Wat een leuke plannetjes allemaal!
Ik heb het volgende gepland:
gras maaien
onkruid dood spuiten
wc doen
foto's maken van 2e hands boeken en kaarsen
administratie
slaapkamer opruimen
afdakje vegen
En tussendoor de kat in de gaten houden.
Maar zojuist heb ik eerst f*cking vodafone gebeld. Ze vonden het vreemd dat er geen simkaartje bij de nieuwe mobiel zat. Ze adviseerden me naar een vodafone-winkel te gaan (Apeldoorn, 30 km verderop!) of naar Bel Telecom hier in het dorp: tegen betaling zouden zij voor mij een simkaart kunnen activeren. Ik Bel Telecom gebeld en zij zeiden me dat ze dat niet doen omdat ze geen zaken doen met Vodafone. Enfin, Vodafone weer gebeld en ook dat vonden ze natuurlijk vreemd. Nu wordt de simkaart opgestuurd en zal met vijf werkdagen in huis zijn
Ik heb aangegeven dat ik de ingangsdatum van mijn abonnement gewijzigd wil zien, omdat deze ingaat per 22 mei en het is nu de dertigste: dat was niet mogelijk, maar ze konden wel restitutie verlenen op mijn eerste betaling. NOU, ALS ZE DAT DAN OOK MAAR DOEN!!!
Heb nu al hoofdpijn. Ik heb zin in iets leuks, maar momenteel vind ik niks leuk. Mijn site is inmiddels wel iets opgefluft maar ook nog niet af: zelfs daar heb ik geen zin in! Misschien dat, als ik vandaag als een gek tekeer ga, ik morgen tijd over hou om kaarsen te maken: daar word ik altijd rustig van.
Fijne dag allemaal met een kusje van de Baronie!