Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Oh meid dat is redelijk goed nieuws dat een vriendin dat voor je gaat doen. Ik hoop zo dat Midas het gaat redden> en ja die koppijn komt zeker van de spanning en je moet straks ook nog vertrekken.

Lieverd heel veel sterkte voor Midas en voor jullie
een super goede vlucht en hoop dat de kerosine op Curacao wel goed is hihi....... gelukkig komt jou kist niet van St Maarten smile
Take care liefie

Extra veel knuffels en nog een extra omdat we nog maar saampies op het forum zijn tongue
Helma
Helma mei 29 '09
Gast, wat ontzettend moeilijk he, om beslissingen te nemen waarvan je nog niet weet of het de juiste zijn! Ik zit nu precies met hetzelfde, al is het dan in het klein. Gisteren belde ik met de koerier van mijn nieuwe mobiel. Kreeg ik te horen: ja mevrouw, we proberen u al de hele week te bellen om een afspraak te maken om de mobiel te leveren. Ja duh, bellen terwijl de mobiel de aflevering ís! Slim hoor! Nu komt dat ding vandaag, dus ik zei gister doe maar tussen 1400 en 2100 uur. Vergeet ik dus dat ik vanavond zou koffie drinken met de miepjes van therapie waar ik al een tijd weg ben! Straks kan ik bellen voor de specifiekere tijd van aflevering en de kids moeten vanavond naar hun vader. Eigenlijk willen ze vanmiddag weer naar de dierenarts omdat ze gisterenavond weer zo suf op de bank lag. Maar ik wil proberen om volgende week pas naar de dierenarts te gaan, want nu huppelt cheetah weer redelijk rond. Ik wil de medicijnen de tijd geven iets te doen voor haar.
Anyway, ingewikkeld verhaal, maar nu weet ik dus niet wat ik doen moet. Ze willen eigenlijk niet naar hun vader en dat is mij best, en als ik op zondag bij de DA zit maakt me ook geen klap uit. Ik wil er nog steeds niet aan dat ze een gezwel heeft en hoop dat het met antibiotica goed komt. Als ze niet naar hun vader gaan, heb ik dikke ruzie met hem, maar dat interesseert me geen fluit. En knallende buikpijn, van de ongesteldheid: ibuprofen is mijn beste vriend vandaag. Zometeen werken, met 1001 dingen die prioriteit zijn: gelukkig ben ik alleen, dat scheelt. Geen gedram en small talk. Ik denk dat ik straks hun vader bel, hij antwoordt me toch niet aan de telefoon, maar dan weet hij dat ze niet komen: gooi ik lekker zijn planning in de war, krijg de sch**t maar!

Karin, nog welbedankt voor de reiki!
admin
admin mei 29 '09
We proberen u al de hele week te bellen........whahahahaha....wat een megasukkels zeg!

Graag gedaan Helma!
Richie Richard
Richie Richard mei 29 '09
Vandaag.. voel ik me erg moe.. Maar ik heb een leuk T Shirtje aan, waar een leuke herinnering aan zit!

Er staat op:
Voorkant:
CJR
Pre-Party

Achterkant:
Crew

Dit shirtje kreeg ik, toen ik vrijwillig meehielp bij deze heuze pre-party in capelle a/d ijsel. Op een pleintje naast de kopperwiek.
Was heel erg leuk.
Maryssa
Maryssa mei 29 '09
@ Gast: Arme Midas, ik denk aan jullie. Gelukkig dat je vriendin voor Midas wil zorgen! Dat voelt iets beter dan in een pension.

@ Helma: Ai buikpijn dat is heel vervelend. Snap heel goed dat je meiden thuis willen blijven bij jou en Cheetah. Jouw ex kan dat toch wel begrijpen? Ik vind het een erg mooi beestje op de foto en hoop dat het snel weer wat beter gaat.

@ Angel: Ik hoop dat je het een klein beetje los kunt laten lieve Angel. Maar het is moeilijk dat begrijp ik heel goed. Je wilt het zo graag anders en je steekt er energie in maar dat moet hij dan ook doen. Knuf voor jou

@ Islandlady: Hele dikke knuffel voor jou. Wat vervelend dat je ex het je zo moeilijk maakt. Ik hoop dat het snel achter de rug is allemaal en dat je snel je leven kunt leiden zoals jij dat wilt samen met de kids en je vriend

@ Ann_ik: Alles gaat goed hier; ietsje beter geslapen. En gisterenavond onverwachts nog even geborreld met mn vriend. Was gezellig aleeen wel behoorlijk laat 03:00 blushHoe gaat het met jou vandaag?

Heeeeele dikke knuffel voor iedereen en een paar extra voor alle poezenbeesten.
gast
gast mei 29 '09
Ik werd vanmorgen wakker met die zelfde hoofdpijn als gisteren. Ik voel me zo gestressed. Dit is echt niets voor mij, al die verandereingen en onzekerheden en vooral onmacht. Het hsp zijn komt nu keihard weer naar boven. Ik moet nog zoveel doen, regelen en schoonmaken........Ik heb al tegen mijn man gezegt dat we de volgende keer wel apert naar NL gaan dan is er altijd iemand thuis voor de dieren. We zien elkaar toch al zo veel winkdus die 2 weken kunnen we wel los van elkaar.
We hebben deze week wel een goed bericht gekregen; we kunnen blijven tot januari 2013! Dus dat is echt super laugh
Ik ga proberen om weer een beetje meer in balans te komen vandaag, iig niet zulke grote uitslagen te hebben. De andere dieren moeten vanmiddag al naar het pet resort gebracht worden. Oh ik mis ze nu al, ben veel te veel gehecht aan ze confused

Bedankt voor alle lieve berichtjes en de energie die jullie naar Midas gestuurd hebben. Ik zal er niet zo veel zijn hier de komende weken, maar probeer tussen door toch nog even te spieken hoe het is. Wordt dus echt afkicken voor me.

Het gaat jullie goed, en wie weet komen we elkaar wel tegen in NL. No one knows what life will bring smile
gast
gast mei 29 '09
Kreeg net telefoontje van de DA dat Midas toch uitgestapt is. Zijn hart heeft het opgegeven. Het zat er al in en het is voor hem ook het beste zo........
admin
admin mei 29 '09
Ach Sylvia.....toch snel gegaan, zeg.
Sterkte, meid.
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Oh Sylvia wat zielig. Heel veel sterkte meis.
Knuffel
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
@ Helma: Jakkes buikpijn... gelukkig heb ik daar al lang geen last meer van. Tjonge zeg wat kunnen mannen toch halsstarrig zijn.

@ Maryssa: dank je wel lieverd. Gaat vast wel lukken. Heb vandaag de knuppel in het hoenderhok gegooid om het zo maar te zeggen. Dus alle lijsten die ik gemaakt heb naar hem gestuurd en een lijst met spullen die ik wil hebben. Ook afspraak gemaakt om het convenant te finalizen en te tekenen. Dinsdag as. YES! Ben trots op mijzelf dat wil je niet weten.

Lekker die borrel maar wel laat. Zit na die nacht overslaan van de week nog te trillen hihi...

Liefs Bea
Maryssa
Maryssa mei 29 '09
Aaah Sylvia.....dat is heel erg verdrietig. Hoe moeilijk het nu ook is misschien maar beter voor Midas. Dan hoeft ie het niet meer zo benauwd te hebben. Heel veel sterkte voor jullie en liefs.
Maryssa
Maryssa mei 29 '09
Quote:
Gaat vast wel lukken. Heb vandaag de knuppel in het hoenderhok gegooid om het zo maar te zeggen. Dus alle lijsten die ik gemaakt heb naar hem gestuurd en een lijst met spullen die ik wil hebben. Ook afspraak gemaakt om het convenant te finalizen en te tekenen. Dinsdag as. YES! Ben trots op mijzelf dat wil je niet weten.

Nou ik vind het super knap en dapper hoe je het allemaal doorstaat. Dinsdag wordt dus een dag van vrijheid voor jou. Ik zal aan je denken. Way the go Girl! Vrijheid en ruim baan voor de liefde YEAH!

Liefs
Eruan
Eruan mei 29 '09
Ach gast... Wat verschrikkelijk voor jullie!
Het is denk ik wel fijn dat jullie nu zelf de keus niet hoefden te maken en dat hij het zelf heeft opgegeven. Hij zal zich nu beter voelen daarboven. Heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel.
gast
gast mei 29 '09
We hebben Midas net opgehaald. Hij voelt al koud en stijf, maar is net of ie ligt te slapen. We gaan hem in de tuin begraven ookal mag dat niet.
Hij zal het nu zeker een stuk beter hebben, Ann_ik. Kan ie weer met Moos spelen.
admin
admin mei 29 '09
Ohh.. veel sterkte!!
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Gaat vast wel lukken. Heb vandaag de knuppel in het hoenderhok gegooid om het zo maar te zeggen. Dus alle lijsten die ik gemaakt heb naar hem gestuurd en een lijst met spullen die ik wil hebben. Ook afspraak gemaakt om het convenant te finalizen en te tekenen. Dinsdag as. YES! Ben trots op mijzelf dat wil je niet weten.

Nou ik vind het super knap en dapper hoe je het allemaal doorstaat. Dinsdag wordt dus een dag van vrijheid voor jou. Ik zal aan je denken. Way the go Girl! Vrijheid en ruim baan voor de liefde YEAH!

Liefs

Ja ben er echt blij mee. Het weekend nog wel even de afspraken duidelijk stellen maar dat is geen probleem.
En inderdaad laat maar komen. Het voelt nu al zo goed!

I rock !!!!

Liefs Bea
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Origineel bericht van: gast
We hebben Midas net opgehaald. Hij voelt al koud en stijf, maar is net of ie ligt te slapen. We gaan hem in de tuin begraven ookal mag dat niet.
Hij zal het nu zeker een stuk beter hebben, Ann_ik. Kan ie weer met Moos spelen.

Dr mag zoveel niet. Heel veel sterkte.
admin
admin mei 29 '09
Dat vermoedde ik al Gast, vorige week voelde ik zijn koppie in mijn handen met de reiki, gisteravond voelde ik een poes die er eigenlijk al half niet meer was. ik heb je expres niet ge-pm'd omdat ik stiekem hoopte dat ik me vergiste.

Sterkte meissie, ook voor je mannetje!
admin
admin mei 29 '09
Ben vet over de pis, een aantal maanden geleden heb ik met een groep mensen afgesproken dat we een aantal dagen naar Engeland zouden gaan. Omdat ik met een van de deelnemers flinke onenigheid heb gekregen heb ik afgezegd.
Omdat ik degenen die overbleven niet voor hogere kosten wilden zetten heb ik gezegd niets terug te hoeven van het geld.
Nu blijkt dat er iemand in mijn plaats gaat....toevallig las ik dat en ik vind het zo enorm klote dat niemand daar iets van heeft gezegd! Ik zwem echt niet in de euro's en kan het als er een ander voor mij in de plaats gaat heel goed gebruiken.

Ik heb vandaag wel vragen gesteld maar helaas nog geen antwoorden gekregen, ik hoop dat ik me vergis, maar voel me ondertussen toch wel zwaar genaaid.

Die ene persoon weet zonder contact met mij te maken toch steeds weer goed de boel voor mij te verzieken, wat heb ik mij vergist zeg! En dat is dan nog wel iemand die volgens eigen zeggen zo spiritueel is, contact met engelen heeft en zo vol liefde is....

Op zulke momenten zou ik haast wensen dat ik het lef had om wel met zwarte magie bezig te durven zijn, maar ja ik weet ook dat wat ik uitzend driemaal terug krijg (das mijn geloof).
De mazzelaarster..

Stiekem hoop ik dat deze persoon alle dagen constant een enorme regenwolk boven het hoofd meedraagt en dat bij anderen eindelijk de ogen opengaan.
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Jeetje Karin dat is wel heel erg lullig zeg. Ze kunnen toch gewoon het geld teruggeven. Wat een nare personen lopen er toch rond hier op deze wereld.
Bah
Pagina's: « Vorige ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki