie
slaapkamer opruimen
afdakje vegen

En tussendoor de kat in de gaten houden.

Maar zojuist heb ik eerst f*cking vodafone gebeld. Ze vonden het vreemd dat er geen simkaartje bij de nieuwe mobiel zat. Ze adviseerden me naar een vodafone-winkel te gaan (Apeldoorn, 30 km verderop!) of naar Bel Telecom hier in het dorp: tegen betaling zouden zij voor mij een simkaart kunnen activeren. Ik Bel Telecom gebeld en zij zeiden me dat ze dat niet doen omdat ze geen zaken doen met Vodafone. Enfin, Vodafone weer gebeld en ook dat vonden ze natuurlijk vreemd. Nu wordt de simkaart opgestuurd en zal met vijf werkdagen in huis zijn frown
Ik heb aangegeven dat ik de ingangsdatum van mijn abonnement gewijzigd wil zien, omdat deze ingaat per 22 mei en het is nu de dertigste: dat was niet mogelijk, maar ze konden wel restitutie verlenen op mijn eerste betaling. NOU, ALS ZE DAT DAN OOK MAAR DOEN!!!
Heb nu al hoofdpijn. Ik heb zin in iets leuks, maar momenteel vind ik niks leuk. Mijn site is inmiddels wel iets opgefluft maar ook nog niet af: zelfs daar heb ik geen zin in! Misschien dat, als ik vandaag als een gek tekeer ga, ik morgen tijd over hou om kaarsen te maken: daar word ik altijd rustig van.

Fijne dag allemaal met een kusje van de Baronie!
Muin
Muin mei 30 '09
Ik heb mijn mailbox net geschoond en kom dit berichtje tegen.

Tip voor je innerlijk: lenteschoonmaak in je hersenpan!

Vorige keer heb ik geschreven over de lenteschoonmaak in je huis: alles weer netjes, ramen gezeemd, tuin op en top, rommel opgeruimd. Je weet weer wat je hebt, alles is op orde. En het geeft je een voldaan gevoel om het allemaal zo netjes te zien – het zit toch in de genen, die grote schoonmaak.

Maar wat doen we met onze ‘mind’? Heeft die ook geen lenteschoonmaak nodig? Alles weer even op orde zetten?
Ga eens na wat je plannen waren die je in de winter hebt gemaakt. En vraag dan een vriendin om lekker weg te gaan, de natuur in, en praat met elkaar over je plannen, je wensen, je dromen. Blijven die winterplannen dan hetzelfde, of brengt de zon toch een ander licht?
En als het toch lente is, kijk dan met nieuwe ogen naar de mensen om je heen. Wees dankbaar en waardeer ze nog meer. Koop twee bossen bloemen: één voor een dierbaar mens en één voor jezelf. grin
Eruan
Eruan mei 30 '09
Goeie morgen!

Zo een nieuwe dag en nieuwe dingen te doen!
Iedereen heeft wel een druk dagje zeg!

Ik zit nu nog steeds in mijn pyjama, ga zo maar even een kopje koffie drinken, mijn bikini aandoen en wiskunde leren. Daarna lekker naar de paarden en misschien vanavond nog uit, als ik me goed voel in ieder geval.

Vodafone is gewoon naja ***. Ik hoop dat het goedkomt helma! smile

@Karin: Ja ik heb ook veel minder ruzie thuis nu om muziek enz. Alleen als ik erg moe ben ik nog erg gevoelig voor geluiden... wink

Nims Heel veel plezier!

Muin: Dat wordt vast lekker om naar Scheveningen te gaan!

Fijne dag allemaal! smile
admin
admin mei 30 '09
Ik wens iedereen een mooi weekend!
ben zo meteen met me'n scootertje weg.
Beetje inkopen doen voor een bbq vanavond.

Belle(fleur)
Richie Richard
Richie Richard mei 30 '09
Ikke, baal nu een beetje.
De gozer die even mijn scooter afstelt en zo. Die kwam nu net even vertellen dat de koppeling achter kapot is, omdat de vorige eigenaar het niet juist had afgesteld. Dit is dus blijkbaar al tijden kapot.. Vandaar dat het steeds slechter liep.. Kost me nog eens 60 euro extra, omdat er een nieuwe koppeling op moet. En hij zei, dat hij er direct een top kwaliteit er in zal zetten, zodat de prestaties hard vooruit zal gaan.
En hij is te vertrouwen, het is een kennis van ons, dus ik krijg het zowiezo voor inkoop prijs!

Maarja, het is toch weer een hoop geld, 60 euro, + nog wat andere delen die bij gesteld worden en zo nodig vervangen om alles uit mijn scooter te kunnen halen..

Ach, straks loopt het weer heerlijk, ben ik er meteen van af. En nu nog eventjes wachten op de verzekering, die ons zou uit betalen voor de voorgaande schade, dit kan niet meer lang duren. Dus dan ziet het straks nog eens erg netjes uit ook!
Islandlady
Islandlady mei 30 '09
@ Karin poetse ze en veel plezier aan het strand.
@ Nims Geniet ervan! Leuk
@ Muin Lekker Scheveningen maar zwemmen brrrrrr
@ Helma jeetje wat een gedoe meid! Moet je nog wachten stel sukkels hihi.. Maar in de tuin kun je je hart even ophalen smileHoe is het met het poezekind?
@ Ann_ik Lekker toch in je pyama ik ook nog hihi bakkie leut erbij en verder zien we wel.
@ Bellefleur ahh lekker BBQ.. hebben we hier al zoveel gedaan dat ik mn buik er erven vol van heb
@ Denzil ja best een hoop geld maar dan is je scooter straks weer tip top toch.

Ik werd vanmorgen wakker met mn lijf vol met netelroos plekken. Jeuken als een gek maar ik probeer er af te blijven. Zal de stress wel zijn die er uitkomt. Heb maar een half Xanax tabletje genomen en het trillen is gelijk over hihi... Gisteren niets meer van mijn lief gehoord. Hoop dat het goed afgelopen is want hij was de hele ochtend en halve middag al in het ziekenhuis met een vriend en de oma van die vriend. Heb er een slecht gevoel over, over de oma dan. Bah zo naar dat je iemand dan niet kan troosten en gewoon even vasthouden. verder alles zijn gangetje maar ze zien mij vandaag mooi niet op straat met die rare vlekker. Dus lekker thuis.

Knuffels
Richie Richard
Richie Richard mei 30 '09
Gosh, weer een leuke mededeling.. Moet een grotere sproeier in vanwege die powerfilter. er zat al een 74 in.. Wat al groter is dan de standaard. Nu moet er eentje tussen de 130 en 140 in! Kan ik om de dag gaan tanken!
Helma
Helma mei 30 '09
Thanks for asking Lady! De simkaart kwam zojuist met de post van TNT grinMoest wel eerst weer bellen met vodafone omdat ze hem eerst blokkeren en a.d.h.v. je persoonsgegevens pas je abon. activeren. Nu kan ik bellen maar moet eerst mijn adresboek overzetten confuseden hij is nogal gecompliceerd (net als ik) dus duurt wel ff voor ik het snap wink
Poezekind eet heel weinig. Ze slaapt aan één stuk. Ik weet niet of antibiotica suf maakt, maar daar lijkt het wel op. Het was al een mager beestje, maar nu is het nog amper 1 kilo. Ze houdt wel belangstelling voor buiten en aandacht enzo, dat dan weer wel.
De meiden waren gisteren aan het overleggen waar we haar begraven in de tuin. Ik heb het idee dat ze veel aan het verwerken zijn (ook over het huwelijk dat ik had met hun vader, hoe alles toen verliep met dieren, maar ook over het gedrag van hun vader). Het is of hun ogen open gaan en veel leren begrijpen. Alle emoties mogen er zijn en dat is goed. Van de week kreeg ik nog een mail van Raymond n.a.v. de kat en toen ik dat Sandra vertelde, moest ze ineens heel erg huilen: ze had zich de hele week ingehouden en alleen maar bezig geweest met ons troosten maar nu was zij aan de beurt en ging het al gauw over de kat.

Soms lijkt iets verlies, maar achteraf zie je de winst. Dit zijn harde lessen, maar o zo essentieel om groter te groeien.

liefs, Helma.
admin
admin mei 30 '09
(((Helma)))
Pagina's: « Vorige ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki