Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 28 '09
Lieve schatten reiki is gewoon energie, als je in gedachten energie stuurt komt dat in mijn ogen op hetzelfde neer.
(hoop dat ik nu niemand op de tenen trap....)
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: gast
Helma ik hoop voor je dat het aanslaat en dat ze er weer boven op komt.

Met Midas gaat het helaas niet zo best. Gisteren kreeg hij het weer benauwd. Wil niet eten of drinken ook niet met de pijnstillers die hij nu krijgt. Vanmorgen heb ik hem weer naar de dierenarts gebracht. Deze heeft vocht weggetrokken en blijkt nu lymphevocht te zijn en gaan er nu vanuit dat er een vat gescheurd is. Hier is bijna niets aan te doen, moet vanzelf zeg maar over gaan maar dit is maar een heel kleine kans dat het goed komt. Ze kunnen hem nog opereren en er een drain in zetten maar dit is ook niet echt te zeggen dat het werkt. Wat moet je dan? Over twee dagen zitten we in NL. Hij kan voorlopig bij de da blijven maar of hij het gaat redden is niet duidelijk.
Ik ga er met mijn man straks over praten of het niet beter is om hem uit zijn lijden te verlossen.
Moeilijk hoor.

Oh Syl dit is echt niet leuk en ook een heel moeilijke beslissing. DA hier is niet goedkoop maar ik zou het er wel voor over hebben. maar om er niet bij te zijn als het niet goed gaat... Sterkte met de beslissing. Denk aan je meid!
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
lieverds allemaal dank je wel maar denk dat ik de tranen ook moet laten stromen dan ligt het niet zo zwaar meer op mijn hart.
Het komt nu ineens allemaal bij elkaar... tja sh** happens zo gezegd. Moet er even doorheen maar met jullie heeft alweer een glimlachje op mijn lippen gevormd.

@ Gast... Meid nogmaals sterkte want dit is niet niks... en zeker niet als je overmorgen al naar NL vliegt pfff. moet er niet aan denken... knuffel

B
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: Karin
Ah nee! Ik was zooo blij dat hij wellicht helemaal zou genezen..
Is er dan een lymfevat gescheurd? Kan dat door de klap komen die hij wellicht heeft gehad?
Knetter ik wilde dat ik bij je in de buurt woonde dan had ik hem wel in huis genomen in de tijd dat je weg was.

Sterkte meissie!

Ik zal beide katjes (Cheetah en Midas)vanavond reiki geven!
Misschien willen de andere reiki mensen meedoen? zo om een uur of tien of zo?

Reiki kan ik ook niet maar energie sturen wel.. denk ik .. 10 uur bij jullie is...uhmm 16.00 uur hier. Ben erbij!
gast
gast mei 28 '09
Dank dames. Hij kan nu alles gebruiken wat maar mogelijk is. Heb alleen het idee dat hij zelf niet meer wil. Maar dit kan ook door het ongemak/pijn komen. Het is ws een gescheur lymfevat Karin, en ws door die trap/val ontstaan.
De da hier is ook niet bepaald goedkoop. Hij heeft de laatste twee weken dan ook al meer dan 900,- NAfl gekost maar dat doet ons er niet toe.
Het lullige van alles is de timing. En het lijkt wel of er een vloek op ligt dat we naar Curacao/Nederland gaan. Toen we hier naar toe gingen in 2007 stierf mijn vader vlak voor we gingen, vorig jaar konden we een kat laten inslapen toen we terug kwamen, en nu Midas. Denk dat ik voorlopig na deze keer maar niet meer naar NL ga.
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ik zal mijn emmy-energie sturen... smile
gast
gast mei 28 '09
Hé Islandlady; tranen verdunnen het verdriet zeggen ze toch. Ik weet wel dat het oplucht al ben ik nogal eens genijgd ze in te houden. Het gaat goed komen. Zou het ook niet spanning zijn van alles wat er gaande is.
Sterkte meid.
gast
gast mei 28 '09
Das lief AOD smile
Eruan
Eruan mei 28 '09
Ik zal het ook proberen, of het aankomt of niet, ik probeer het gewoon. Ik ben in ieder geval in gedachten bij hem. Ik zal ook een kaarsje branden.
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
dank je wel Syl ja tranen dunnen het verdriet. Ik had al veel vaker moeten huilen maar groot houden want dat doe je dan... en het komt er denk ik nu allemaal in eens uit... ook goed valt alles samen en lost het zich tezamen ook weer op... daar hou ik we van.
Ja dus alles moet eruit..

Lieverd al iets bekend over Midas??
Ben er wel bij om 4 uur hier hoor. heb zojuist besloten dat ik wel even in de airco ga. beetje erg warm hier toch wel .. ;S

Liefs
Emuca
Emuca mei 28 '09
En jawel hoor... alweer ben ik teleurgesteld door mijn vader...
Helma
Helma mei 28 '09
Lieve Syl,

vanaf de Veluwe wil ik je zeggen dat ik aan je denk, al zaten wij hier vanavond ook alledrie te brullen.
Ook van Sandra, wensen we je veel sterkte.
Wat is het leven toch akelig lastig af en toe confused

veel liefs en een dikke knuffel van Helma.
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
ik voel me.. Blegh.. Gewoon Blegh.. Nergens zin in nu..
Emuca
Emuca mei 28 '09
Oh ik kan zulke harde mailtjes sturen...
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Dat kan je zeker >.< (Ik mocht het lezen laughI didn't even ask xD)
Cialara
Cialara mei 28 '09
@ Gast; Wat sneu voor Midas zeg, en zo'n beslissing moeten nemen voor je naar NL gaat, dat valt niet mee; Sterkte.

Was helaas te laat voor de tien-uur-reiki op afstand anders had ik het wel geprobeerd! Geef hem dan maar een lieve knuffel!
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ik was een paar minuutjes later, maar heb wel wat gestuurd smile
Cialara
Cialara mei 28 '09
Door aan hem te denken heb ik ook energie gestuurd, denk ik dan smile
Ik ben nog niet zo ver hoor... heb nog maar net Reiki 1, en heb nog nooit ernergie op afstand gestuurd naar iemand. Heb intussen al wel ervaring met Reiki op afstand door Hans, en dat vond ik al heel bijzonder...
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Lieve Syl heb mn best gedaan niet op tijd natuurlijk confusedAntiliaans geloof ik... Gaat het wat?

@Angel" Lieverd.... meisje .. ken het gevoel... weet even niet verder wat ik kan schrijven. Komt van alles in me op... Laat los lieverd

@ Richie: Gaat het nu iets beter lieverd?

@ Ikke...... ik had zo'n K** dag maar alles is weer enorm goed gemaakt door alweer een serenade aan de telefoon... neemt niet weg dat door het inpakken de spanning toch wel toeneemt. Kan ik er wel bij hebben. Hij gaat mij niet krijgen waar hij me hebben wil. Hij gebruikt de kinderen en dat is in mijn ogen niet ok.
Leave him.. ik nog even doorbijten en doorpakken smile

Liefs
gast
gast mei 29 '09
Bedankt nogmaals dames, heel lief van jullie. Ik weet niet of het wat geholpen heeft of dat hij erop gereageerd heeft, hij is nog steeds bij de da. Wel heb ik giga koppijn van alle spanning denk ik. We hebben wel besloten dat we hem nog niet laten inslapen maar dat hij nog de kans krijgt om zelf te herstellen (met behulp van de da) We hebben ook besloten dat als hij daar weg kan, dus eet en drinkt, dat hij dan in ons eigen huis wordt gebracht en door een vriendin verzorgt gaat worden.
Hoop maar dat het gaat lukken.
Pagina's: « Vorige ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki