Ik werd vanmorgen wakker met die zelfde hoofdpijn als gisteren. Ik voel me zo gestressed. Dit is echt niets voor mij, al die verandereingen en onzekerheden en vooral onmacht. Het hsp zijn komt nu keihard weer naar boven. Ik moet nog zoveel doen, regelen en schoonmaken........Ik heb al tegen mijn man gezegt dat we de volgende keer wel apert naar NL gaan dan is er altijd iemand thuis voor de dieren. We zien elkaar toch al zo veel
dus die 2 weken kunnen we wel los van elkaar.
We hebben deze week wel een goed bericht gekregen; we kunnen blijven tot januari 2013! Dus dat is echt super
Ik ga proberen om weer een beetje meer in balans te komen vandaag, iig niet zulke grote uitslagen te hebben. De andere dieren moeten vanmiddag al naar het pet resort gebracht worden. Oh ik mis ze nu al, ben veel te veel gehecht aan ze
Bedankt voor alle lieve berichtjes en de energie die jullie naar Midas gestuurd hebben. Ik zal er niet zo veel zijn hier de komende weken, maar probeer tussen door toch nog even te spieken hoe het is. Wordt dus echt afkicken voor me.
Het gaat jullie goed, en wie weet komen we elkaar wel tegen in NL. No one knows what life will bring