Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 29 '09
Ik wacht nog even af, hoop echt dat ik me enorm vergis.
Maryssa
Maryssa mei 29 '09
Ow gatver dat is echt heel naar Karin! Helemaal om er toevallig achter te komen! Dat hadden ze wel even aan je mogen melden en netjes je geld terugstorten. Ik zit even te denken...heb je destijds dat geld overgemaakt? Is er een mogelijkheid dat geld terug te krijgen; te laten storneren via de bank? Dat moet je wel binnen 30 dagen binnen betaling doen. Als je cash hebt betaald..heb je een bewijs van betaling? Je hebt alle recht dat geld terug te krijgen.

O jee ja de mensen die van de daken schreeuwen dat ze zo spiritueel, liefdevol etc zijn die moet je altijd in de gaten houden. Zoiets WORDT over je gezegd en zeg je niet over jezelf tenminste dat is zoals ik er in sta. Ik geloof inderdaad ook niet dat er voor die persoon een zegen rust op deze reis op deze manier. Vertrouw er maar op dat die nog wel op de koffie komt.

Liefs

P.S Hoe is het nu met de onsteking aan je vinger? Gaat het wat beter?
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Ja kan me voorstellen dat je dat hoopt. Jakkes.

Ik zit hier trouwens helemaal te trillen op mijn stoel!
Ben uitgenodigd om naar vrienden in Boston te komen! Toeval? Nee want dat bestaat niet. En die hebben mn lief daar ook uitgenodigd.
Hij belde net en was al de hele morgen in het ziekenhuis met de oma van een vriend maar als hij thuiskomt belt hij weer en gaan we een datum prikken. Owhh kan niet wachten.

Zal nog wel even een pittig weekend worden want er moet nog even over het financiele gesproken worden maar volgens mij komt dat wel goed.

Neemt niet weg dat ik nog steeds geen hap door mijn keel kan krijgen. Kan ik natuurlijk ook wat bibberig van zijn. Eerst maar eens een boterham proberen te eten zo.

Liefs
admin
admin mei 29 '09
Die vinger geneest prima! Gelukkig maar.
Lief dat je ernaar vraagt!

Wat leuk Bea!
Ik begrijp dat je midden in een scheiding zit? Poot stijf houden en zeggen wat je gezegd wil hebben, die buikpijn gaat weg als het uitgesproken is. Sterkte ik weet zo goed hoe dit voelt..

Eet kleine beetjes als je maag niet wil en neem anders extra vitamines.

Knuffie
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Goed zo zei ik toch al van je vinger smile

Ja meid en na gisteren zo rotdag gehad te hebben heb ik het heft in eigen handen genomen. Die afwachtende houding schiet niet op. Buikpijn heb ik eigenlijk niet alleen maar beetje beverig. Vandaag over 4 weken zitten de jongens en ik in Nederland en dan moet het klaar zijn. Ben ook aan het pakken en dat valt niet mee in ieder geval. Wil ook niet alles ineens weghalen wink

Dank voor de tip van de extra vitamines..

Knuff terug
gast
gast mei 29 '09
@Karin, ik wist het eigenlijk al nadat jij vorige week zei dat hij niet meer wilde. Het is goed zo. Gewoon k*t dat dit soort dingen gebeuren maar je doet er iets aan. Alles heeft z'n redenen. Ben er alleen nog niet achter wat het is met die doden die er blijkbaar iedere keer zijn als wij naar Nederland/Curacao gaan. Eerst al mijn vader, daarna Moos nu Midas......wie is de volgende of blijft het bij 3 (alles komt in drieën zeggen ze toch). Laten we dat maar hopen.
Ondertussen nog steeds koppijn. Komt uit mijn schouders/nek van de stress.

Zal toch niet zo zijn dat ze nu op jouw kosten een beetje gaan feesten in Engeland! En als het echt zo is dat er iemand op jouw plaats meegaat dan zullen ze toch wel het fatsoen hebben om jou geld terug te geven.
Ik weet denk ik wel over wie je het hebt. Zal hier geen namen noemen. Ze komt er vanzelf wel achter hoe het werkt. Zal mezelf er niet meer druk over maken Karin, ze verdiend jou energie toch zeker niet als ze zo doet.
gast
gast mei 29 '09
Islandlady, dat is wel een heel erg leuk vooruitzicht zeg smile
Verder gaat het je vast lukken. Wel een beetje voorzichtig met negatieve energie uitzenden, dat wil je liever niet terug krijgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Origineel bericht van: Karin
Ben vet over de pis, een aantal maanden geleden heb ik met een groep mensen afgesproken dat we een aantal dagen naar Engeland zouden gaan. Omdat ik met een van de deelnemers flinke onenigheid heb gekregen heb ik afgezegd.
Omdat ik degenen die overbleven niet voor hogere kosten wilden zetten heb ik gezegd niets terug te hoeven van het geld.
Nu blijkt dat er iemand in mijn plaats gaat....toevallig las ik dat en ik vind het zo enorm klote dat niemand daar iets van heeft gezegd! Ik zwem echt niet in de euro's en kan het als er een ander voor mij in de plaats gaat heel goed gebruiken.

Ik heb vandaag wel vragen gesteld maar helaas nog geen antwoorden gekregen, ik hoop dat ik me vergis, maar voel me ondertussen toch wel zwaar genaaid.

Die ene persoon weet zonder contact met mij te maken toch steeds weer goed de boel voor mij te verzieken, wat heb ik mij vergist zeg! En dat is dan nog wel iemand die volgens eigen zeggen zo spiritueel is, contact met engelen heeft en zo vol liefde is....

Op zulke momenten zou ik haast wensen dat ik het lef had om wel met zwarte magie bezig te durven zijn, maar ja ik weet ook dat wat ik uitzend driemaal terug krijg (das mijn geloof).
De mazzelaarster..

Stiekem hoop ik dat deze persoon alle dagen constant een enorme regenwolk boven het hoofd meedraagt en dat bij anderen eindelijk de ogen opengaan.

Jeetje wat triest zeg. Ik ben zo blij dat die persoon hier niet meer rondloopt om de boel nog verder te verstieren. Vind het nog steeds wel jammer dat ze iemand heeft meegesleurd.

Ik zal mijn engelen wel eens op haar afsturen wink.
admin
admin mei 29 '09
Heb je lavendel in huis Gast? Mocht je het in Nederland tegenkomen (wel etherische olie, geen namaak) doe dan een piepkleindruppeltje op je vinger en wrijf dat op je slapen, in de kuiltjes achter in je nek en net onder de rand van je haren boven de hoeken van je wenkbrauwen, je wordt er rustig van, slaapt lekker en je hoofdpijn zal beslist zakken.

Ja het is zonde van de energie, maar moest het toch even kwijt.
Fijn dat je geen namen noemt!
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Origineel bericht van: gast
Islandlady, dat is wel een heel erg leuk vooruitzicht zeg smile
Verder gaat het je vast lukken. Wel een beetje voorzichtig met negatieve energie uitzenden, dat wil je liever niet terug krijgen.

Dank je meid. Ga mezelf er gewoon goed op voorbereiden door ook positief te blijven. Goed uitrusten wil ook wel helpen smile
admin
admin mei 29 '09
Nee Nims, lief van je *knuf* maar dat hoeft niet hoor.
Ik geloof erin dat alles uiteindelijk toch wel op zijn plek valt en deze persoon vroeg of laat toch wel onderuit gaat, het bestaat in mijn ogen niet dat niemand dit ziet.

Wha nou staan er toch namen...mag de naam van ... weg voordat ik weer de hele boel over me heen krijg..alsjeblieft?

Cialara
Cialara mei 29 '09
Pfoe, wat een nare dingen allemaal hier op dit stukje forum! Allereerst Gast, sterkte met het verlies, balen dat het net nu moet gebeuren!
Karin, ik snap heel goed hoe je je voelt, niet echt eerlijk om een ander op jouw kosten mee te nemen...
Bea, veel sterkte op je "bevrijdingsdag" en alvast veel plezier voor als je je lief weer ziet!

Zelf heb ik een beetje drukke dag gehad; vandaag heb ik mijn schilderijen in de Bibliotheek van Voorhout opgehangen voor een kleine expositie, mijn eerste! Vind het heel erg spannend wat de reacties van bekenden zullen zijn... De schilderijen hangen er prachtig, het is zo'n mooie lichte ruimte met witte muren waar mijn gekleurde werken prachtig op uit komen!

Morgen nog even wat flyers neerleggen en dan maar afwachten. Spannend hoor!
admin
admin mei 29 '09
Karin,

je moet maar zo denken " er is vast een rede waarom het loopt zoals het loopt".
Je hoeft nietst te gaan toverkollen (bij wijze van spreken) laugh
want hoogstwaarschijnlijkt is er wel iets waardoor je gaat zeggen "ha, ik moest daar niet bij zijn, en nu weet ik waarom." wink
Eruan
Eruan mei 29 '09
Hoihoi! smile

Jeetje Karin, wat een ***Wijf zeg! Zou me kapot balen, goed dat je er rustig onder blijft! En die manier van het komt vanzelf wel weer terug op hun pad, is een hele slimme, het komt namelijk vanzelf bij haar terug en heeft ze misschien wel een fijne confrontatie met zichzelf... wink

Islandlady veel sterkte komende tijd, maar wat moet het heerlijk zijn dat je zo'n leuk en mooi vooruitzicht hebt! smile

Jorine wat gaaf zeg! Verkoop je ze ook bij je expositie? smile

Vandaag is het heel goed met mij, ik ben weer naar school geweest en heb een fijne dag gehad, 's avonds nog lekker naar het peerdje geweest, even zo'n fijn knuffelmoment gehad, heerlijk!

@ Karin: De steen helpt me wel trouwens, voel me fijner wanneer ik hem om heb! smile
Cialara
Cialara mei 29 '09
Hoi Ann_ik, leuke hyves hoor! Fijn dat je je weer wat beter voelt!
Eruan
Eruan mei 29 '09
Haha, Dankje! winkIk kwam je hyves toevallig tegen... tongue
Cialara
Cialara mei 29 '09
Oh ja? Via via zeker dan??? Ik heb wel meer engeltjes op m'n hyves de laatste tijd laugh
Eruan
Eruan mei 29 '09
Ghehe, ik weet het niet meer, liep gewoon een beetje van vrienden, naar vrienden van vrienden, en dan weer daar vrienden van kijken, en toen zag ik jouw ava... winkEn dacht ik: Heej die ken ik! wink
Helma
Helma mei 29 '09
euhmmmmm.... ik voel me @#@$#@$. De kids op de trein, een kat die twijfelt tussen leven en dood en een nieuwe mobiel in huis zonder simkaart! Dus dan kun je wel nagaan hoe ik me voel. Ik had twee weken geleden een nieuwe mobiel aangevraagd, met abonnement en met nummerbehoud: het prachtige toestel heb ik in huis, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn oude simkaartje erin moet doen...
Morgen voor de achtste keer bellen met de klantenservice. Vodafone is flut!

Welterusten, sorry hoor, ik moest effe drammen.
Islandlady
Islandlady mei 30 '09
He Helma,

Gosh meid kan me voorstellen dat je je rot voelt.
Maar je moet denk ik toch gewoon je oude simkaart in je nieuwe toestel doen hoor. Probeer het maar eens.

Trusten lieverd. Morgen weer een nieuwe dag!

Liefs
Pagina's: « Vorige ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki